Nou she dodged a bullet hier hoor.
Ja sneu voor die man, maar die is veel te kwetsbaar om aan zoān show mee te doen met al zijn traumaās enzo. Snap niet dat de regie deze man door heeft laten gaan.
Als Kalabrya door was gegaan met deze man, was het een zeer ongelijkwaardige relatie geweest.
Over 10 minuten
We wisten toch genoeg toen hij een totale peuter temper tantrum had toen ze hem niet wilde neuken???
Zeker, daar had ze al af moeten haken. Eigenlijk al in de pods toen hij haar als therapeut gebruikte voor al zijn jeugdtraumaās. Maar zeker bij het janken om seks.
Nee joh hij staat er nog toch?
Ik schrik me dood joh was net begonnen aan het laatste seizoen
Huh ik kon hem net niet vinden? Maar had ook moeite met B&B Vol Liefde dus ik snap er niks meer van. Maar gelukkig!!! Oh ja als ik nu zoek komt hij er wel weer tussen, wat raar joh
Er was storing las ik.
Net begonnen aan nieuwe seizoen selling sunset, mijn hate watch
Ik weet niet of dit de juiste categorie is, maar volgt iemand Taskmaster (UK) dit is het eerste seizoen dat ik meekijk per week en het is echt weer zo top!
Kun je op dit moment nog beginnen met Bondgenoten? Draait al zo lang, zoek iets wat ik elke dag even hersenloos kan kijken ![]()
De dochter van mijn partner kijkt dit waardoor ik heel af en toe een (stukje van een) aflevering zie, en ik kan het dan prima volgen. Is een soort soap, er gebeurt van alles, maar tegelijk eigenliljk ook helemaal niets
Wel waarschuwing, ik vind elke keer dat ik kijk echt Ʃlke deelnemer stom, misschien is een soap beter tijdverdrijf ![]()
Maar er zitten ook mensen in die in het programma daarvoor op de zelfde locatie meedoen. Is toch hetzelfde programma dan?
Ik zit paradise hotel te kijken en wat een heerlijke simpele tv is dat zeg
Jaaa hopelijk wordt het net zo smullen als met Sjor
Love him hahaha
Heeft iemand Rutger en de uitkeringstrekkers (op vakantie) gekeken?
Ik vind het best een lastig programma merk ik, ik denk niet dat dit een goed beeld van mensen met een uitkering geeft. Of dit komt omdat er voor de sensatie geframed wordt (Powned he) of dat de meeste mensen echt allemaal zo gedesinteresseerd (lui?) zijn.
Ik heb zelf mijn ervaringen met mentale klachten en werkeloosheid. Dit maakt alles ontzettend zwaar, ook om weer aan het werk te gaan. Alleen vind ik het alsnog lastig om empathie te hebben met de meeste mensen binnen het programma.
Anyway, denk dat dit het meer slecht dan goed doet.
Er staat een nieuw seizoen onderweg naar liefde op npo, echt weer veel onuitstaanbare types
Oh yes heerlijk
Omg ![]()
![]()
![]()
Ahhh wat een rare kwasten weer
vind Silke en Kyle tot nu toe wel leuk overkomen
Dat Henno nu al na een halve dag zān moeder in Joyce herkent zegt toch vooral wat over hoe obsessed hij met zān moeder bezig is toch ![]()