Algemene reality tv topic

Jaaa ik kijk nu wat een fantastische meiden haha

1 like

https://www.nu.nl/media/6354014/datingshow-love-is-blind-krijgt-nederlandse-versie-op-netflix.html

Yesss. Wie meldt zich aan?

1 like

Ff posten in het dateleed topic, wie weet voelt iemand zich geroepen

1 like

Echt heel leuk!

2 likes

Ja Marjan is echt een nare vrouw. Zwaar delulu, vooral in de laatste aflevering. En die freaky ogen erbij yikes. Dom mens ook, hele tijd lopen te blèren dat ze een american girl is. Het mens heeft in Canada gewoond als kind, hou toch op heks. Wow ik begin haar echt te haten haha
Ramona’s gezicht staat constant op janken, ze lacht wel maar kijkt dan uit alsof ze in totale paniek is. Ze lijkt me ook veel te gevoelig voor een programma als dit.

I kissed a girl:
Die Laura wat een mens. Dat wordt nooit wat met Ibi die gaan gewoon een paar keer seks hebben en dan is Laura er klaar mee. Vond het ook echt sneu voor Joy. En Siem is mn favo!

4 likes

Lijkt wel alsof Marjan permanent dronken is ofzo? Helemaal rood ook

5 likes

Ja en die ogen zo wazig erbij. Ik zag dat ze 58 how zelfs 57 zie ik nu, was echt verbaasd. Dan is ze jonger dan mn moeder die er een stuk jonger uitziet als Marjan. Had haar rond de 70 geschat.

5 likes

Ik weet ff niet hoe ze heet, maar ik vind die vrouw van de chef-kok zo’n fucking try hard met haar 100 variaties op ‘girl bye’.

Ja Marjan is insane maar deze vrouw is delulu én saai, een dodelijke combo.

7 likes

Hahaha ja Laura heeft wel iets eh? Ik dacht dat ze gewoon pittig was maar dit is wel meer dan dat, denk wel een persoonlijkheidsstoornis, Maargoed ze is wel hot.

4 likes

58?! Ik dacht inderdaad ook begin 70, maar dan “strak” getrokken met plastische chirurgie. Heeft bij haar het omgekeerde effect gehad

4 likes

Ja en wat ik vooral ongemakkelijk vond toen Laura al ijsberend zo voor die groep meiden op de bank een beetje zat te raaskallen over haar gevoelens voor Ibi het kwam zo geacteerd over. Dacht echt haha doe toch normaal joh. Toen kwam Siem er gelukkig aan.

11 likes

ja man dat was echt een performance. alsof ze wist: oke iedereen gaat sowieso aan mijn oprechtheid twijfelen door hoe ik met bodil en joy ben omgegaan dus nu ga ik even heel dramatisch vertellen hoe verliefd ik ben en ik er zelf ook door overrompeld ben dus mij kan je niks aanrekenen!

ik weet niet man ik wil niet via internet te intense psychologische analyses erop los laten maar ik geloof dat ze zelf niet zo goed weet wie ze nou eigenlijk is en wat ze nou eigenlijk voelt en dat er een hele kloof zit tussen de laura die ze laat zien, en de laura die er van binnen ook zit. ze is echt een beetje een persoonlijkheid op aan het zetten, iemand die ze wil zijn misschien of denkt te willen zijn, maar het is ééndimensionaal. nougoed het blijft tv natuurlijk ook EN ze zitten daar dus maar echt 1,5 week??? supersnel gaat alles. heb ook ikag uk uitgekeken en dat was ook snel maar voor mijn gevoel zaten ze daar toch wel langer, waren er ook meer spelletjes en dates en dingen tussendoor.

ben wel echt heeeeeel benieuwd naar de reunie!! wie er allemaal nog samen zijn en of er andere koppels zijn ontstaan :eyes:

6 likes

Real Housewives: Ramona lijkt me wel een lieve vrouw met een zacht karakter. Marjan is maar een onruststoker met dat rare gezwets van haar en Brigitte is ook maar een meeloper.

Ramona heeft crazy eyes.

De eerste van die cast die een moord zou plegen 100%.

9 likes

Ik vind juist dat ze hele verdrietige (?) ogen heeft, echt iemand waarbij dr lach haar ogen niet bereikt.

2 likes

Dit kan volgens mij voor beide Ramona’s opgaan haha

1 like

Ik denk dat ze dan eerst toestemming aan haar moeder vraagt of aan Robbertje.

1 like

Op NPO staat de serie Back to Reality, heel erg leuk! Allemaal oud deelnemers aan verschillende programma’s (big brother, oh oh cherso, aupairs etc) komen aan het woord en blikken terug op de deelname en de gevolgen ervan.

9 likes

Ja vond ik ook erg leuk

1 like

I kissed a girl:

Vond het eigenlijk nogal een saaie laatste aflevering. Uberhaupt gebeurd er in de hele serie niet zoveel. Misschien ook vanwege het budget maar ze zitten de hele dag alleen in dat huis maar een beetje te tongen. Ik geef alleen Zaya en Rafaela een kans. Ik heb Tessel en Siem nooit vinden passen. Zie die 2 ook niet verliefd worden maar ik denk dat dat eerder een langzame dood sterft.

4 likes