Die margarita vind ik lekker! Heb m vaak in de vriezer om 's avonds te eten met bijv een soepje
Ohhh top, in m’n mandjeee
Eet het harold eet het.
Ja man, vieslekker!
Ik gebruikte deze gedroogde paddenstoelen in een van m’n favoriete risotto gerechten maar Euroma heeft een tijd geleden besloten dit niet meer te produceren (samen met wel meer kruidenmixen die ik veel gebruikte
https://www.ah-boodschappen.nl/8087/euroma-jonnie-boer-funghi-trifolati
Maar dat is vooral erg zout, terwijl de gedroogde paddenstoelen echt een goede paddenstoelen smaak hadden. Verkoopt de toko zoiets (en zo ja, hoe heet dat daar?). Als iemand zoiets in Duitsland kent is 't trouwens ook goed, ik woon bij de grens!
Ligt dit bij het kruidenschap? Heb dit vorige week niet gezien volgens mij maar dan ga ik komende week nog een keer kijken.
Dit is van de jumbo en volgens mij in het Italiaanse schap
Dankje!!
Je kan heel goedkoop heel veel verschillende soorten gedroogde paddenstoelen halen bij de toko. Ik haal altijd gesneden gedroogde paddenstoelen (shii-take? Denk ik) en die hak ik dan fijn. Hetzelfde effect als dit
Huh maar die je linkt is een zoutvrije mix. Ik vind die je linkt wel erg veel rozemarijn bevatten, ben er geen fan van.
Oh hahaha. Dan had ik denk ik te veel bouillon toegevoegd in de risotto, het was een beetje passen en meten zonder die gedroogde paddenstoelen. De smaak kwam in ieder geval niet in de buurt van de gedroogde paddenstoelen.
Heb je wel eens bij de pesto e.d. gekeken? Ik weet zeker dat ik daar pas ook gedroogde paddenstoelen heb zien staan, maar ik weet niet welk merk.
Nee nog niet! Doordat t potje van Euroma bij de kruiden stond ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat 't überhaupt daar hoort te liggen. Maar goeie, ga ik daar ook eens kijken.
Zeker de AH heeft de logica van een oliebol in de winkel. Vanille extract staat van het ene merk bij de bakspullen en van het andere merk bij de kruiden. Ongezouten noten bij de zoutjes, behalve de biologische, die weer bij het natuurvak. De ene hennepzaden bij de ontbijtspullen, de andere in het glutenvrij vak. Ik wordt er tureluurs van…
Het merk heet royal!
De lekkerste vanille-extract van Nielsen-Massey staat bij de kruiden, vrij laag, soms op alphabetische volgorde bij de v. Heel verwarrend. Heb ik een keer of 3 over gedaan om dit te onthouden.
Net zoals de pijnboompitten. Zijn op vier verschillende plekken van de winkel te vinden. Bij de verse producten in de koeling, bij de salade sausjes en croutons, bij de noten en nog op een vierde plek die ik nu even kwijt ben. En allemaal andere prijs per kilo. Moet altijd weer een hele zoektocht doen om te kijken welke ik het beste kan kopen.
Bij de bakspullen is de 4e plek, bij ons in ieder geval haha! Ellende altijd en inderdaad allemaal andere kilo prijzen.
Ik heb het inderdaad ook met pijnboompitten, ben altijd aan het zoeken. Dat geldt trouwens ook voor gecondenseerde melk. Bij de ene supermarkt staat dat bij de houdbare melk en bij de andere supermarkt dus bij de kokosmelk
En nu hebben beide supermarkten hun winkel omgegooid dus zoek ik me helemaal suf.