Algemeen supermarkten topic

https://www.jumbo.com/producten/huishouden,-dieren,-servicebalie/hema/

Dan vraag ik me af in wat voor ontzettend afgelegen gebied je moet wonen om niet binnen 10 km met de auto een Hema te hebben? Wat een combinatie

Maar ik woon zelf al jaren waar alles op loopafstandis dus misschien is het handig. Ik vind het vreemd haha

3 likes

Volgens mij is dit al sinds 2020 of zo, toen ging het financieel heel slecht met de HEMA. Ik ben al lang blij dat ze nog bestaan, I loveee HEMA

15 likes

Dit is echt al jaren zo hahaha

10 likes

Ik vind het echt top. De Jumbo heeft veel uitgebreidere openingstijden dan de HEMA, dus voor last minute panty’s, inpakpapier e.d. kon ik zo even daar langs. Dit is wel mijn ervaring van toen ik in een klein dorp woonde haha.

3 likes

Ja ik denk ook dat dit meer in steden is waar je dan zo’n wijk/buurtwinkelcentum hebt? En in dorpen idd. Ik zag dit in zo’n buurtwinkelcentrum. De meeate jumbo’s hebben dat toch niet of? Moet wel zeggen dat de jumbo waar ik het vaakst kom echt in een binnenstad zit.

1 like

Iets meer dan 200 jumbo’s verkopen ook hema spullen

1 like

Die combi is niet heel anders dan AH met Etos.
Voor mij hebben beide geen meerwaarde want hier zitten die winkels toevallig naast elkaar.

3 likes

Onze boodschappen van de ah komen zo en ik weet niet precies hoe het werkt. Ik woon op 1 hoog zonder lift. Moet ik naar beneden of komt de bezorger naar boven? Ik ben gewoon een beetje nerveus ervoor 🫠

Bij mij komen ze naar boven!

1 like

Ook zonder lift? Want ik kan me voorstellen dat het met lift logischer is dat ze naar boven komen

3 likes

Bij mij kwamen ze op 2 hoog zonder lift ook naar boven. Ik liep zelf vaak na het aanbellen wel even omlaag om te helpen iets omhoog te sjouwen, maar dat hoeft niet.

2 likes

Komen naar boven! Je moet het wel zelf je gang in tillen.

1 like

Yes, zonder lift! Naar de 2e verdieping en bij de buren gingen ze zelfs naar 3

2 likes

De regels voor pakketbezorgers dus gok ook voor boodschappenbezorgers is zonder lift tot en met de vierde verdieping bezorgen. Ik vond dat wel mooi want in mijn eerste kamer had je een lift die alleen naar de 4e verdieping ging en dan zaten daar nog 2 verdiepingen bovenop maar door de lift die naar de 4e ging begon de telling weer bij 0

1 like

Heeft iemand deze recent nog in de winkel gezien? Er is er ook een met lavendel ipv jasmijn maar dat vind ik vies.

2 likes

Ik laatst maar dat was een 500 ml flesje

1 like

Ohh dat is ook goed. Weet je nog waar?

Dat was bij de albert heijn

Misschien kan het al wel langer maar ik ontdekte het net pas; je kunt nu bij online bestellen bij AH er voor kiezen om een volle spaarkaart koopzegels in te leveren.

Ik vind dat een leuke ontwikkeling. Vroeger liet ik het contant uitbetalen, sinds dat niet meer kon liet ik het af en toe retourpinnen en dan werd het gestort.
Maar dit vind ik nog makkelijker. Het sparen gaat bij mij redelijk ongemerkt en het is toch een flinke korting op je online bestelling. Je kunt nu nog max 1 spaarkaart per bestelling inleveren.

Morgen heb ik een kleine online bestelling en met die spaarkaart er af wordt het helemaal leuk. :smiley:

15 likes

Geen idee waarom maar de optie is bij mij inmiddels weg. :smiling_face_with_tear: Hopelijk komt het weer terug.

1 like