Algemene reality tv topic

Holy die eerste Franse vrouw bij Schiphol Airport, ben zo blij dat ik veilig achter een laptopje werk. Dit zou echt niks voor mij zijn :joy:

1 like

Ja joh, waar had die last van? Er werd geen aanleiding verteld toch?

Nee ze flipte gewoon in het restaurant?? Geen boete oid, maar wel naar crisisdienst.

Alleen het douane werk lijkt me wel leuk in dit programma :laughing:

3 likes

Haha dit lijkt mij juist stom. Beetje koffers doorzoeken en boetes uitschrijven vanwege varkenspens of teveel sigaretten.

Spannende twist bij de Verraders!

2 likes

Blijf het na al die seizoenen nog steeds heel leuk vinden :clap:

2 likes

Jaaa me 2!!

Ahahahaha Henk die die woedeaanval krijgt, ik ga helemaal stuk hierom. Moet zeggen dat ik Jaimy en Demi ergens wel cute vind. Vind ook dat hij vrij rustig omgaat met haar gedrag, maar dat is natuurlijk alleen in vergelijking met de anderen van Eotb :joy:

1 like

Wollah!

1 like

Die ‘Wollah ik krijg dalijk tbs’ :joy::joy::joy: Heb het zovaak opnieuw afgespeeld en ga nu op tiktok nog steeds helemaal stuk hierom.

Kijken jullie ook Aussie shore op videoland? Vind dat ook echt vermakelijk!

5 likes

De finale van verraders leek eerst nog spannend, toen weer niet, daarna toch leuke twist

Christiaan Bauer, haha love him wel voor deze actie

Maar wel weer zo out of the blue dat ineens weer de spelregels worden veranderd

2 likes

Verraders

Jaa, ik vond het eerst wel jammer dat er 1 verrader al was weggegeven… maar ook wel weer grappig dat nu de 2 “pionnen” van Joost hebben gewonnen haha!

Ik ben nog bezig, maar wauw dimeo

1 like

Meer mensen die de serie van Yolanthe hebben gekeken? Heftig man dat ongeluk. Maar hoe knap ziet zij er nog uit na een week ziekenhuis! En Xess is ook echt een schatje.

1 like

Ja! Zat echt klaar voor lekkere laagdrempelige picture perfect feel good serie, maar dat bleek wel anders te zijn. Vind haar een heel mooi en positief mens.

2 likes

Ja het is allemaal hartstikke geregisseerd natuurlijk om een bepaald beeld van haar te schetsen maar ik geloof wel echt dat het een hele lieve en sterke vrouw is. En heel fijn voor haar dat ze zoveel lieve vrienden en familie heeft die er voor haar zijn.

1 like

Ik kijk nu afl 1 van Know where to hide op Prime. Vind het echt leuk! Leuke mensen doen mee. Patty Brard is echt my fav, Ice is ook superleuk. Selma ook!

3 likes

Wat een anti climax, dat einde van Het Blok :skull: echt een kut finale.

3 likes

Net nieuwste seizoen van verraders afgekeken, echt superleuk programma maar vond dat drankje en identiteit onthullen wel gaar eigenlijk en vond dat josylvio er daarna ook niet alles had uitgehaald om mensen op een ander spoor te zetten, terwijl hij voor de rest wel een sterke verrader was

4 likes