Abbot Kinney’s! Dat vind ik de enige echt lekkere eigenlijk, dus houd me ook aanbevolen voor goedkopere alternatieven haha
Iemand tips voor de lekkerste aioli in de supermarkt? Heb echt aioli cravings en heb nooit echt een lekkere gevonden
Die van de versafdeling vind ik altijd het beste, bij de bakjes olijven en tapenade enzo. Niet dat vieze gele bakje iig!
De yoghurt aioli van de ah, een van de lekkerste vind ik!
Iemand dit soort dingen wel eens in een Nederlandse of Duitse supermarkt gezien? Zijn schijfjes van passievrucht (in dit geval met toegevoegd suiker maar das voor mij geen vereiste) en ik denk half gevriesdroogd ofzo? De buitenkant is redelijk hard maar binnenkant nog wel chewy.
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand een supermarkt waar ze huismerk / goedkope limonade (liefst aarbei of framboos) verkopen met net zo veel suiker als karvan cevitam? Bij de AH zijn ze allemaal zo suikerarm!
Lidl heeft het als het goed is. De cassis smaak in ieder geval. Die heb ik altijd in huis, want we proberen ze altijd te vinden zonder zoetstof
Ik zal kijken of ze aardbei hebben
Mijn man is van Karvan Cevitam overgestapt op Lidl . suikers 52,6g per 100ml
Ahhh good old lidl! Super, ga ik die eens kopen!
De aardbeienranja van de aldi is ook erg lekker en zoet. Misschien komt die ook wel in de buurt.
Geen huismerk, maar ik ben van karavan cevitam overgestapt naar Ranja. Veel lekkerder! En inmiddels megavaak in mijn bonusbox bij ah
Ja de framboos smaak is echt lekker vind ik! De aarbei deed me niet zoveel.
Ik ben juist fan van aardbei, maar framboos is ook lekker!
love deze vraag, ik vind suikervrije siroop zo’n teleurstelling altijd
zeker als er een nieuwe smaak gehyped wordt of een nieuw merk en dat het dan 0% suiker heeft
Ha, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd suikervrije tesseire drink en de karvan cevitam voor mn vriend is, die het zich kan permitteren om op een dieet van zoveel mogelijk suiker te leven. Die limonade is wel echt een stuk lekkerder!
De jumbo verkoopt Hema producten. Love hema, haat jumbo, wat is dit voor combinatie
Jumbo heeft Hema (deels) overgenomen
NOOOOOOOOOOOOO, ugh hopelijk blijft het bij deels overgenomen
Om welk soort producten gaat het