Ik vind de Plus wel chill, lekker veel biospul. Vind alleen dat de rest van het assortiment niet heel uitgebreid is, maargoed hij is lekker dichtbij. Verder heb ik ook een Dirk in de buurt, die is wel goedkoper, maar ik vind m zo smal. Ik ben best verwend, heb ook nog een Aldi, AH en Lidl op loopafstand zitten.
Ja, zoals jij in een andere post ook al zei vind ik de Jumbo ook gewoon zo lelijk. Al dat zwart en geel, word ik echt chagrijnig van. Dus loop altijd naar de AH haha
Vroeger had je bij de Coop vaak producten die bijna over de datum gingen met 50%. Toen kwam ik daar nog wel vaker. Maar nu hebben ze dat veranderd naar 35% dus meh. Dan kan ik dat net zo goed bij de Appie halen en ben ik wrs goedkoper uit
Dit klinkt precies als de AH waar ik werk hahaha, zelfs met die mail.
Omg kassamiep zei dat ze wrs hier ook zelfscanners krijgen nu bij de AH.
Ik kan deze dus al een jaar of 2 niet meer vinden Jij wel?
De Aldi is bij ons nu vernieuwd (gaan ze in heel NL doen volgens mij) en is nu echt heeel chill
Wat is er veranderd? Gewoon betere inrichting oid?
Ja veel overzichtelijker vind ik! En verse broodjes en brood en een broodsnijmachine
Oh klinkt goed! Hopelijk komt dat hier ook snel.
Ah nu zekerheid. Volgend jaar gaat mijn AH verbouwen.
Ja die van ons wil ook een nieuw pand (ook iets verderop want ze zitten nu heel klein en geen ruimte tot uitbreiding) maar ze krijgen het niet rond volgens mij. Ben benieuwd want ze willen een pand hebben wat minstens een keer groter is straks.
Hoogvliet, want daar kom ik het meest (dichtste bij). Zondag is altijd mn AH uitje, dan kijk ik mijn ogen uit
Valt het jullie ook op dat je echt verschillende doelgroepen hebt qua supermarkt?
Dirk vind ik idd ruk, maar ga soms voor een goede blikjes fris of vivera aanbieding. En maakt niet uit hoe lang de rijen zijn, niemand maakt gebruik van de zelfscan? Super chill voor mij.
O, en ze hebben daar zo’n regel van x aantal producten per klant bij een aanbieding. Er kwam serieus ooit een vrouw voorbij die letterlijk haar hele winkelwagen vol Dubbelfriss had? En ze werd boos toen het werd geweigerd.
Is de Nettorama iets? Die zit nieuw in mijn dorp maar ik ben er nog nooit geweest.
Nettorama vind ik echt een griebuszooi.
Ik ga het liefst naar de AH.
We hebben hier een AH die ik maar mwa vind behalve dat ik volgens mij de enige persoon ben die tempeh eet dus ik kan telkens mn vriezer volgooien met 35% pakjes.
De Deen is verrassend chill, goed betaalbaar en veel vegan!
Ik mis een Aldi maar de Lidl is ook wel prima behalve dat ze altijd te laat zijn met aanbiedingen inruimen. Als er stslaat vanaf maandag dan met geluk maandagavond en soms zelfs pas de volgende dag.
Bij mijn AH is het brood wat ik wil altijd heel snel op
Ik ga mede altijd naar AH om de 35% korting stickers. Soms zijn producten hier zelfs afgeprijsd die nog 2 dagen goed zijn. Vraag me trouwens af waarom Jumbo niet dit soort stickers heeft, heb het daar nog nooit gezien. Zou er daar dan meer worden weg gegooid?
Bij de jumbo wordt ‘s avonds alles wat tot de volgende dag goed is weggegooid helaas