Een ongevraagde tip maar hier in de buurt zijn allemaal van die buurtkastjes. Als je sommige producten niet zelf gebruikt kan je ze hier misschien in kwijt zodat iemand anders er weer
blij mee is.
Hier een zak Doritos nacho cheese en beyond meat steak dus ik ben tevreden!
Dacht alleen dat je een extra kaartje kreeg met ah premium maar dat is nu niet zo
Oh love it
Ik heb incontinentieverband erbij, haha. Nog nooit gekocht ook. Verder wel wat prima dingen.
Jammer dat je die kaartjes niet aan iemand anders kan geven zoals bij zegels wel kan. Ik heb van die koffie capsules waar ik geen apparaat voor heb.
Niemand op werk? Afgelopen jaren heb ik de overbodige dingen gewoon op kantoor neergelegd.
Zijn er in jouw buurt deelkastjes of weggeefkastjes? Of misschien een inzamelpunt voor de voedselbank? Daar zou je ze ook kunnen brengen.
Ik heb alpro 2 keer en van die protein bars en iets van lenor, ik denk die wasparfum.
Eigenlijk zou je het idd allemaal wel “moeten” ophalen. Je kan waarschijnlijk iemand anders er blij mee maken. Maar volgens mij kreeg ik vorig jaar heel vaak een blikje pepsi cola, ja nou nee ![]()