Dat is bij iedere versie van housewives zo, de ‘Antwerpenaren’ kunnen gewoon heel slecht acteren.
De housewives van ieder concept worden net zoals alle andere realityprogramma’s gewoon gecast. Daarom is er ook altijd ruzie, omdat ze elkaar niet kennen maar wel opeens een hele zomer met elkaar moeten doorbrengen.
Ik kijk echt nooit reality dus ik dacht naïef dat dit gewoon een vriendengroep was. Maar ze worden dus verplicht om een tijd met elkaar om te gaan?
Ik krijg wel echt middelbare school vibes van deze groep
De eerste seizoenen in Amerika had dit wel veel sterker hoor! Maar dat is ook al bijna 20 jaar geleden
Ja haha sommigen kennen elkaar misschien wel maar meestal zijn het geen vriendinnen.
@Ainu Klopt, maar dat zijn meer celebs dus die zitten dan ook in dezelfde kringen. Alsof je hier chantal janzen, monica geuze, quinty trustful en romee strijd bij elkaar zet zegmaar.
Die pensionado’s in Schiphol Airport
Ik dacht dat er een verraders topic was maar die kan ik nergens vinden.
Wat is Joost fucking irritant zeg, hij doet zoo uit de hoogte. Vond hem eerst nog wel een goeie, maar nu wordt hij met de dag kutter
Oh vind hem juist leuk als verrader! Hij doet het goed en valt totaal niet op, en neemt tenminste niet alles zo persoonlijk. Hoop alleen dat hij zichzelf niet in de vingers heeft gesneden door zelf te openen met z’n aanval op Kim zonder hele sterke uitleg.
Ja hij doet het wel goed als verrader, maar ik vind het zo irritant hoe vol hij van zichzelf is en hoe overtuigd hij is dat hij iedereen onder zich heeft. Ik erger me ook echt aan Christiaan, echt een soort volgeling van Joost en doet alles wat hij zegt. Het komt vooral over alsof hij heel erg tegen Joost opkijkt. Die gaat zich schamen joh als hij het terugkijkt haha
Ik vind hem ook leuk, ja hij naait je waar je bij staat maar dat is ook het spel toch
En @Woodkid inderdaad die Christiaan loopt echt als een hondje achter hem aan
Ik vind Joost echt geweldig haha, want het is ook gewoon zo dat iedereen blindelings op hem vertrouwt Vind het helemaal niet arrogant overkomen, gewoon terechte opmerkingen
Ik vraag me ook al dit hele seizoen af of mensen nou “Joos” of “Joost” zeggen als afkorting, maar blijkbaar dus toch met die t erbij
Nou heb het net zelfs gegoogled en blijkbaar is Joost z’n eerste naam en Josylvio is een samenvoeging van een aantal van zn voornamen (hij heeft er echt veel?). Maar beetje wonderlijk dus dat Barry hem geen Joost mag noemen maar Josylvio moet zeggen
Hahahaha ja zo salty
Haha ja dit viel me ook op omdat iedereen het verder afkort. Maar oke dit verklaart een hoop!
Dit vond ik zo lullig, iedereen noemt hem Joost maar Barry mag het niet. Die Barry lijkt ook wel steeds een beetje bang voor die gang van Joost. Vind het dus inderdaad ook irritant dat hij zo uit de hoogte doet, de macht is hem een beetje naar de kop gestegen
Ja Barry reageerde ook zo lief erop, echt een goedzak. Ben trouwens wel benieuwd of Josylvio nu vaker lelijk gaat doen als mensen hem verdenken, daar kan hij zichzelf nog wel eens mee weggeven