Algemene reality tv topic

Love is blind usa is de enige versie die ik steeds kijk, maar ik zie dat er weer vijf pod afleveringen zijn :tired_face:

Och ja, pods vind ik het saaiste of althans: het kan ook in 2 afleveringen. Pff

Ik vind de pods ook heel saai maar deze x is het wel beetje juice en drama

2 likes

Oke nice, ik zit er nu midden in. Zag net die gozer op de vloer.

Kijkt iemand nog echte jongens in de jungle? Ben wel blij met de winnaar! Vond het al met al nogal saai maar de laatste aflevering wel echt leuk.

2 likes

Jaa inderdaad gegund!
Ik vond Tony toch ook echt wel enorm meevallen hoor, en stiekem hoopte ik dat Roy hem zou geloven bij het kistje en 'm toch aan hem zou geven

Maar dan is dit nu wel een mooie uitkomst.

4 likes

Ik had dit echt een proef voor Sjorleone gevonden

2 likes

Ja ik ben ook wel blij met de winnaar! Kwam het hele seizoen gewoon sympathiek over en wel echt z’n best gedaan ervoor.

1 like

Vond het prima leuk om te kijken, maar voor mijn gevoel een heel gek ‘ritme’ wanneer er mensen weg moesten of niet? Voor vandaag de aflevering begon waren er ook echt nog veel over :sweat_smile:

3 likes

Ja ze gingen in de laatste aflevering van 5 mensen naar ineens de finalist. Al was dat bij echte meisjes volgens mij ook zo.

HAhaha fuck ze hebben wel weer een blik crazies opengetrokken bij de nieuwe LiB US, hoe vinden ze dit soort mensen nog. [spoiler alle afleveringen tot nu toe]

Die gast die als een peuter zit te janken omdat zijn verloofde hem niet neukt en ze dat ‘anderen wel heeft laten doen’ wowowowowow incel asshole, echt walgelijk. Die gaat ook sowieso nog achter een ander aan. Uiteraard weer een Amerikaanse Jeroen die ‘normaal gesproken wel slankere vrouwen date’. En natuurlijk de vrouw die de benen nam zodra ze haar match zag. Ja ik vind hem ook echt niet hot maar hoe dom ben je als je keihard liegt terwijl er 23 camera’s op je gericht zijn??

En de trailer voor de rest van het seizoen is veelbelovend :pray:

5 likes
Hersenspinsels over de reunieaflevering van LIB FR

Wat een shit show, ik heb gisteren met mijn nicht gekeken en de mensen bij Netflix FR zijn content met het opgeleverde product? Teddy en Luthvie (?) zijn niet het juiste koppel om dit programma te presenteren. Een omdat ze niet getrouwd zijn en twee omdat ze niet genoeg in de diepte gingen bij cruciale momenten.
Het enige positieve aan de aflevering waren de looks van Cynthia en Tatiana.

Anyhow:

• Ik had grote hoop voor Charles maar ook hij blijkt een grote klootzak te zijn. Uw vrouw op staat gooien en dan verbaasd zijn dat ze er zich slecht over voelt.
  • Dan Alexandre, ja die is gewoon getrouwd met ChloĂ© omdat hij zijn oma niet wilde pijn doen en zij overgekomen was uit Guadeloupe.
  • Yannick was sterker dan ik ooit had kunnen zijn want ik had op die moeder gesprongen voor de shit die ze allemaal zei en Tatiana please :grimacing:. Haar onzekerheid en haar schoonmoeder zijn de reden dat ze single is. Elke keer als Yannick met iets kwam dan onderbrak ze hem.
  • Dat ze Sarah op dat podium hebben gehaald om uiteindelijk ook weer niets te doen.

Al bij al was het tijdsverspilling

4 likes

In Spoiler voor wie ejidj finale aflevering nog niet heeft gezien

Ik snap de haat naar Nick wel, maar vind wel dat hij de finaleplek wel heel sportief aan Melle gaf

Maar nick is zo’n onzekere meeloper die durft echt niet een “streek” uit te halen bij melle. Zn allesie.

Jezus wat duren die pod afleveringen bij LIB lang?! KORTER. Spoiler gaat over iets wat ik op socials zag. Ik luister zelf nooit zo goed dus mogelijk is het gewoon te horen in een aflevering haha

Die Mike vind ik echt een creep. Ik zag een tiktok waarin iemand zei dat ‘een van de mannen’ in een soort cult zit van ‘ondernemers’ en ik denk dat hij het is.

1 like

Ja dit wordt besproken. Althans, hij vertelt over een groepje gare kerels en wat ze allemaal delen

De mensen in deze lib zijn echt geSTOORD. Een van de betere seizoenen qua drama

1 like

Ik ga echt te hard met LiB, net alle nieuwe afleveringen gekeken.

Al die gasten zijn zulke ongelofelijke kinderachtige dude bros. De hele tijd dat ‘let’s gooooo’ en zo dronken worden. Die Joe kan gewoon niet eens een coherente zin vormen. Edmond had nooit gecast mogen worden, hij komt echt instabiel over en hoe hij tegen KB tekeer ging over dat ze geen seks met hem wou hebben

Hoe is het elke keer the bottom of the barrel met de mannen.

5 likes

Lib us: Ik zit middenin de veel te lange vocal fry seks talk tussen Patrick & Kacie. Echt wat een ellende.

Als ik nog één keer “babe what kind of car we drive” hoor ga ik gillen.

Die fleur van proppers in albufeira spoort echt niet. Ze weet niet eens hoe een pinautomaat werkt. En haar engels, dat moet toch een grap zijn? “Zwengerschapstest”

2 likes

Ze zal het vast een beetje aandikken - ik ga wel echt stuk op haar - maar helaas ken ik meerdere mensen die echt zĂł slecht Engels spreken.

1 like