Algemeen supermarkten topic

Bij de aldi hebben ze nog ouwe pombären

9 likes

Wie heeft er aanraders voor kant en klaarmaaltihden die nog wel gezond zijn maar niet al te duur

Ik kan je niet direct vertellen of ie heel gezond is, maar wel goedkoop: tijdens de italiaanse week van de lidl hebben ze een kant en klaar melanzane uit de vriezer van 3/4 euro zeg ik uit mijn hoofd. Ik vind hem lekker en ideaal om een paar op voorraad te hebben voor het geval ik laat thuis ben en geen zin heb om te koken.

Verder koop ik graag de stoommaaltijden van de AH maar alleen in de aanbieding want ze zijn heel duur…

4 likes

Voor mij is het voldoende als de maaltijd wat groente heeft en iets van riwit of niet al te vet. Want het is gezonder dan elke x de snackbar als ik even niet kan of wil koken😂
Stoommaaltijden zijn inderdaad goed, maar die prijzen

1 like

Zakken van Lazy Vegan; vooral de risotto is erg lekker

1 like

Zeker wel! Gister nog gegeten :yum:

3 likes

Deze vind ik erg lekker, zelf laatst geprobeerd op aanraden van iemand hier.

Daarnaast vind ik deze maaltijden van Oma’s soep ook prima te doen

Maar meestal koop ik dit soort dingen ook alleen in de bonus.

3 likes

Wat vinden jullie lekkere vleesvervangers van de AH? Ik heb nog zo’n 12.50 euro kaart liggen van de postcodeloterij.

1 like

deze zijn echt mijn favo

6 likes

@Jumpsuit ja deze zijn heel lekker :grin:
De chicken tenders van vivera zijn ook heel lekker!
Eigenlijk vind ik alle gepaneerde ‘kip’ dingen lekker hahaha. Crispy chicken burger ook.
Ik maak ze altijd onder de panini grill, tussen een velletje bakpapier. Dan wordt het echt super crunchy (ook na invriezen).

5 likes

Ja deze zijn zo goed!

image
Deze vind ik ook heel lekker.

4 likes

lukt dat ook met die drumsticks? ik doe dat wel eens met dunnere dingen maar nog nooit met zoiets

6 likes

Ligt denk ik ook aan het model grill.
Ik heb zoiets:

De bovenplaat zit er niet super strak boven op als het ware, dus wat meer ruimte. Maar in deze gaat het prima! En het wordt dan altijd lekkerder in de grill dan gewoon in een pan :grin:

1 like

Deze vind ik echt afschuwelijk :sob::joy:

2 likes

Ik kocht vandaag een fles bacardi waar een actielabel bij hing dat het nu 14,99 was, bij t afrekenen bleek dat de actie tot gister liep en ze vergeten waren t label te verwijderen.
Ik ben dus zo’n softe doos die dan zegt “Oh ok nouja pech” maar ergens had ik toch verwacht dat ze me die korting toch zouden geven, want hun fout.
Het zit me niet dwars en die 4 euro minder whatever, maar toch ben ik benieuwd wat anderen zouden doen en of dit in bijvoorbeeld een AH (Gall en Gall) anders opgelost zou worden.

Ik werk in een ander soort winkel, maar als een klant bij de kassa zegt “oh op het schap/kaartje staat xxx”, dan zeg ik uit mezelf al dat ik het aanpas. Maarja het komt niet uit mijn eigen zak en ik werk voor een groot bedrijf, misschien is het voor een kleine winkel wel een groter gevolg.

1 like

Ik geef het meestal aan bij de kassa waardoor ik het toch voor die prijs krijg
Daarna passen ze altijd snel de prijs aan voor de volgende😂

4 likes

Het was de Plus haha, in dit filiaal specifiek zijn ze enorm slecht met dit soort dingen. Gewoon niet on point. Het is meer dat mijn handen dan bijna jeuken om denkbeeldig iedereen bij elkaar te roepen en een peptalk te geven dat ze hun werk beter moeten doen :joy:

De plus is daar echt heel kut mee.
Ik had een x 2 bakken yoghurt met een 25% sticker die 1+1 gratis waren. Maar de 1+1 actie verviel door de bijna-over-de-datum-korting. Dus had ik minder korting als ik yoghurt op de datum kocht dan als ik 2 verse bakken pakte :sweat_smile:. Ook echt vaak gehad dat het aanbiedingsbriefje verkeerd hing en ik pech had.
Onze plus is ook echt verschrikkelijk. Ze doen nooit extra kassa’s open.

1 like

Ah, daar is ze weer. Wat blijf je toch heerlijk petty @Lula :joy:
Vergeet vooral niet te moderaten.