Nee die laatste twee heb ik voor mn gevoel niet gezien of gehoord het hele seizoen. Boring.
Ja ik vergeet elke week dat deze vrouwen onderdeel zijn van dit programma. Maar het schijnt dat Annu niet meer terug wil komen omdat ze boos is op hoe ze neergezet is. In haar woorden: girl bye.
Ik vond het wel opvallend dat Marjan niks zei deze aflevering over de spuuglelijke âlouis vuittonâ top van Petrous deze aflevering. Die zag er een stuk nepper uit dan dat lelleke jasje van Estelle laatst đ„č
Is Het Blok ook reality? Kijkt iemand t nog?
Ik snap ook echt niet wat voor grap het dan moest voorstellen met die champagnefles. Annu is gewoon raar, ze heeft het alleen maar over haar man en wie hij wel niet is als chefkok.
Ja hoor, alhoewel we zijn nu al 6 afleveringen aan het bekvechten ipv aan het bouwen en ik begin zo langzaamaan iedereen kut te vinden
Ja pff ik wil meer klus en minder gezeik! Ik begin Naomi en Anouk echt 2 trollen te vinden die zelf nog geen kwast aan lijken te raken?
Ja Naomi is een ordinaire schreeuwlelijk en stoker. Maar daar kan ik dan soms nog wel tegen omdat t directe communicatie is (thats my style). Maar Anouk en Maurits man, wat een enorme achter de ellebogen zijn dat zeg, alle verhalen net een beetje verdraaid doorlullen, zodat de rest weer kan ontploffen.
Heidi kan ik ook heel slecht tegen trouwens en Mark is een man-child.
Ik denk dat die twee kunstenaars in persoon mân favo zijn maar die maken nooit iets af. Marit en dinges doen ook steeds meer stomme dingen dus die vallen ook wat door de mand. Faizel en Chris doen gewoon hele lelijke stuc wanden.
Jullie gesprek over de Limburgse housewives is echt identiek hetzelfde als wat er over Antwerpen geschreven wordt haha
Ik word echt per aflevering agressiever van Josee bij Schiphol Airport. Wat een verschrikkelijk mens die tegen iedereen praat alsof ze debiel zijn en niks snappen is het toch.
Ja en dan maar blijven herhalen dat het haar job en verantwoordelijkheid is om reizigers op hun gemak te laten voelen terwijl als ik haar tegenkom op Schiphol ik me allesbehalve gerustgesteld zou voelen
Ik moet er eigenlijk altijd heel hard om lachen hoe ze stug nederlands blijft praten tegen mensen die overduidelijk een andere taal spreken
Kan er ook niet tegen dat ze de hele tijd loopt te schreeuwen
Heidi in het blok: breekt de regels door stiekem te gaan klussen
Also Heidi in het blok: âik hou er niet van als je mij van oneerlijkheid betichtâ
Die vrouuuuw, I canât.
ReĂŒnie RHVHZ:
Annu was dus vergeten die geleende fles terug te geven en wilde het op camera doen overkomen alsof ze die aan Brigitte gaf (omdat ze die van haar nog thuis had liggen). Rare actie
Ik zie trouwens dat er veel op Annu gehaat wordt, maar Brigitte vind ik veel erger? Hahah die spoort echt niet en lijkt echt onderdanig aan Marjan
Petrouschka en de redhead kunnen vgm ook wel meangirls zijn. En eens dat Liz wel gemist kan worden ja
Kijkt er ook iemand naar de Verraders? Ik vind dit seizoen echt nĂČg leuker dan eerst, met de plottwists/missies en zonder het corvee etc. Vind Joost ook echt een leuke Verrader!
Jaa! Ik vind âm ook wel leuk, natuurlijk ook omdat ze zo lang niet ontdekt worden. Vond Annick ook heel leuk en grappig
Ik ben net begonnen aan de Grannies van Amsterdam en vind het heel leuk
Ik ook! Echt een soort housewives maar dan met ouderen
Ik kijk housewives of Antwerp maar wat is nou eigenlijk het concept? Hoe kennen deze vrouwen elkaar? Ze noemen elkaar âvriendinnenâ maar het lijkt niet alsof ze way back gaan⊠sowieso is Amy er nieuw bij denk ik?