Algemene reality tv topic

Sjorleone is ook weer genieten in echte jongens :joy:

13 likes

Hahah ja en hij ook in zn uppie bij alle homo’s gierennn

3 likes

Hahaha hoe hij ook die punten uitdeelde en zijn reactie en de reacties van de anderen achter elkaar gezet waren :joy:

8 likes

Heerlijk

Ah shit ik ga brace wel missen hoor

5 likes

Bruce :smiling_face_with_tear:

Ik dacht dat ik Michella kut vond maar Nick is echt niet te doen ugh

7 likes

Die melle lijkt echt op een lego poppetje. Zo’n groot vierkant hoofd op zo’n smal nekje.

3 likes

Hahaha ik ga nu echte jongens kijken en ik ga al stuk om Melle die zegt dat ze vliegen in een soort tosti ijzer

6 likes

Ik vond dat schietspel zo raar?
Waarom al die andere palen met foto’s/ dieren er nog bij zetten.
Ik kreeg echt het idee dat er iets te plekke was bedacht of veranderd was ofzo
Miste een hele twist dat andere dieren per ongeluk geraakt konden worden oid.

3 likes

Michella is nog wel enigzinds vermakelijk verschrikkelijk, die Nick is nooit grappig, alleen maar kut doen om kut te doen en hij is dom. Als je nog een beetje kunt manipuleren ofzo kan je nog wel leuk verschrikkelijk zijn maar daar is hij echt te dom en leeg voor.

Hoop dat hij en Melle heel snel weggaan.

Ik vind die Davinio ook echt een tyfuslijer trouwens, mag ook snel weg.

5 likes

Sow ja, inderdaad. Hij had ook gelijk besloten dat hij Joshua niet moet maar echt totaaal zonder aanleiding? Constant sneren en stiekem doen over en tegen hem, maar hij heeft niet eens een goede reden? Echt een eel vervelend figuur die Nick. Doe mij dan maar Tony of Roy. Of siƫrra Leone natuurlijk :joy:

1 like

Ja gatverdamme nick is ultiem kut. Wat een sukkel. Zelfs als hij alleen al gewoon staat erger ik me nu, alsof hij niet weet wat hij met z’n lange lichaam aanmoet :joy:.

Ik ken sjorleone niet van andere reality programma’s. Maar ik vind hem best wel oke haha

1 like

Ik kijk pop star academy - katseye en het is super vermakelijk. Anderen die dit gezien hebben?

Ik heb dit gezien! Vond het inderdaad vermakelijk, maar ook een beetje bizar.

Ja klopt hoor, ben nu net ep4 en ep3 was wel beetje bizar met dat social media gedoe en brooklyn is me tot nu toe nog niet opgevallen lol

2 likes

Benieuwd wat je er aan het eind van vindt! Op een geven moment ging het voor mij wel een beetje onethisch voelen ofzo.

1 like

Sjorleone ā€œhet is niet het primitieve kamp maar een schoonheidssalonā€ hahaha

Edit hahaha die tony vind ik ook zo geestig. Ik ben niet dik ik zit vol met liefde :joy::joy: vind die twee jonge jongens in zn team echt zeikerds. Bah

4 likes

Ik ben die homofobe sjor wel echt zat. Het is niet grappig.

5 likes

Ik kijk die nieuwe Videoland serie over jongeren van Adel, vreselijk en fascinerend tegelijkertijd

8 likes

Dat vat je goed samen haha