Vind het nu al geweldig. Die Duitse jonge die eindeloos met die limousine blijft wachten voor het Kurhaus totdat die andere auto is weggereden ipv gewoon je verlies nemen en je dates 10 meter naar de ingang te laten lopen. Nee hoor, alles voor een “grootse” entree. Heeerlijk
Zoooo grappig vind ik dit. Echt delulu die mensen. En dan hoe die clemens en clementine met elkaar omgaan. Zou dat echt niet oke vinden als ik haar verloofde was my god.
Haar verloofde wordt constant weggezet als een soort sukkeltje en dan dat flirten van Clemens met Clementine wat zowat in elke interactie die ze hebben met elkaar gebeurt ![]()
Hoe is dit een reactie op wat ik zeg?
Alsof het dan wel oke is om homofoob te zijn ![]()
Ja… ![]()
Love sjorleone, wat heeft ie precies gezegd dat echt niet kan? Hij is toch juist open en aardig tegen iedereen?
Nick, die ene met dat nep hoofd en Justin praten ook heel stereotiep over zichzelf, is toch niet erg?
Ja vind ik ook. Snap wel dat je als hetero man het moeilijk vindt om tussen allemaal homo’s te zitten die ook nog best “vrouwelijk” zijn. Hij pakt het vind ik goed op en zn opmerkingen zijn geestig, niet kwetsend.
Ja Joshua werd ook gek van hun bij elkaar, is toch ook gewoon heel vermoeiend als je zelf niet zo bent.
Hoe Clementine het verwoord alsof zij betere normen en waarden zouden hebben, maar eindstand valt dat me nog best tegen. Ik vind vooral Clemens en die Duitse baron helemaal niet zo aardig tegen andere mensen en dat getuigt toch niet echt van fatsoen
Die duitse baron is echt een soort hele onsympathieke chuck bass
Ik zit nu ook de jonge adel te kijken (vind het nog niet zo heel interessant tot nu toe) maar de meeste jurken op die tulpenbal zien er zo cheap uit?
edit: het polo evenement is al meer hoe ik de adel voor me zie haha
Kijkt iemand LIB FR?
Yes! Tm 4 gezien vandaag. Wat zijn je bevindingen?
Ik ben aan aflevering drie, wat is Van-My knap. Heb dingen uit aflevering vier ook toegevoegd
Samenvatting
Ik vind het weer zo leuk dat de cast divers is en ouder. Geeft veel andere gesprekken dan bij USA bvb. Ik vind dat de vrouwen echt super goede carrières hebben. Heb nog niet schreven favoriet koppel maar ik weet al dat Thomas en Kim niet gaan trouwen. Zij gaat zich te veel ergeren aan zijn “nonchalance”. En vraag me af of Cynthia de lengte van haar man echt niet zo erg vindt als ze zei.
Kim is gek als ze denkt dat ze iemand voor kabouter kan uitmaken en verwachten dat haar verloofde achter haar staat en haar steunt. Ik vind het knap van Julie dat ze probeert om haar emotionele band met Charles te versterken met een fysieke.
En het is zo Frans, heb nog nooit in een reality tv show gezien dat er mensen tijdens de opnames roken.
Ik vind Sarah echt zo’n kutwijf maar miss ben je nog niet op t moment dat dat duidelijk wordt haha. Edit oh wel zie ik nu je hebt t al afgekeken. Echt lekker mean girly met een paar van die andere chickies.
Vind Thomas echt hot en hoopt dat hij door Kim heen ziet, zij is ook een mean girl.
Van-My can do better!
En volgens mij heeft Tatiana nu een flauwe edit gekregen met dat ze nu zogenaamd met haar 3e keus is.
Cynthia is echt een godin damn maar vraag me af of haar boy niet onzeker wordt juist
En koppels waarbij er last minute toch nog wordt gewisseld arent gonna last… net als met Katisha en die guy in LIB UK, een last minute wissel geeft een slechte prognose
Ja, tien ik postte had ik het mean girl gehalte niet gezien maar eeewwww al die vrouwen die ruzie hadden om een man. En dan nog Sarah ook, ik snap dat ze vroeg om meer duidelijkheid maar het is zijn goed recht om alsnog voor iemand anders te kiezen. Hence, de meerdere dates tijdens dat eerste deel van het programma.
Jonathan is enorm onzeker want hoe verwacht hij empathie over een zaak die hem zogezegd niet boeit. Geen #shortking attitude
Special Forces VIPS (hoort dat in dit topic?)
Ik hoopte dat Famke zich inmiddels wat meer had ontwikkeld, maar haar uitspraken en gedrag doen me echt aan een puber denken
en ik denk dat ze er niks aan kan doen. Ze lijkt zo weinig te begrijpen? In het gesprek met de staf werd er gevraagd wat ze voelde toen ze de eindstreep van een opdracht haalde terwijl ze wilde opgeven (je verwacht dan een antwoord als: trots oid), maar deze chick zegt: ik was blij dat ik kon stoppen met lopen
hahahah dat zeg je toch niet
en elke keer maar zo traag blijven doen en schijt hebben aan alles
bijzondere vrouw
Baron Eduard doet echt net alsof die een “rebel” is. Hij gedraagt zich meer als een 18-jarige die het heel zwaar heeft :’)
Ik vind het programma bij de jonge adel echt zo irritant en nep gemonteerd, maar toch blijf ik kijken.
- echte jongens
- echte meisjes
0 stemmers
ja idk man echte jongens pakt me echt niet, komt ook wel door afwezigheid valerio denk k