Algemene reality tv topic

Vond ik ook! En had het leuker gevonden als Christiaan er achter kwam dat Josylvio een verrader was omdat Josylvio dat zelf vertelde bij de ronde tafel ipv dat Julia dat zo tussen neus en lippen door vertelde aan hem. Vond dit seizoen wel weer heel erg leuk en echt gelachen om Christiaan!

1 like

echt hoe kan het dat al die dallas cowboys cheerleaders van die muizige talentloze trollen als vriendjes hebben :sob::sob::sob:

4 likes

Ja elke keer denk ik weer huh??

Ja dit sloeg helemaal nergens op.

Geniet wel van Love Island UK hoor, heeerlijk die movie night. Ik wordt alleen echt kotttttts misselijk van de kus geluiden :nauseated_face:

1 like
building the band

Ik ben helemaal into deze love is blind pods recycle show. Waaaaarom mag Midnight Til Morning blijven? Zodat de romance tussen wannabe Ariana Grande en fake Edward Cullen nog even doorkan?

Ohhhh ja is dit goeie trash?

Nee het is lang niet juicy op een love is blind manier, maar ik vind het wel grappig. Het is the voice meets love is blind qua concept en lekker dramatisch aangezet met mensen die heel graag artiest willen worden.

1 like

Ik zie alleen maar voorbij komen dat die ene dude een exacte kopie is van harry styles en daar ook erg zn best voor doet

2 likes

Op npo staat nu The Nevermets over mensen met een internet relatie met iemand uit een ander land

En er zit een jongen bij van 17!!! die chat met een meid van 26 uit India, het begon toen hij 15 was en toen had hij gelogen over zijn leeftijd echt WHAT

4 likes

Ik vind hem dus meer vampierig dan Harry Styles. Hij doet hard zijn best, maar heeft nul likeability

1 like

Ik ben helemaal van too hot too handle italia. De deelnemers zijn zo grappig, heb de reeks in één dag gebinged.

Ik kijk The Nevermets op npo en wat een televisie. Gaat over mensen die een online rela hebben en elkaar nog nooit hebben gezien en elkaar dan gaan ontmoeten. Stel 1 is een jongen van 17 uit de uk en een vrouw van 26 uit India. Haar familie wil dat ze meteen gaan trouwen, hij is nog nooit buiten Europa geweest😂

14 likes

Dit moet ik zien, nuuuu

4 likes

Ben ik toevallig gisteren ook gaan kijken! Wel in de app dus loop voor op de tv. Maar wst een wereldvreemde mensen zitten er ook in. En zo’n cultuurverschil natuurlijk elke keer

1 like

Ik vind dat echt een hele rare match. Die familie is ook zo pushy. Dat kind weet nog helemaal niet waar hij aan begint. Voelt bijna als 90 days van tlc

4 likes

Ben inmiddels bij aflevering 6 :joy: wat een vreselijke mensen, maar toch stug door blijven kijken.

Jgoy heeft echt mommy issues, hij zegt ook steeds “mommy’ tegen haar. Om te kotsen.

3 likes

Ja echt heftig! En die man die alleen maar in Manchester was geweest en nog thuis woont en dan nu even naar de Filipijnen (?) Vliegt. Voelt soms bijna als een mix-up van verschillende programma’s zoals dat programma waar ze mensen volgden die nog nooit seks hadden gehad

1 like

Bedankt voor deze tip! Weer even wat anders dan de Love Is Blind-achtige reality, ik zit echt te genieten hiervan

1 like

Ik heb weer oude seizoenen van Celebrity Big Brother UK gevonden en ga hier zo van genieten :smiling_face_with_three_hearts: