Algemene reality tv topic

Ik zag dat de laatste new girls Asmara en Chiara nu samen zijn! Verder echt kapot saai inderdaad en ik denk ook dat niemand nog samen is. Ik hoop dat ze volgend jaar meer budget hebben

7 likes

Ik snapte het concept ook niet zo goed? Leek alsof ze wat aspecten van andere datingshows hebben gepakt en er een nieuwe variant van hebben gemaakt, maar dan net niet. Zou liever gewoon zo’n prince charming/bachelor concept zien.

2 likes

Laura en Ibi zijn nog samen zag ik

Eigenlijk hebben degene die er snel uitgingen het nog het chillst gehad. Gewoon een gratis vakantie naar Zuid-Afrika. Want die zijn echt niet nog een keer weer ingevlogen van Nederland naar Zuid-Afrika alleen voor die laatste kiss-off.

@flwhrs oh dat had ik nooit verwacht, waar zie je dat?

1 like

ik geloof dat niet :new_moon_with_face: ik denk dat ze eerst aan de buitenwereld willen bewijzen dat ze echt wel een goede match zijn!!

2 likes

Ik vind de Grannies van Amsterdam zo leuk! Ik wil Lorraine zijn als ik groot ben.

7 likes

Oh ik vind haar juist heel irritant :joy:

Jocelyn is echt mijn spirit animal :heart: Zo zielig dat ze net voor de uitzendingen is overleden.

2 likes

Haha ja snap ik wel, maar ik vind het wel grappig dat ze totaal geen moeite doet om sociaal wenselijk over te komen.

Ik vind alle ‘grannies’ wel leuk trouwens. Niet één waar ik me aan erger.

2 likes

ik lees overal dat er geen reunie komt van ikag, echt fcking dom weer. hele seizoen was al net niet vergeleken met uk versie en dan ook geen reunie :joy:

3 likes

Ik vind het echt potentie hebben, maar het ontbreekt wel aan een idee van wat het nut is. Waarom maar 7 afleveringen? Hoezo op het laatst nog even twee nieuwe meiden die eigenlijk direct geen kans hebben want ze zitten er pas net in als er gekozen moet worden.

3 likes

ja het is denk ik echt geldgebrek, ze zijn er maar 12 dagen en ik denk dat langer te duur was? in de uk versie zijn ze er 4 weken en dan is er ook gewoon veel meer tijd om elkaar te leren kennen en te switchen en ook veel meer spellen en dates tussendoor die de boel een beetje op scherp stellen. hopelijk hebben ze volgend jaar meer budget want dit is net niks zo, met zo weinig tijd krijg je ook dat er 2 mensen inkomen en er een paar uur later al koppels gevormd moeten worden. dan kan er toch niks spannends gebeuren joh

@monkeyslut ja misschien een beetje saai maar iedereen is benieuwd? zo duur hoeft een paar uurtjes een studio en iedereen bij elkaar ook niet te zijn, vind het maar een rare beslissing

5 likes

Ik dacht op TikTok te hebben gezien dat het nog minder dan dan 12 dagen was

1 like

Naja laten we zeggen ruim een week. Dat is eigenlijk toch bizar dat je dan al een laatste kiss-off hebt. Je hoorde ze ook bijna allemaal zeggen van jee dit gaat wel echt snel. Of dat het voelde alsof ze gingen trouwen etc. Maargoed dit is maar het eerste seizoen, mocht er een tweede komen hebben ze wel echt veel te verbeteren. Ik vraag me wel af of er een tweede seizoen komt, ik denk dat dit lang niet zo goed bekeken wordt als bijvoorbeeld prince charming. Ook omdat het concept nogal onduidelijk blijft.
Ik kan trouwens nergens vinden hoelang ze er nou echt zaten? Degene die zegmaar vanaf het begin in de vila zaten.

1 like

Raf heeft Zaya in ‘t vliegtuig naar huis gelijk gedumpt

Iedereen maakt nu tiktoks maar dit zou perfect zijn voor een reunie

4 likes

Kijkt iemand hakken over de sloot? Is ook echt vermakelijk. Ik dacht eerst oh god weer een programma met robbert rodenburg en een paar sneue “influencers”. Ze moeten ook echt gore dingen doen.

3 likes

Ja alleen Laura en Ibi zijn nog samen geloof ik. Vind ik dan wel weer grappig!

Hahha sorry maar die familievideos enzo bij i kissed a girl. Ze zijn er dus nog geen 2 weken en dan moeten er videos komen van de familie alsof ze een jaar weg zijn en iedereen ook helemaal janken wtf :joy: die Laura is echt wel apart hoor, lijkt wel alsof ze alleen de jacht leuk vindt en zodra ze dan iemand heeft is ze het al zat. Elke keer ook zo’n performance opvoeren bij die kiss off alsof ze even een show wil geven. Maar toch
 ik weet niet wat het is maar ze heeft wel iets waardoor ik snap dat iedereen haar zo interessant vindt

4 likes

Real houseswifes van het zuiden:

Wat is Annu een zure humorloze trut. Echt hoe ze ook helemaal craycray wordt tijdens dat etentje in dat kasteel, en de hele tijd met die vinger te wijzen. Wat een dramaqueen yikes. En ze heeft ook zo’n schelle kutstem.

3 likes

Deze vrouw lijkt ook gewoon vooral te willen doen alsof ze extreem rijk en belangrijk is. Nu ook dat verhaal over die champagne, dat lijkt gewoon voor de bĂŒhne gegeven te zijn.

4 likes

Ja ik vind Annu echt een kutwijf. De minst sympathieke en ze zit in een cast met Marjan haha maar die is tenminste naast fucking kut ook nog soort van entertaining. Annu herhaalt alleen maar catchfrases die ze gejat heeft van de Amerikaanse housewives en haar hele persoonlijkheid is ‘ik drink champagne uit een wijnglas’. Vraag me ook af of haar chefman zich niet schaamt voor haar aangezien ze constant zijn naam noemt en zijn connecties gebruikt.

Die stijve roodharige vrouw en die Mexicaanse vrouw kunnen we ook wel missen trouwens, die voegen helemaal niks toe.

10 likes