Algemene reality tv topic

Nouuu dat ‘ie heel serieus zn ogen sloot om even ‘te voelen’ of die vrouw bij hem in het busje mag slapen. En zij daarna nog serieus dankjewel zeggen. :face_vomiting:

8 likes

Jaa ik ben ook fan! Hoop dat alle kandidaten het beste van elkaar eruit kunnen halen.

Hoop niet dat er al te veel harten worden gebroken…

Geloof dat australië ook leuk is!

2 likes

Ik ben nog niet zo ver maar ik snap NIET wat die vrouw in hem ziet??? Er komt gewoon niets zinnigs uit die man. Alleen maar van die vage nietszeggende taal (‘ik wil mijn eigen space om de dag te digesten’ ???) en continu bij zichzelf inchecken :face_vomiting: En het enige wat ze doen is zwijgend tegenover elkaar zitten in die stinkcamper

Sorry maar dit programma bevestigt 100% de vooroordelen die ik heb over ‘vanlifers’

5 likes

Nou ik had nog geen beeld van vanlifers maar dat beeld is nu niet top idd. Ook die jonge surfdude die commentaar heeft op de kleding van zijn date. Terwijl hij zelf in halve vodden rondloopt. Oké hier ben je waarschijnlijk ook nog niet.

3 likes

Ik vind Beauty and the geek ook heel leuk, maar ik vind wel dat er veel tijd wordt besteed aan het koppelen? Ik weet niet meer hoe dat vroeger ging, maar in aflevering 1 zijn nu al twee keer koppels gemaakt en wat ik als voorstukje van aflevering 2 zag worden ze weer opnieuw gekoppeld. Tenzij dat een beetje het concept is haha, maar dat herinner ik me niet zo. Ik dacht ook dat de beauty’s of geeks zelf een partner mochten kiezen.

1 like

Vanaf aflevering 3 zijn de koppels definitief

2 likes

Onderweg naar de liefde aflevering 4

Summary

die mensen sporen allemaal niet? Die chick die nu bij Henno is noemt zichzelf een [insert dubbbele engelse vage naam] wat betekent dat ze altijd opties moet krijgen/horen en dan weet ze of ze dat wel of niet wil. Ze kan het niet zelf bedenken. Vraagt die Henno wat ze wil drinken, dus ze vraagt om opties. Zegt hij dat hij water met prik neemt, zegt ze: lekker dat wil ik ook wel. Ja eigenlijk drink ik alleen maar water.
Hoezo moet je dan opties hebben en noem je jezelf dan zo’n speciale term.

Oké ik heb speciaal terug gespoeld en ze is een human design en manifesting generator.

Koekoek hoor.

4 likes

Ik kan Australie heel erg aanraden!

De NL versie is duidelijk een rip off, maar de mensen die mee doen bij Aus zijn zo veel leuker nog. De beauty’s lijken oprecht open te staan tot een relatie aan gaan, dat mis ik bij de NL versie wat. Bij de voorblik van van Aus zie je ook dat er door koppels getongt gaat worden!!!

Ga hierna zeker UK kijken ook!

@anon33053055 ik wat erg jong bij de vroegere serie, dus ik weet he took niet precies meer. Alleen lijkt het dat ze hier echt willen dat er een (romantische) klik zal ontstaan. Ik geloof dat dat minder was vroeger. Vandaar dat ze echt proberen te kijken wie bij wie matched

Ik snap sowieso niet wat zij daar nog doet. Hij is haar de hele tijd aan het mansplainen en zij vindt dat geloof ik ook heel irritant

2 likes

Waar kijk je Australië en UK?

1 like

Staat bij mij gewoon op Prime!

Niet alle seizoenen, maar van australie in ieder geval 2 seizoenen

2 likes

Zooo irritant dat hij als een soort docent met haar omgaat? Met dat uittesten steeds en “ik hou er wel van om even lekker te prikken”. Hij vindt zichzelf echt zo bijzonder en geweldig.

1 like

Omg wat fantastisch. Ik moest alweer afkicken na drie afleveringen van de Nederlandse :joy:

2 likes

Jaaa Australie had ik al eerder helemaal terug gekeken. Dat zijn ook echt leuke seizoenen :heart_eyes:

2 likes

Ik heb door jullie onderweg naar liefde ontdekt en dit maakt wel weer echt mijn dag. Wat een prachtige tv en lekker kneuterig :joy: Ik kan nog wel even vooruit met seizoen 1!
Ook fijn om weer eens “echte” mensen te zien op mijn beeldscherm met puistjes, rimpels, vet haar en in hun kloffie ipv al die selling sunset types.
Het lijkt wel alsof ze allemaal dezelfde cursus communiceren hebben gevolgd.

5 likes

Ik vond seizoen 1 echt heel leuk!! Veel van die kandidaten echt in mn hart gesloten, en Martijn was goeie hate-cringewatch. Jammer dat ze in seizoen twee, twee van die Martijn-achtige types hebben. Al vind ik Henno ook wel grappig (echt een verschrikkelijk type met z’n maniakale lach maar hij heeft ergens op zeldzame momenten ook wel iets sympathieks, vind hem minder een engnek dan die Joris met z’n performative naakt :sob:).

Die Milou vind ik ook verrassend leuk? Heel nuchter en ontspannen ondanks dat ze human design coach is?

1 like

Ik ben bij aflevering 5 van onderweg naar liefde maar ik weet niet of ik het aankan om verder te kijken :cry: Hatewatchen is leuk maar ik vind deze mensen echt té erg. Die Joris wtf, ik wist niet dat het mogelijk was maar hij is nog erger dan Henno. Hoe kan je zo zijn?? Maar die vrouw met die krullen neemt het allemaal bloedserieus en heeft er geen problemen mee dat hij over ieder ding ‘bij zichzelf moet inchecken’ en dan een kwartier tegenover haar zit met zijn ogen dicht en dan een of ander melig antwoord geeft over wat :sparkles:zijn lichaam en zijn core zegt :sparkles:. Ook wel lekker makkelijk om je steeds daarachter te verschuilen. Ik weet niet wat me daar nou zo aan irriteert maar het is wel zo :joy: Ik kan er gewoon niet tegen als iemand iedere zin begint met ‘ik voelllll…’ (misschien moet ik ook bij mezelf inchecken wat dit over mij zegt)

Ik vind Mies wel een schatje, hoop dat surfboy een beetje aardig en respectvol met haar omgaat (en niet de dingen tegen haar zegt die hij tegen de camera zegt pff)

7 likes

He schijt zit helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van paradise hotel, verkeerd onthouden, elke donderdag een nieuwe aflevering. Klote voor mij

1 like

Kijkt iemand ook beauty & the geek op prime?
Oh lees net reactie van @Cam erover

5 likes

Ik heb gister de 1e aflevering gekeken en vind het leuk! Het zijn ook echt typische geeks waarbij je denkt. Oh wow ze bestaan echt haha

1 like