Algemene reality tv topic

Vind dat van die tas ook heel raar, daar zou zo’n bedrijf voor verzekerd moeten zijn lijkt me.

1 like

Zijn waarschijnlijk allemaal geen vastgestelde regels voor. Gewoon zo’n typisch louche bedrijf. En renzo zei dat dat nog nooit was gebeurd dat iemand zn tasje verloor. Hoe dan? Is echt wel vaker gebeurd hoor.

1 like

Volgens mij zeiden ze in de vorige aflevering dat ze er op dat moment zo’n drie weken waren. Dan hebben ze denk ik net de grote drukte rondom de eindexamenreizen gehad

Ik zit zo te genieten van De Verraders UK celebs. Echt hilarische mensen :joy:

4 likes

Ooohh ik houd echt van de verraders!! Alle nederlandse seizoenen gezien, seizoen 1 van the uk en nu seizoen 1 van usa bijna af (vind kate ook echt hilaaaarisch).

Ga misschien die wel als volgende kijken!

3 likes

Denk dat het productiebedrijf dat wel betaalt voor dr

De Vlaamse seizoenen staan ook op Videoland. (en dan zou ik S3 aanraden)
S3 van de amerikaanse versie vond ik ook nog wel leuk.

lib12

Pls zeg me dat Kalabrya geen ja gaat zeggen tegen die kam.

Thank god. Die meid heeft haarzelf een eeuwigdurende professional-client relatie bespaard.

2 likes

Lib finale

wat een natte scheet van een einde zeg, fucking saai

6 likes
teaser reünie lib

Zou sparkle Megan nou zwanger zijn

Lib laatste aflevering

Samenvatting

Ik snap wel dat Kalabrya nee heeft gezegd maar ik vond het ook heel zielig om te zien voor die man. Hij komt zo eenzaam en alleen over. Echt wel sneu.

1 like

Huuuuh MAFS Australië is van Videoland af?

Wanneer verzamelen we op het Malieveld

8 likes

Nou she dodged a bullet hier hoor.
Ja sneu voor die man, maar die is veel te kwetsbaar om aan zo’n show mee te doen met al zijn trauma’s enzo. Snap niet dat de regie deze man door heeft laten gaan.
Als Kalabrya door was gegaan met deze man, was het een zeer ongelijkwaardige relatie geweest.

1 like

Over 10 minuten

2 likes

We wisten toch genoeg toen hij een totale peuter temper tantrum had toen ze hem niet wilde neuken???

4 likes

Zeker, daar had ze al af moeten haken. Eigenlijk al in de pods toen hij haar als therapeut gebruikte voor al zijn jeugdtrauma’s. Maar zeker bij het janken om seks.

1 like

Nee joh hij staat er nog toch?

Ik schrik me dood joh was net begonnen aan het laatste seizoen

Huh ik kon hem net niet vinden? Maar had ook moeite met B&B Vol Liefde dus ik snap er niks meer van. Maar gelukkig!!! Oh ja als ik nu zoek komt hij er wel weer tussen, wat raar joh

1 like

Er was storing las ik.

2 likes