Algemeen supermarkten topic

Misschien omdat je dan nog niet genoeg zegels hebt?

Ik heb 4 volle boekjes. :sweat_smile: Bovenstaande screenshot was vanuit mijn eigen account vanochtend en sindsdien heb ik geen zegels ingewisseld.

2 likes

Als bij de ah iets 35% korting heeft maar niet aan de datum is, gaat het dan uit t assortiment?

1 like

Meestal wel, vaak staat er dan ook bij op is op
Om welk product gaat het?

2 likes

Oh dat zag ik zo snel niet.

Mn favo drinken😭

Soms ook nieuwe verpakking

3 likes

De functie is weer toegevoegd in de app! :partying_face:

Weet iemand wat er aan dr hand is met de ontbijt-producten van de AH.

Wij wisselden dr eigen merk muesli af met van die ‘all bran flakes’. Maar die laatste zijn al tijden niet meer te bestellen en de muesli (andere soorten) ook niet. In de app zie ik wel dat het nu een andere verpakking blijkt te hebben, maar nog steeds ‘niet bestelbaar’.

En weet iemand een goed (huismerk) alternatief voor dit? Die van Kellogs zijn belachelijk duur.

2 likes

Hier in de winkel ook veel niet verkrijgbaar / kaartjes met product verdwijnt binnenkort. De krokante muesli in meerdere smaken en de gepofte tarwe en spelt.
Heel raar want de krokante muesli koffiesmaak zat eerst in een plastic zak en sinds kort in een doos. Zou raar zijn als dat wordt aangepast en het meteen erna uit het schap gaat. Hoop dus dat er gewoon nieuwe verpakkingen komen

1 like

Ik had afgelopen weken steeds hetzelfde probleem met lege schappen havermout. Zag net dat 1 soort wel weer was aangevuld, en met een nieuwe verpakking. Dus misschien wordt de hele range vernieuwd?

1 like

Dan zéér waarschijnlijk een relaunch op deze artikelen en dus binnenkort een week waarin alle winkels het schap gaan ombouwen.

3 likes

Volgensmij gaat alles over op een papieren verpakking

2 likes

Ja volgens mij is alles vernieuwd. Onze Cruesli was ook ineens weg

1 like

Laten we het hopen!

2 likes

@Peony ik zie ze weer staan. Volgensmij hebben ze zelfs extra smaken nu

2 likes

Ik woon in een dorp en de eerste HEMA is 13 km verderop. De eerste jumbo 15 km.

2 likes

Weet iemand in welke supermarkt deze multipacks nog zijn? Ik kocht ze altijd bij AH maar kan ze daar in winkel maar ook online niet meer vinden.

3 likes

Ik lees even mee! Ik zocht ze vorige maand ook en kon ze toen nergens vinden helaas

2 likes

Ik heb ze eens bij de Xenos gekocht maar weet niet of ze dat standaard hebben

1 like

Ze zijn nu bij de Xenos ook @Pienchi

Van 15-07 tm 27-07 2024 voor 1,50

5 likes