Mijn ah verkoopt pijnboompitten niet meer in de koeling
dat waren wel de goedkoopste
Voordeel van de ah tactiek met overal wat neerzetten is dat je het product vaak aantreft waar je denkt dat het staat.
Voor een zoektocht naar de goedkoopste gebruik ik de website.
De jumbo website is daarin makkelijker met de optie sorteren op prijs per eenheid. Maar in de jumbo winkel zoek ik eindeloos omdat spullen vaak op voor mij onlogische plekken staan.
Het zou helpen als de website aangeeft op welke afdeling het product te vinden is (Zoiets als de Ikea bijvoorbeeld)
Ik vind bij de Jumbo de peulvruchten dan weer belabberd. Je hebt jij de groente en fruit een gedeelte, daar staan ook noten en gedroogde vruchten bij. Bij de blikken heb je wat staan, dan alleen van Hak en ik dacht bruine bonen, kidneybonen en spliterwten. Bij het midden oosterse schap staat dan nog kikkererwten en linzen, dacht groen en rood. Ook allemaal met verschillende prijzen.
Het is idd slim want als je niet bewust bent van prijzen dan neem je gewoon mee wat je als eerste dan tegen komt. De kans dat dat het duurste is is wel groter. Aan gedroogde bonen denk je eerder bij blikken en je vergeet sneller dwt het al aan het begin staat.
Ik vraag mij wel af wat voor trucjes ze toepassen op de website met bestellen. Heeft iemand enig idee? Dat werkt toch wel anders dna in de winkel zelf lijkt me.
Ik bestel nooit dus geen idee welke trucjes ze daarbij toepassen.
Trucje die ik op de website toepas: bij de AH een favorietenlijst aangemaakt met producten die ik alleen in de aanbieding koop. De AH site laat namelijk de aanbiedingen zien in de favorietenlijst (Jumbo niet) waardoor ik snel kan checken of er die week een goede aanbieding is.
Ik bestel regelmatig bij AH maar echte trucjes kan ik niet ontdekken. Wel gebeurt het weleens dat een artikel niet leverbaar is tijdelijk, en dat de aangeraden alternatieven duurdere producten zijn. Als je dan zelf even gaat zoeken vind je vaak geschiktere (en voordeligere) alternatieven.
Maar verder vind ik het bestelproces bij AH heel erg fijn. Prettiger dan bij Jumbo en Picnic.
Net als @Loes heb ik lijstjes. Vaste producten die ik wekelijks nodig heb, maar ook producten die luxer zijn en die ik alleen in de aanbieding wil.
Haha lezen ze hier mee, gaat over pijnboompitten die op meer plekken te vinden zijn in de supermarkt
Ja bij mij gewoon gelukt net!
Ja, een gratis Robijn wasverzachter. Als ik iets niet gebruik…
Ik kreeg alleen een foutmelding via een bepaalde route, als ik in de app onder mijn Albert Heijn gewoon op zomerkrassen klik gaat het wel goed.
Mocht je nou dingen krassen die je niet gebruikt kan je ze ook halen en in een weggeefkastje zetten of aan de voedselbank doneren.
Noooo
De rocky road is van recept veranderd en echt veel minder lekker dan voorheen. Minder fudgy chocoladeachtig en gewoon zachter en cake-eriger ugh hate it.
Wie heeft er aanraders voor kant en klaarmaaltihden die nog wel gezond zijn maar niet al te duur
Ik kan je niet direct vertellen of ie heel gezond is, maar wel goedkoop: tijdens de italiaanse week van de lidl hebben ze een kant en klaar melanzane uit de vriezer van 3/4 euro zeg ik uit mijn hoofd. Ik vind hem lekker en ideaal om een paar op voorraad te hebben voor het geval ik laat thuis ben en geen zin heb om te koken.
Verder koop ik graag de stoommaaltijden van de AH maar alleen in de aanbieding want ze zijn heel duur…
Voor mij is het voldoende als de maaltijd wat groente heeft en iets van riwit of niet al te vet. Want het is gezonder dan elke x de snackbar als ik even niet kan of wil koken😂
Stoommaaltijden zijn inderdaad goed, maar die prijzen
Zeker wel! Gister nog gegeten ![]()
Deze vind ik erg lekker, zelf laatst geprobeerd op aanraden van iemand hier.
Daarnaast vind ik deze maaltijden van Oma’s soep ook prima te doen
Maar meestal koop ik dit soort dingen ook alleen in de bonus.
Wat vinden jullie lekkere vleesvervangers van de AH? Ik heb nog zo’n 12.50 euro kaart liggen van de postcodeloterij.
@Jumpsuit ja deze zijn heel lekker ![]()
De chicken tenders van vivera zijn ook heel lekker!
Eigenlijk vind ik alle gepaneerde ‘kip’ dingen lekker hahaha. Crispy chicken burger ook.
Ik maak ze altijd onder de panini grill, tussen een velletje bakpapier. Dan wordt het echt super crunchy (ook na invriezen).
Ja deze zijn zo goed!

Deze vind ik ook heel lekker.