Algemene reality tv topic

Dit is ook wel leuk voor iedereen die de nevermets leuk vond

1 like

Volgens mij heb ik dit al gezien! Of is dit een nieuw seizoen

Nee, het is wel oud, maar ik had er eigenlijk nog nooit iets over gelezen hier en moest er ineens aan denken

1 like

Ben nav de berichten hier ook begonnen aan the nevermets en zit echt mijn ogen uit te kijken door dat stel va 17 en 26. Hoe de fuck hebben de ouders hier geen problemen mee? Moet zeggen dat die vrouw ook jong overkomt in haar doen, maar dat maakt het alsnog alles behalve oke :sob:

2 likes

Over Nevermets, ik vind die Indiase vrouw wel echt een leuk type. Beetje tegendraads in die familie, doet gewoon haar eigen ding. Verder is deze hele relatie natuurlijk een slecht plan.

Dat hij naar India gaat en niet weet dat je niet met je rechterhand eet zeg wat mij betreft al genoeg…

Die vrouw met Jgoy is ook niet de gezelligste zeg. Maar wat een rare vrienden ook, die lijken niet te snappen dat je met een vrouw erbij misschien andere gesprekken hebt dan als matties onder elkaar?

Je eet niet met je linkerhand toch juist :sweat_smile: ik vond dat niet per se het meest schrikbarende eigenlijk, eerder hoe hij uiteindelijk niets anders wilde eten dan pizza en mcdonalds en leek te denken dat die familie ook normaal gesproken kipnuggets eet (en dus niet herkende dat dat speciaal voor hem gemaakt werd). Of het eten de eerste dag niet opat.

oja foutje, ik bedoelde linkerhand natuurlijk. :sweat_smile:
Nee hij is sowieso totaal naief in alles en vind hem ook niet echt openstaan voor dingen, maar ik vond het veelzeggend dat hij blijkbaar niet eens do’s en don’ts heeft gegoogled. Hij leek ook binnen schoenen aan te hebben als ze hem in die outfit hijsen? I mean…

https://www.ad.nl/show/nederlandse-realityster-met-150-kilo-xtc-in-kofferbak-gepakt-bij-franse-tolpoort-waarde-3-miljoen-euro~a5be1880/

Dit zou dus gaan om die Jessica uit Echte meisjes in de jungle (die met de waterpijp). 150 kilo ook echt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Omg dat is echt 10 jaar zitten ofzo, is ook wel echt tering dom.