Ja eens, geraldine was een hele rare keuze
Ik heb wel een zwak voor Roy donders dus kan niet kiezen
Ja eens, geraldine was een hele rare keuze
Ik heb wel een zwak voor Roy donders dus kan niet kiezen
Geraldine presenteert het gewoon veel te serieus. Ik denk dat Monica hier beter bij had gepast
Nah weet ik niet hoor, als zij iets presenteert zet ze zo’n voorlees stem op
Op van-my en Charles na, zijn alle mensen in LIB FR gek.
Lolll ik wilde net hier komen posten heb net 5 en 6 gezien
Is Julie ook gek?
Ik zit aan diner van Kim en Thomas met haar familie. Neen, Julie hoort ook bij de niet gekke mensen.
Echte jongens:
Die Joshua heeft ook totaal geen zelfreflectie hè ![]()
Is het doorkijken waard? Chloe heeft net haar inner Alicia Keys gechanneld en ik voel dat niveau van ongemakkelijkheid in mijn hele lijf.
Ja, echt wel. Zeker als je zin hebt in fuckery.
Oh excited!!!
Laat zeker weten wat je denkt van de dynamiek bij de vrouwen. En dan in een later stadium hoe de koppels samenleven in hun appartementen.
Doe ik, ik ga nu al stuk om de Clement/Thomas verwarring. Dit belooft wat.
Omg die Sarah. Wat een kreng, maar ik denk ook: je weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ik vermoed dat ze hem niet eens aantrekkelijk gaat vinden.
Omg, dat al die vrouwen ook blijven zitten omdat hij Sarah niet kiest.
Zij is een heks
Heb het inmiddels tm 9 gekeken
Thomas liet zichzelf ook wel echt kennen, steeds die dreigingen dat hij het uit ging maken. Sws red flag eigenlijk dat hij met Kim ging.
Ik vond Sabrina opvallend okay reageren op de niet nu maar denk dat ze het niet gaan redden.
Niemand eigenlijk tbh
Lib fr tm7
Dit is echt het eerste seizoen waarbij ik denk dat de vrouwen gekker zijn dan de mannen.
ze zijn net allemaal gek maar de concurrentiestrijd onder de vrouwen en pick me gedrag is verbazingwekkend. Ze willen zo graag gekozen, Cynthia en Tatiana in het bijzonder.
God nog een love is blind op netflix (usa dit keer) @Shaaar en @Daelyss
hou het bijna niet bij allemaal
Ik denk niet dat ik naar USA ga kijken, ik vind het te veel worden en mis dat authentieke van bij de nieuwe franchises.
Ik twijfel of ik blijf kijken want de mannen zijn wéér vreselijk
Vrouwen worden females genoemd, traditionele rolverdeling, een man die zich met de gezondheid van een kind dat hij niet kent bemoeit, een man die de vloer tongt (contactverbod aub!!! Echt zo’n man die in de trein masturbeert) gadverdamme
Ugh het zal ook weer eens niet. Kga toch een poging wagen vanavond .