Algemeen supermarkten topic

Today I learned dat dat een beurtbalkje heet.

6 likes

Niet mee eens. Lidl heeft ook lekkere nep kinder bueno.

2 likes

Ik zei dat ooit en toen dacht mn moeder dat ik bird (vogel) balkje zei en toen ging ze helemaal raar kijken

9 likes

Of als ze hun shit op de band gaan leggen voordat je klaar bent.

3 likes

True maar die met kokossmaak was gewoon epic in mijn wereld haha

1 like

Ik vind Jumbo echt de stomste winkel. Dat lelijke geel met zwart stoort me sowieso mateloos. Daarnaast zijn de meeste winkels waar ik ben geweest heel oud en hebben echt even een opknapbeurt nodig. En huismerk producten zijn daar echt ontzettend duur, volgens mij sturen ze je zo om enkel A-merk te kopen, want die zijn maar een paar cent duurder.
En bij de Jumbo in mijn studentenstad haalden ze allemaal trucjes uit wanneer iemand recht had op gratis boodschappen. Van nee sorry de kassa is stuk dan telt het niet tot keihard volhouden dat je echt niet de vierde was.

Lekkere rant haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik laat mensen bij de kassa voorgaan als ze maar 1 product hebben om af te rekenen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar is soms?

Haha die heb ik eigenlijk expres niet gedaan
Ik bedoel vooral als jij redelijk veel boodschappen doet op dat moment

Ligt er wel aan hoeveel ik zelf heb! Stel ik heb 3 dingen dan doe ik het minder snel dan dat ik een kar vol heb.

Oh lees nu je bericht hier boven haha.

1 like

Nou ik heb bij de Appie gewerkt, en als mensen soms een reep toblerone op de band leggen dacht ik vaak dat het een beurtbalkje was :sweat_smile:

4 likes

Oh ik doe nooit veel boodschappen haha dus kan hem niet invullen.

1 like

Hoeveel keer per week kom jij in de supermarkt?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Dirk heeft trouwens wel awesome roze koeken, dat wel

De verse broodjes zijn hier echt vies. Koop ze daar ook zelden. Ik ben juist fan van die van de AH.

Deen :heart:️ en AH

Woon precies tussen duizend supermarkten in (AH, Aldi, Jumbo, Lidl, Dirk) en de Deen is net iets te ver om regelmatig heen te gaan. Maar de mensen achter de kassa nemen hun werk zó serieus. Sommige hebben helemaal van die rij-handschoentjes aan en sorteren helemaal tijdens het scannen je spullen zodat je het het beste kan inpakken.
Vind de Jumbo echt te duur voor wat je krijgt, haal er tussendoor wat dingen omdat het net iets minder ver lopen is.

1 like

Haha ik heb juist altijd dat ik denk “huh, ik heb zoveel en het kost zo weinig?” (bij Jumbo precies andersom haha).

Croissants van de Jumbo zijn inderdaad het lekkerst!

Kwam er laatst achter dat je de croissants (en waarschijnlijk bijna al het brood) ook gewoon bevroren kan kopen! Dus die liggen bij mij gewoon in de vriezer en bak ze dan af op zondag. Zo lekker en als bonus ruikt je hele huis ook naar croissants!

3 likes

Bij ‘mijn’ Jumbo zijn zo veel schappen altijd leeg. Iedereen klaagt erover. Vind het echt geen fijne winkel meer. Lidl daarin tegen… :heart:

Spar/Attent, Nettorama, Coop vind ik ook niet super, maar de aanbiedingen af en toe wel. Crystal Clear 1+1. Vriend heeft laatst TACHTIG pakken meegenomen. :joy: Vorige keer veertig, dus volgende keer maar 120?

6 likes