Ja nou ik vind dit echt wel next level slecht hoor ![]()
Ik vind dr ook wel grappig, al vraag ik me wel af wat ze daar doet. Ze wil niet uit en als ze wel uitgaat vind ze het geen zak aan.
Bekend worden, gok ik. En dat gaat de goeie kant op, want ze doet mee aan echte meisjes in de jungle.
En serieus: ik heb 2 vriendinnen die echt zo slecht Engels praten ![]()
Ik ben nu bij aflevering 5 van LIB US en wow mannen kunnen echt tegen 2 vrouwen tegelijk zeggen dat ze de ware zijn en dezelfde dingen tegen allebei zeggen? Of tegen de ƩƩn dat ze de liefde van zān leven is om het 2 dagen later uit te maken en voor iemand anders te gaan. Of tegen iemand zeggen dat ze de ware is, zij gaat weg en dan is iemand anders weer de ware.
Ik heb geen behoefte te daten maar zo wel dan durfde ik niet meer hoor
Aflevering 7 lib
Samenvatting
Oh die Joe is gewoon ontzettend dronken en daardoor helemaal in de war en zijn verloofde snapt er helemaal niks van en probeert hem te begrijpen en blijft maar discussiƫren met hem. Maar dat heeft echt geen zin omdat hij Ʃn dronken is Ʃn steeds gedesoriƫnteerd wakker wordt uit zijn slaap. Ik heb echt met haar te doen, met mijn ex ging het ook altijd zo dus heel herkenbaar. Vreselijk.
Proppers in albu. Anouk wordt naar huis gestuurd door renzo, nou zij vindt dat heel jammer en compleet in tranen. Vervolgens komen ze bij de groep aan āja we hebben samen besloten dat ik naar huis gaā
wel sneu natuurlijk dat ze de hele tijd niet lekker in haar vel zit maar hoe in godsnaam is dat samen besloten. Ik vind het ergens ook wel komisch hoe sommigen, vooral die managers het zo serieus nemen. Het gaat om zoveel mogelijk Nederlanders in een club proppen in Albufeira jesus haha
En ook nog op haar verjaardag
Terwijl ze net die tas is kwijtgeraakt en nog allemaal wonden heeft van dat scooter ongeluk. Echt sneu, laat haar lekker die laatste paar dagen nog blijven.
Zou je nou echt goed betaald worden? Die managers doen alsof het unieke kans is maar het lijkt echt de kutste baan ooit
Ja arm kind. Ik weetniet hoelang ze nog hebben verbleven voor haar vertrek. Het wordt nu in 1 aflevering gezet maar dat kan nog wel een paar weken zijn denk ik. Ze moesten het team uitdunnen, en ik denk dat ze dan dachten, naja dan gooien we haar er wel uit joehoe. En renzo die dan de hele tijd zegt, hey volgend jaar gewoon weer aanmelden en knallen! Haha the audacity. En ik denk dat ze heel slecht betaald worden en dat die āmanagersā zeggen dat het de ervaring is wat telt! Hahaha wat een grap
Vind dat van die tas ook heel raar, daar zou zoān bedrijf voor verzekerd moeten zijn lijkt me.
Zijn waarschijnlijk allemaal geen vastgestelde regels voor. Gewoon zoān typisch louche bedrijf. En renzo zei dat dat nog nooit was gebeurd dat iemand zn tasje verloor. Hoe dan? Is echt wel vaker gebeurd hoor.
Volgens mij zeiden ze in de vorige aflevering dat ze er op dat moment zoān drie weken waren. Dan hebben ze denk ik net de grote drukte rondom de eindexamenreizen gehad
Ik zit zo te genieten van De Verraders UK celebs. Echt hilarische mensen ![]()
Ooohh ik houd echt van de verraders!! Alle nederlandse seizoenen gezien, seizoen 1 van the uk en nu seizoen 1 van usa bijna af (vind kate ook echt hilaaaarisch).
Ga misschien die wel als volgende kijken!
Denk dat het productiebedrijf dat wel betaalt voor dr
De Vlaamse seizoenen staan ook op Videoland. (en dan zou ik S3 aanraden)
S3 van de amerikaanse versie vond ik ook nog wel leuk.
lib12
Pls zeg me dat Kalabrya geen ja gaat zeggen tegen die kam.
Thank god. Die meid heeft haarzelf een eeuwigdurende professional-client relatie bespaard.
Lib finale
wat een natte scheet van een einde zeg, fucking saai
teaser reünie lib
Zou sparkle Megan nou zwanger zijn
Lib laatste aflevering
Samenvatting
Ik snap wel dat Kalabrya nee heeft gezegd maar ik vond het ook heel zielig om te zien voor die man. Hij komt zo eenzaam en alleen over. Echt wel sneu.
Huuuuh MAFS Australiƫ is van Videoland af?
Wanneer verzamelen we op het Malieveld