Algemene reality tv topic

oja foutje, ik bedoelde linkerhand natuurlijk. :sweat_smile:
Nee hij is sowieso totaal naief in alles en vind hem ook niet echt openstaan voor dingen, maar ik vond het veelzeggend dat hij blijkbaar niet eens do’s en don’ts heeft gegoogled. Hij leek ook binnen schoenen aan te hebben als ze hem in die outfit hijsen? I mean

https://www.ad.nl/show/nederlandse-realityster-met-150-kilo-xtc-in-kofferbak-gepakt-bij-franse-tolpoort-waarde-3-miljoen-euro~a5be1880/

Dit zou dus gaan om die Jessica uit Echte meisjes in de jungle (die met de waterpijp). 150 kilo ook echt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Omg dat is echt 10 jaar zitten ofzo, is ook wel echt tering dom.

Ben begonnen met nieuwste seizoen LIB en ik vind het zo irritant als mensen geen vragen stellen aan de ander en alles om zichzelf laten draaien ugh

1 like

22 augustus komt echte jongens op safari op videoland. Ben wel benieuwd maar kan me niet voorstellen dat dat zo vermakelijk is als echte meisjes.

2 likes

Sjorleone doet mee, dus vermakelijk is het sowieso

9 likes

IJdele matcha mannen in een primitieve omgeving? Dit kan zeker leuk worden hoor.

3 likes

Oh god ik zie dat Meedo meedoet. Die was al zo dramatisch in the real housewives of Amsterdam :joy:

3 likes
lib uk Katisha

Ik kan deze love triangle niet aan hoor. Hoezo heb je zo weinig nodig om radicaal van gedachten te veranderen. Enige wat ik van Javen weet is dar hij elke dag seks wil?

lib uk 8

Hahahahahhaa ik ga kapot om “can’t wait for the wedding night” “we’re both into fitness” en “I like the posh accent” tegen een sceptische moeder

2 likes

Echte jongens op safari is echt genieten. Veel leuker dan echte meisjes!

7 likes

Ik vind t ook genieten :joy: Roy bij die teamverdeling haha

5 likes

Hahaha ja ik ook. Maar ik zou ook liever met een tony of een sem in het team zitten. Roy die een pakje sigaretten per dag rookt yiiiiikes

Oh chill nog een kijker
Die love triangle is echt vragen om moeilijkheden, begin nu met epi 5

1 like

Ben Temptation Island US aan het kijken, snachts & half ziek en echt aan genieten van de host die daar als life coacht zelfliefde wijsheden verspreidt.

1 like

Is dat die man? Ik vond dat zo intens. Wij hebben Yolanthe :joy:

1 like

Haha ja, echt lekker Amerikaanse life advice over de journeyyy van de kandidaten :joy:

Hahah ja die sloffen sigaretten :joy::joy::joy:
Could be me

2 likes

Ik HAAT die ene teamleider, geen idee wat z’n naam is maar niet de zoon van Wendy van dijk, die me best meevalt.

Echt een verschrikkelijk type zeg, hoop echt dat hij een been breekt en oprot. Zo onaardig ook tegen die andere man zonder enkele reden?? Z’n enige teamlid dat daadwerkelijk z’n best doet. En die Melle kan ik ook niet aanzien met dat maskerhoofd.

Hou eigenlijk alleen maar van Tony en Brace

4 likes

Ja dat is die gozer die jarenlang elke realitypersoon in NL uitnodigde voor een youtubevideo in de hoop zelf bekend te worden. Echt zon onwijze loser.

8 likes

Ja ik haat het ook als iemands hele persoonlijkheid “hoi ik ben een stereotype van een gay man” is.

Echt niks unieks aan.

3 likes