Iemand dit soort dingen wel eens in een Nederlandse of Duitse supermarkt gezien? Zijn schijfjes van passievrucht (in dit geval met toegevoegd suiker maar das voor mij geen vereiste) en ik denk half gevriesdroogd ofzo? De buitenkant is redelijk hard maar binnenkant nog wel chewy.
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand een supermarkt waar ze huismerk / goedkope limonade (liefst aarbei of framboos) verkopen met net zo veel suiker als karvan cevitam? Bij de AH zijn ze allemaal zo suikerarm!
Lidl heeft het als het goed is. De cassis smaak in ieder geval. Die heb ik altijd in huis, want we proberen ze altijd te vinden zonder zoetstof
Ik zal kijken of ze aardbei hebben
Mijn man is van Karvan Cevitam overgestapt op Lidl . suikers 52,6g per 100ml
Ahhh good old lidl! Super, ga ik die eens kopen!
De aardbeienranja van de aldi is ook erg lekker en zoet. Misschien komt die ook wel in de buurt.
Geen huismerk, maar ik ben van karavan cevitam overgestapt naar Ranja. Veel lekkerder! En inmiddels megavaak in mijn bonusbox bij ah
Ja de framboos smaak is echt lekker vind ik! De aarbei deed me niet zoveel.
Ik ben juist fan van aardbei, maar framboos is ook lekker!
love deze vraag, ik vind suikervrije siroop zo’n teleurstelling altijd
zeker als er een nieuwe smaak gehyped wordt of een nieuw merk en dat het dan 0% suiker heeft
Ha, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd suikervrije tesseire drink en de karvan cevitam voor mn vriend is, die het zich kan permitteren om op een dieet van zoveel mogelijk suiker te leven. Die limonade is wel echt een stuk lekkerder!
De jumbo verkoopt Hema producten. Love hema, haat jumbo, wat is dit voor combinatie
Jumbo heeft Hema (deels) overgenomen
NOOOOOOOOOOOOO, ugh hopelijk blijft het bij deels overgenomen
Om welk soort producten gaat het
https://www.jumbo.com/producten/huishouden,-dieren,-servicebalie/hema/
Dan vraag ik me af in wat voor ontzettend afgelegen gebied je moet wonen om niet binnen 10 km met de auto een Hema te hebben? Wat een combinatie
Maar ik woon zelf al jaren waar alles op loopafstandis dus misschien is het handig. Ik vind het vreemd haha
Volgens mij is dit al sinds 2020 of zo, toen ging het financieel heel slecht met de HEMA. Ik ben al lang blij dat ze nog bestaan, I loveee HEMA
Dit is echt al jaren zo hahaha
Ik vind het echt top. De Jumbo heeft veel uitgebreidere openingstijden dan de HEMA, dus voor last minute panty’s, inpakpapier e.d. kon ik zo even daar langs. Dit is wel mijn ervaring van toen ik in een klein dorp woonde haha.
Ja ik denk ook dat dit meer in steden is waar je dan zo’n wijk/buurtwinkelcentum hebt? En in dorpen idd. Ik zag dit in zo’n buurtwinkelcentrum. De meeate jumbo’s hebben dat toch niet of? Moet wel zeggen dat de jumbo waar ik het vaakst kom echt in een binnenstad zit.