Algemeen supermarkten topic

Ja! Ik heb bijvoorbeeld 2 AH’s in de buurt en ik loop altijd een stukje verder zodat ik naar de grote kan.
Ik bezuinig ook absoluut niet op boodschappen (ik geef daar echt veel geld aan uit in m’n eentje).

Ja en je kunt amper je boodschappen normaal inpakken omdat ze daar niet zo’n stuk voor hebben en dan beginnen ze al met de volgende klant

Ja klopt, ook zoiets kuts.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de fruit en groente van de Lidl stukken beter vind dan de albert heijn. Ik weet niet wat er iedere keer gebeurt, maar iedere keer als ik druiven bij de albert heijn haal ofzo, dan zijn ze binnen een paar dagen helemaal beschimmeld, terwijl die van de lidl soms echt dik twee weken goed blijven?

1 like

De Lidl bij mij in de buurt is een bouwval met klein aanbod en de Aldi is splinternieuw (en alles netjes opgeruimd) met gigantisch aanbod dus misschien is mijn stem niet erg representatief.

1 like

Ik word zo gestresst daardoor

Ja ik ga meestal naar de Lidl voor groenten en fruit, en daarna door naar de AH voor de rest!

1 like

Dirk is echt shit idd. Ook de prijskaartjes hangen super vaak op de verkeerde plekken? Het lijkt wel alsof ik in een escaperoom zit ofzo als ik daar de prijzen wil uitvogelen haha

7 likes

Komt er vast snel een nieuwe. Ze zijn bezig om alle Lidl’s een nieuw pand te geven zodat ze allemaal een bakkerij hebben.

1 like

Ik vind de Dirk nog best oké, voor basisboodschappen. A-merken zijn een stuk goedkoper dan bij Albert Heijn maar luxeproducten heb je er niet.

Haha ja dit doe ik dus ook! Elke dinsdag, want dan is het mijn boodschappen dag haha

1 like

Het zal ook wel verschillen per vestiging. De Aldi waar ik ooit bent geweest klinkt als jouw Lidl.

1 like

Mijn Lidl heeft sinds half jaartje een nieuw pand en die is er echt 10x beter van geworden. Kom er nu heel graag, voorheen niet zo.

1 like

I :heart: Lidl. Goedkoop en goede kwaliteit :grin:
Verder ga ik naar de Jumbo want ik woon er praktisch boven. We hebben hier helaas geen AH, klinkt namelijk wel heel chill die persoonlijke bonus. Jumbo heeft daarintegen echt stinkaanbiedingen.

Ik hoop overigens dat ze bij de Lidl ooit ook nog eens die zelfscanners aanschaffen, is echt ideaal!!

2 likes

Oeh ja dat zou perfect zijn. Dan is de Lidl helemaal top.

75 posts in een half uurtje, haha ben blij dat ik niet de enige supermarktnerd ben hier.

5 likes

Haha ik zie ook steeds meerdere mensen tegelijk typen. :see_no_evil:

1 like

Ik heb Aldi gestemd vanwege de groene ijsthee, dus wellicht niet een hele waardevolle stem haha. Maar vind dat echt de lekkerste groene ijsthee ever.

2 likes

Ja dat lijkt mij ook ideaal!

Ik heb verse vegaburgers in mn persoonlijke bonus maar ik vind dat enge dingen. En sushi haha dat is wel nice!