Algemeen supermarkten topic

Ja die van ons wil ook een nieuw pand (ook iets verderop want ze zitten nu heel klein en geen ruimte tot uitbreiding) maar ze krijgen het niet rond volgens mij. Ben benieuwd want ze willen een pand hebben wat minstens een keer groter is straks.

Hoogvliet, want daar kom ik het meest (dichtste bij). Zondag is altijd mn AH uitje, dan kijk ik mijn ogen uit

1 like

Valt het jullie ook op dat je echt verschillende doelgroepen hebt qua supermarkt?

Dirk vind ik idd ruk, maar ga soms voor een goede blikjes fris of vivera aanbieding. En maakt niet uit hoe lang de rijen zijn, niemand maakt gebruik van de zelfscan? Super chill voor mij.

O, en ze hebben daar zo’n regel van x aantal producten per klant bij een aanbieding. Er kwam serieus ooit een vrouw voorbij die letterlijk haar hele winkelwagen vol Dubbelfriss had? En ze werd boos toen het werd geweigerd.

1 like

Is de Nettorama iets? Die zit nieuw in mijn dorp maar ik ben er nog nooit geweest.

Mijn moeder noemde het altijd Nettodrama.

7 likes

Nettorama vind ik echt een griebuszooi.
Ik ga het liefst naar de AH.

We hebben hier een AH die ik maar mwa vind behalve dat ik volgens mij de enige persoon ben die tempeh eet dus ik kan telkens mn vriezer volgooien met 35% pakjes.

De Deen is verrassend chill, goed betaalbaar en veel vegan!

Ik mis een Aldi maar de Lidl is ook wel prima behalve dat ze altijd te laat zijn met aanbiedingen inruimen. Als er stslaat vanaf maandag dan met geluk maandagavond en soms zelfs pas de volgende dag.

Bij mijn AH is het brood wat ik wil altijd heel snel op :no_mouth:

Ik ga mede altijd naar AH om de 35% korting stickers. Soms zijn producten hier zelfs afgeprijsd die nog 2 dagen goed zijn. Vraag me trouwens af waarom Jumbo niet dit soort stickers heeft, heb het daar nog nooit gezien. Zou er daar dan meer worden weg gegooid?

Bij de jumbo wordt ‘s avonds alles wat tot de volgende dag goed is weggegooid helaas

Bij mij juist hetzelfde, de lidl bij mij is echt een chaos als je in die winkel komt, te druk, te smalle gangen, rommelig. en de Aldi is ook vernieuwd, met brede gangen en altijd netjes. Dus veel aangenamer om te winkelen.
Verder ga ik vooral naar de AH om de bonusaanbiedingen, wel vind ik die heel aangenaam om boodschappen te doen

1 like

Ik kom eigenlijk overal. Vind de afwisseling wel prettig en heb altijd producten die ik alleen bij een bepaalde supermarkt kan halen.
Dus daar laat ik me een beetje door leiden.
Ik kom nooit bij dirk, boni, Hoogvliet of deka markt.
Wissel af tussen plus en Albert Heijn, af en toe jumbo en soms Lidl of aldi.
Ik zak vandaag wel bij Lidl pure chocola met frambozen en heel veel baklava dingetjes van de Griekse weken nog. Maarja dat koop ik beter niet.
Maar bijv jumbo heeft meer crystal clear smaken en willemsburger kaas, ah heeft magioni pizza bodems en plus heeft veel vivera.
Deze week ga ik langs jumbo voor alpro langhoudbaar amandelmelk en langs appie voor alpro koel hahaha.

1 like

Je kan het bestellen! Toen ik daar op de broodafdeling werkte had ik redelijk veel klanten die speciaal brood wilde afhalen op een bepaalde dag. Zodra de vracht op die dag binnen kwam legde ik het dan achter met een briefje met zijn/haar naam erbij.
Gewoon even vragen, dan kun je het ophalen wanneer je wilt :smiley:

1 like

Oh dat is echt handig! Bedankt voor de tip, ik ga er zeker gebruik van maken

1 like

Yes, chocolade cruesli in de aanbieding! Je koopt 6 pakken. Na het afrekenen (buiten of thuis) bestudeer je de bon om te zien hoeveel je bespaard hebt. Dan ontdek je dat je helemaal niks bespaard hebt, omdat de aanbieding pas over 3 dagen in gaat. Shit! Wat doe je?

  • Terug naar de winkel natuurlijk, hier met die euro’s!
  • Jammer maar helaas, ik moet die cruesli nu in mijn mond stoppen
  • Alleen als ik deze week nog in de buurt kom ga ik terug

0 stemmers

Ik heb vaak het geluk dat ik de gene ben die als eerste bij een nieuw kassa staat, doe er niet eens echt moeite voor.

Laatst heb ik gezien hoe een oma omver werd gelopen terwijl zij juist als eerstvolgende aan de beurt was, daar heb ik wel iets van gezegd. Doe toch even normaaaal joh.

9 likes

Ja maar dan laat je die mensen die voor jou stonden wel voor toch?

Ja ik loop altijd gewoon rustig heen, geef mensen even de tijd en als niemand iets doet dan ga ik en dat is best vaak.

Eigenlijk laat ik het meestal maar gewoon, want het boeit me ook weer niet zo veel, maar een keer heb ik wel een dikke discussie gehad met een vrouw die niet eens in die rij stond, maar echt uit het NIETS kwam aanstormen met d’r kar vol en hem er zo voor gooide. Toen heb ik er wel wat van gezegd, waarop zij als een debiel reageerde en vet kwaad werd, dus toen werd ik ook pissig. Gelukkig hadden meer mensen het gezien en moest ze gewoon achteraan aansluiten.

1 like