Ja ik voel daar niet echt iets bij… ik denk ook niet anders over die mensen, bless juist dat je gewoon doet wat je wil
Ik ben het hier mee eens, maar ik vraag mij wel af hoeveel mensen hier spint van krijgen. Vooral wanner de frontale kwab een beetje volgroeid of als de influencer carrière toch niet uitpakt zoals je had gehoopt.
En laten we niet vergeten dat de mensen in kwestie vaak flink onder invloed zijn. Vind het eigenlijk van de zotte dat we dat normaal vinden om te filmen en uit te zenden en dat dan ook nog eens te bekijken als entertainment tijdens het eten.
Had toch gehoopt dat het hele schandaal rondom temptation had gezorgd dat we dit soort programma’s gewoon niet meer zouden zien.
Op Prime staat sinds vandaag Beauty and the Geek, 3 afleveringen. Ik vind Bram en Robin echt zo’n leuk stel
verder voelt het programma weer redelijk zoals vroeger haha! Vind het tot nu toe echt leuk!
Ik zit een kwartier onderweg naar de liefde te kijken en ik vind Henno echt
Wat een onuitstaanbaar figuur
Maar dit hele programma zit volgens mij vol met mensen waar ik allergisch voor ben
Wat je kan zeggen: ik slaap liever alleen
Wat Henno zegt: aangezien nachtrust heel erg belangrijk is voor mij om geaard te blijven en ook de juiste keuzes te kunnen maken op de dag zou het mij enorm helpen als ik in ieder geval zoveel mogelijk even probeer om toch dat nachtelijke momentje alleen door te brengen
En dan reageert die meid met: knap dat hij zo bij zichzelf blijft en aangeeft wat hij nodig heeft
ugggggh. Wat gebeurt er sowieso met haar, zij kwijnt helemaal weg na 1 dag met hem? In het filmpje leek ze best sprankelend en sociaal maar daar blijft niets meer van over joh
Hahah echt vreeeselijk ja. Vindt dat ook met die saaie suffe gast in Montenegro. Die loopt ook zo verheven te doen richting die saaie vrouw met krulllen. Ook met die veel te lange knuffels de hele tijd.
Dit programma is echt mijn favoriete irritainment geworden. Die andere man (weet zijn naam even niet: 45, grijs, dun, kalend) praat zooooooo langzaam dat ik zijn zinnen al drie keer heb afgemaakt voor hij klaar is met praten ![]()
Er is een nieuw seizoen Beauty and the Geek op Prime. Vond dit programma vroeger erg vermakelijk.
Ben benieuwd!
Ik vind het tot nu toe echt super leuk. Helemaal dezelfde vibe als vroeger. Ben net ook maar gelijk begonnen aan de UK versie
Ik vind het zoooooooooo genieten.
Nouuu dat ‘ie heel serieus zn ogen sloot om even ‘te voelen’ of die vrouw bij hem in het busje mag slapen. En zij daarna nog serieus dankjewel zeggen. ![]()
Jaa ik ben ook fan! Hoop dat alle kandidaten het beste van elkaar eruit kunnen halen.
Hoop niet dat er al te veel harten worden gebroken…
Geloof dat australië ook leuk is!
Ik ben nog niet zo ver maar ik snap NIET wat die vrouw in hem ziet??? Er komt gewoon niets zinnigs uit die man. Alleen maar van die vage nietszeggende taal (‘ik wil mijn eigen space om de dag te digesten’ ???) en continu bij zichzelf inchecken
En het enige wat ze doen is zwijgend tegenover elkaar zitten in die stinkcamper
Sorry maar dit programma bevestigt 100% de vooroordelen die ik heb over ‘vanlifers’
Nou ik had nog geen beeld van vanlifers maar dat beeld is nu niet top idd. Ook die jonge surfdude die commentaar heeft op de kleding van zijn date. Terwijl hij zelf in halve vodden rondloopt. Oké hier ben je waarschijnlijk ook nog niet.
Ik vind Beauty and the geek ook heel leuk, maar ik vind wel dat er veel tijd wordt besteed aan het koppelen? Ik weet niet meer hoe dat vroeger ging, maar in aflevering 1 zijn nu al twee keer koppels gemaakt en wat ik als voorstukje van aflevering 2 zag worden ze weer opnieuw gekoppeld. Tenzij dat een beetje het concept is haha, maar dat herinner ik me niet zo. Ik dacht ook dat de beauty’s of geeks zelf een partner mochten kiezen.
Vanaf aflevering 3 zijn de koppels definitief
Onderweg naar de liefde aflevering 4
Summary
die mensen sporen allemaal niet? Die chick die nu bij Henno is noemt zichzelf een [insert dubbbele engelse vage naam] wat betekent dat ze altijd opties moet krijgen/horen en dan weet ze of ze dat wel of niet wil. Ze kan het niet zelf bedenken. Vraagt die Henno wat ze wil drinken, dus ze vraagt om opties. Zegt hij dat hij water met prik neemt, zegt ze: lekker dat wil ik ook wel. Ja eigenlijk drink ik alleen maar water.
Hoezo moet je dan opties hebben en noem je jezelf dan zo’n speciale term.
Oké ik heb speciaal terug gespoeld en ze is een human design en manifesting generator.
Koekoek hoor.
Ik kan Australie heel erg aanraden!
De NL versie is duidelijk een rip off, maar de mensen die mee doen bij Aus zijn zo veel leuker nog. De beauty’s lijken oprecht open te staan tot een relatie aan gaan, dat mis ik bij de NL versie wat. Bij de voorblik van van Aus zie je ook dat er door koppels getongt gaat worden!!!
Ga hierna zeker UK kijken ook!
@anon33053055 ik wat erg jong bij de vroegere serie, dus ik weet he took niet precies meer. Alleen lijkt het dat ze hier echt willen dat er een (romantische) klik zal ontstaan. Ik geloof dat dat minder was vroeger. Vandaar dat ze echt proberen te kijken wie bij wie matched
Ik snap sowieso niet wat zij daar nog doet. Hij is haar de hele tijd aan het mansplainen en zij vindt dat geloof ik ook heel irritant