Algemeen supermarkten topic

Dirk heeft trouwens wel awesome roze koeken, dat wel

Om dan toch even iets positiefs te zeggen over de Jumbo: Ik vind dat de verse broodjes heel lekker zijn. (Gewoon brood vind ik het slechtst daar) Ik vind de croissants er een stuk lekkerder dan bij de AH.

2 likes

De verse broodjes zijn hier echt vies. Koop ze daar ook zelden. Ik ben juist fan van die van de AH.

Deen :heart:️ en AH

Woon precies tussen duizend supermarkten in (AH, Aldi, Jumbo, Lidl, Dirk) en de Deen is net iets te ver om regelmatig heen te gaan. Maar de mensen achter de kassa nemen hun werk zó serieus. Sommige hebben helemaal van die rij-handschoentjes aan en sorteren helemaal tijdens het scannen je spullen zodat je het het beste kan inpakken.
Vind de Jumbo echt te duur voor wat je krijgt, haal er tussendoor wat dingen omdat het net iets minder ver lopen is.

1 like

Haha ik heb juist altijd dat ik denk “huh, ik heb zoveel en het kost zo weinig?” (bij Jumbo precies andersom haha).

Croissants van de Jumbo zijn inderdaad het lekkerst!

Kwam er laatst achter dat je de croissants (en waarschijnlijk bijna al het brood) ook gewoon bevroren kan kopen! Dus die liggen bij mij gewoon in de vriezer en bak ze dan af op zondag. Zo lekker en als bonus ruikt je hele huis ook naar croissants!

3 likes

Bij ‘mijn’ Jumbo zijn zo veel schappen altijd leeg. Iedereen klaagt erover. Vind het echt geen fijne winkel meer. Lidl daarin tegen… :heart:

Kijk, dit zijn de tips waar ik blij van word!

1 like

Spar/Attent, Nettorama, Coop vind ik ook niet super, maar de aanbiedingen af en toe wel. Crystal Clear 1+1. Vriend heeft laatst TACHTIG pakken meegenomen. :joy: Vorige keer veertig, dus volgende keer maar 120?

6 likes

Ik vind de Plus wel chill, lekker veel biospul. Vind alleen dat de rest van het assortiment niet heel uitgebreid is, maargoed hij is lekker dichtbij. Verder heb ik ook een Dirk in de buurt, die is wel goedkoper, maar ik vind m zo smal. Ik ben best verwend, heb ook nog een Aldi, AH en Lidl op loopafstand zitten.

Ja, zoals jij in een andere post ook al zei vind ik de Jumbo ook gewoon zo lelijk. Al dat zwart en geel, word ik echt chagrijnig van. Dus loop altijd naar de AH haha

1 like

Vroeger had je bij de Coop vaak producten die bijna over de datum gingen met 50%. Toen kwam ik daar nog wel vaker. Maar nu hebben ze dat veranderd naar 35% dus meh. Dan kan ik dat net zo goed bij de Appie halen en ben ik wrs goedkoper uit

Dit klinkt precies als de AH waar ik werk hahaha, zelfs met die mail.

1 like

Omg kassamiep zei dat ze wrs hier ook zelfscanners krijgen nu bij de AH. :tada::confetti_ball:

Ik kan deze dus al een jaar of 2 niet meer vinden :frown: Jij wel?

De Aldi is bij ons nu vernieuwd (gaan ze in heel NL doen volgens mij) en is nu echt heeel chill

Wat is er veranderd? Gewoon betere inrichting oid?

Ja veel overzichtelijker vind ik! En verse broodjes en brood en een broodsnijmachine

Oh klinkt goed! Hopelijk komt dat hier ook snel.

Ah nu zekerheid. Volgend jaar gaat mijn AH verbouwen.