Ik weet niet of er bij jou een Plus in de buurt zit maar de huismerk split ijsjes zijn ZO goed, echt heerlijk
Lekkerder dan die van de Lidl vind ik
Zijn dat de twinnies van de plus? Ik ben geïntrigeerd, houd enorm van split ijsjes!
Heb gister de splitjes van G’woon gehaald en die zijn ook lekker vind ik!
Nee dat is de enige van de grote bekende supermarkten die ik niet echt op fietsafstand heb helaas. Maar toch bedankt voor de tip!
Ik ben bang dat de Hela pinda curry eruit is/gaat! In de AH XL stond ik al een paar x voor een leeg schap maar paar dagen terug zat er ook een 35% prijskaartje voor wat meestal het begin vh einde inluidt
Zou dat echt balen vinden, vind dat echt één van de beste nieuwe producten van de afgelopen paar jaar! Van de week nog maar gauw bij andere winkels kijken.
Heb het nagevraagd! Hij gaat wel uit het assortiment bij AH, maar niet bij andere supermarkten.
Ik was vandaag bij de Jumbo en daar hadden ze hem inderdaad wel! Ik dacht dat die speciale varianten (want ook die extra hot curry) alleen in mini-formaat kwamen want dat waren de enigen die mijn AH XL had daarvan, maar bij jumbo dus ook normaal formaat fles. Gek genoeg was die even duur als de minivariant bij de AH, dus een hoop geld verspild aan die miniflesjes steeds Maar allang blij dat het geen stopgezet product is.
(En laten we dat zo houden; wie de Hela pinda curry nog niet geprobeerd heeft, hup naar de supermarkt Topsausje.)
Ben en Jerry’s 3 voor 10 euro bij AH dus off to the AH we gooo
Oja en iemand trouwens ervaring met dit?? Lekker?
Die margarita vind ik lekker! Heb m vaak in de vriezer om 's avonds te eten met bijv een soepje
Ohhh top, in m’n mandjeee
Eet het harold eet het.
Ja man, vieslekker!
Ik gebruikte deze gedroogde paddenstoelen in een van m’n favoriete risotto gerechten maar Euroma heeft een tijd geleden besloten dit niet meer te produceren (samen met wel meer kruidenmixen die ik veel gebruikte

https://www.ah-boodschappen.nl/8087/euroma-jonnie-boer-funghi-trifolati
Maar dat is vooral erg zout, terwijl de gedroogde paddenstoelen echt een goede paddenstoelen smaak hadden. Verkoopt de toko zoiets (en zo ja, hoe heet dat daar?). Als iemand zoiets in Duitsland kent is 't trouwens ook goed, ik woon bij de grens!
Ligt dit bij het kruidenschap? Heb dit vorige week niet gezien volgens mij maar dan ga ik komende week nog een keer kijken.
Dit is van de jumbo en volgens mij in het Italiaanse schap
Dankje!!
Je kan heel goedkoop heel veel verschillende soorten gedroogde paddenstoelen halen bij de toko. Ik haal altijd gesneden gedroogde paddenstoelen (shii-take? Denk ik) en die hak ik dan fijn. Hetzelfde effect als dit
Huh maar die je linkt is een zoutvrije mix. Ik vind die je linkt wel erg veel rozemarijn bevatten, ben er geen fan van.