Algemeen supermarkten topic

Lezen jullie de Hallo Jumbo magazine en Allerhande?

  • Ja beide
  • Ja Hallo Jumbo
  • Ja Allerhande
  • Nee ik vind dat niks

0 stemmers

Ik heb geen Aldi in de buurt helaas, maar Aldi heeft wel de beste namaak kinder bueno. Die met kokos smaak met die olifant erop ofzo was echt fantastisch

1 like

haha echt he! Als ik naar het buitenland ga wil ik zelfs het eerste naar een supermarkt, daar is mijn vriend niet zo blij mee omdat die heel lang heeft gereden :joy:

1 like

Ik wilde net een kwartier geleden al Netflix gaan kijken, maar nu zit ik nog hier te lezen over supermarkten :roll_eyes:

5 likes

Supermarkt ergernis: wanneer iemand geen beurtbalkje achter zijn/haar boodschappen neerlegt

12 likes

Ik vind Jumbo best chill, maar daar hebben ze nooit aanbiedingen of wel?

Today I learned dat dat een beurtbalkje heet.

6 likes

Niet mee eens. Lidl heeft ook lekkere nep kinder bueno.

2 likes

Ik zei dat ooit en toen dacht mn moeder dat ik bird (vogel) balkje zei en toen ging ze helemaal raar kijken

9 likes

Of als ze hun shit op de band gaan leggen voordat je klaar bent.

3 likes

True maar die met kokossmaak was gewoon epic in mijn wereld haha

1 like

Ik vind Jumbo echt de stomste winkel. Dat lelijke geel met zwart stoort me sowieso mateloos. Daarnaast zijn de meeste winkels waar ik ben geweest heel oud en hebben echt even een opknapbeurt nodig. En huismerk producten zijn daar echt ontzettend duur, volgens mij sturen ze je zo om enkel A-merk te kopen, want die zijn maar een paar cent duurder.
En bij de Jumbo in mijn studentenstad haalden ze allemaal trucjes uit wanneer iemand recht had op gratis boodschappen. Van nee sorry de kassa is stuk dan telt het niet tot keihard volhouden dat je echt niet de vierde was.

Lekkere rant haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik laat mensen bij de kassa voorgaan als ze maar 1 product hebben om af te rekenen

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar is soms?

Haha die heb ik eigenlijk expres niet gedaan
Ik bedoel vooral als jij redelijk veel boodschappen doet op dat moment

Ligt er wel aan hoeveel ik zelf heb! Stel ik heb 3 dingen dan doe ik het minder snel dan dat ik een kar vol heb.

Oh lees nu je bericht hier boven haha.

1 like

Nou ik heb bij de Appie gewerkt, en als mensen soms een reep toblerone op de band leggen dacht ik vaak dat het een beurtbalkje was :sweat_smile:

4 likes

Oh ik doe nooit veel boodschappen haha dus kan hem niet invullen.

1 like

Was dit in Delft haha? Want daar hadden ze ook altijd smoesjes

@Astor Ik laat meestal iemand voor, tenzij ik zelf ook maar twee of drie dingen heb bijvoorbeeld.

1 like

Hoeveel keer per week kom jij in de supermarkt?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers