Vind dat van die tas ook heel raar, daar zou zo’n bedrijf voor verzekerd moeten zijn lijkt me.
Zijn waarschijnlijk allemaal geen vastgestelde regels voor. Gewoon zo’n typisch louche bedrijf. En renzo zei dat dat nog nooit was gebeurd dat iemand zn tasje verloor. Hoe dan? Is echt wel vaker gebeurd hoor.
Volgens mij zeiden ze in de vorige aflevering dat ze er op dat moment zo’n drie weken waren. Dan hebben ze denk ik net de grote drukte rondom de eindexamenreizen gehad
Ik zit zo te genieten van De Verraders UK celebs. Echt hilarische mensen ![]()
Ooohh ik houd echt van de verraders!! Alle nederlandse seizoenen gezien, seizoen 1 van the uk en nu seizoen 1 van usa bijna af (vind kate ook echt hilaaaarisch).
Ga misschien die wel als volgende kijken!
Denk dat het productiebedrijf dat wel betaalt voor dr
De Vlaamse seizoenen staan ook op Videoland. (en dan zou ik S3 aanraden)
S3 van de amerikaanse versie vond ik ook nog wel leuk.
lib12
Pls zeg me dat Kalabrya geen ja gaat zeggen tegen die kam.
Thank god. Die meid heeft haarzelf een eeuwigdurende professional-client relatie bespaard.
Lib finale
wat een natte scheet van een einde zeg, fucking saai
teaser reünie lib
Zou sparkle Megan nou zwanger zijn
Lib laatste aflevering
Samenvatting
Ik snap wel dat Kalabrya nee heeft gezegd maar ik vond het ook heel zielig om te zien voor die man. Hij komt zo eenzaam en alleen over. Echt wel sneu.
Huuuuh MAFS Australië is van Videoland af?
Wanneer verzamelen we op het Malieveld
Nou she dodged a bullet hier hoor.
Ja sneu voor die man, maar die is veel te kwetsbaar om aan zo’n show mee te doen met al zijn trauma’s enzo. Snap niet dat de regie deze man door heeft laten gaan.
Als Kalabrya door was gegaan met deze man, was het een zeer ongelijkwaardige relatie geweest.
Over 10 minuten
We wisten toch genoeg toen hij een totale peuter temper tantrum had toen ze hem niet wilde neuken???
Zeker, daar had ze al af moeten haken. Eigenlijk al in de pods toen hij haar als therapeut gebruikte voor al zijn jeugdtrauma’s. Maar zeker bij het janken om seks.
Nee joh hij staat er nog toch?
Ik schrik me dood joh was net begonnen aan het laatste seizoen
Huh ik kon hem net niet vinden? Maar had ook moeite met B&B Vol Liefde dus ik snap er niks meer van. Maar gelukkig!!! Oh ja als ik nu zoek komt hij er wel weer tussen, wat raar joh
Er was storing las ik.