Algemeen supermarkten topic

Ik kan er echt van genieten om als ik de eerstvolgende was naar de nieuwe kassa te lopen en tegen de mensen in de rij te zeggen ‘ik was de eerstvolgende :):):):)’

7 likes

Mijn voorkeur gaat uit naar

  • Zelf-scan (alles zelf scannen bij de kassa)
  • Zelf-scan (alles zelf scannen in de winkel met een handterminal)
  • Gewoon lekker alles door Connie laten scannen
  • Moet je boodschappen betalen dan?
  • Ik bestel mijn boodschappen online, dus ik heb niets te scannen
  • Anders…

0 stemmers

Ik zou echt willen dat we handscanners of scankassa’s hadden :frowning: Vind dat altijd zo’n feestje als we ergens op vakantie zijn waar het wel kan

Als ik weinig boodschappen heb, zo’n zelfscan aan het einde. Als ik veel heb, een handscanner voor in de winkel.

Maar goed, ben verhuisd en kan nu voor niks anders meer kiezen dan Connie dus helaas

ik vind zelfscan bij AH to go heel handig maar met de handterminal ben ik 1 keer een paar dingen vergeten (en iets duurder wat ik maar 1x had per ongeluk 5x keer gescand) dus dat doe ik niet meer :sweat_smile:

Zelfscannen met de Appie-app op mijn iPhone.

Ben ik dan de enige waarbij zelfscannen nooit zonder issues gaat? Als ik het probeer kan ik uiteindelijk alsnog gewoon aansluiten bij Connie.

Heeft er iemand wel eens bij Picnic besteld? heb t nog nooit gedaan want ik dacht dat het net zoals bij de ah bezorgservice pas over x aantal dagen bezorgd zou kunnen worden maar lees net dat als je voor 22 uur bestelt ze de volgende dag al bezorgen :open_mouth:

Oh dat is balen!! Woon je in een grote stad? hier bezorgen ze ook nog maar sinds een aantal weken geloof ik

hoop dat je snel aan de beurt bent!

1 like

Ik hou echt van de AH. Overzichtelijk, ruim, geordend en ze hebben alles. Enige wat mij een laatste tijd een beetje agressief maakt is het fruit dat van mindere kwaliteit is. Heeft veel plekjes en beschadigingen en soms ligt 1/4 beetje weg te rotten. Zelfscannen is wel echt chil. Ben wel blij als ik weer thuiskom en boodschappen kan doen in mijn fijne AH.

Verder vind ik de jumbo ook wel relaxed. De Deen staat mij een beetje tegen, ik weet niet precies waarom. Lidl is qua kwaliteit echt wel goed en vind ik laatste tijd ook chiller assortiment krijgen ofzo (vooral toen met die bio en vega weken).

Ja ik! Vind 't echt heel fijn. Ze bezorgen idd snel, ze zijn supervriendelijk en als er ook maar iets ‘mis’ is met je boodschappen reageren ze top. Ze waren laatst 10 minuten buiten hun tijdvak met bezorgen en ik kreeg gelijk tien euro korting op mn volgende boodschappen. Ik was zo verbaasd. Je moet denken aan: tijdvak van 21:00 - 22:00, aangegeven bezorgtijd was 21:20 - 21:40 en ze waren er om 22:00.

1 like

Het fijne aan de AH is, dat als je een AH kent, dat je dan ook redelijk wegwijs bent in andere. Behalve bij een hier in de buurt, maar dat is echt een gare. Je komt binnen bij de pasta dan moet je naar rechts voor groente en fruit, dat loopt dood, moet je weer terug. Loop je naar achter op zoek naar koekjes, drie keer de winkel door, is dat schap ergens achter een schot. Kom je weer in een hoek die doodloopt, moet je weer terug lopen. Serieus, bij de meeste supermarkten hoef ik alleen langs de buitenkant voor de spullen die ik nodig heb.

3 likes

klinkt goed inderdaad, ik ga het maar eens proberen!

Wat zijn jullie Ekoplaza aanraders?

Niks anders dan knapperige havermout. Echt lekker! Heel basic

2 likes

Volgens mij heeft de Albert Heijn nieuwe liedjes, echt niet chill

1 like

Kleine vegan pizza’s met spinazie en kaas :drooling_face: Ik weet het merk niet en kan geen foto vinden, dus hier heb je verder weinig aan :woman_shrugging:

2 likes

Ik heb het idee dat ah en jumbo best vaak met nieuwe producten komen en inspelen op voedseltrends/rages zoals alles salted caramel, Amerikaanse producten, vegan producten, wisselend assortiment per seizoen etc en Plus supermarkt staat echt gewoon stil qua ontwikkeling. Hebben nooit eens wat leuks en super saaie assortiment gesneden groenten en maaltijdpakketten enzo. Ah is echt m’n lievelings.

2 likes

Gaat er iemand wel eens naar Amazing Oriental? Zo ja, wat moet ik daar halen?
Ik ga vandaag!

Jan Linders :heart: Kan niet eens beargumenteren waarom, denk omdat het speciaal voor me is omdat ik er bij mij in de buurt maar eentje is en ik er bijna alleen heen ga als ik bij m’n vriend in Limburg ben