Algemene reality tv topic

Waar kijk je Australië en UK?

1 like

Staat bij mij gewoon op Prime!

Niet alle seizoenen, maar van australie in ieder geval 2 seizoenen

2 likes

Zooo irritant dat hij als een soort docent met haar omgaat? Met dat uittesten steeds en “ik hou er wel van om even lekker te prikken”. Hij vindt zichzelf echt zo bijzonder en geweldig.

1 like

Omg wat fantastisch. Ik moest alweer afkicken na drie afleveringen van de Nederlandse :joy:

2 likes

Jaaa Australie had ik al eerder helemaal terug gekeken. Dat zijn ook echt leuke seizoenen :heart_eyes:

2 likes

Ik heb door jullie onderweg naar liefde ontdekt en dit maakt wel weer echt mijn dag. Wat een prachtige tv en lekker kneuterig :joy: Ik kan nog wel even vooruit met seizoen 1!
Ook fijn om weer eens “echte” mensen te zien op mijn beeldscherm met puistjes, rimpels, vet haar en in hun kloffie ipv al die selling sunset types.
Het lijkt wel alsof ze allemaal dezelfde cursus communiceren hebben gevolgd.

5 likes

Ik vond seizoen 1 echt heel leuk!! Veel van die kandidaten echt in mn hart gesloten, en Martijn was goeie hate-cringewatch. Jammer dat ze in seizoen twee, twee van die Martijn-achtige types hebben. Al vind ik Henno ook wel grappig (echt een verschrikkelijk type met z’n maniakale lach maar hij heeft ergens op zeldzame momenten ook wel iets sympathieks, vind hem minder een engnek dan die Joris met z’n performative naakt :sob:).

Die Milou vind ik ook verrassend leuk? Heel nuchter en ontspannen ondanks dat ze human design coach is?

1 like

Ik ben bij aflevering 5 van onderweg naar liefde maar ik weet niet of ik het aankan om verder te kijken :cry: Hatewatchen is leuk maar ik vind deze mensen echt té erg. Die Joris wtf, ik wist niet dat het mogelijk was maar hij is nog erger dan Henno. Hoe kan je zo zijn?? Maar die vrouw met die krullen neemt het allemaal bloedserieus en heeft er geen problemen mee dat hij over ieder ding ‘bij zichzelf moet inchecken’ en dan een kwartier tegenover haar zit met zijn ogen dicht en dan een of ander melig antwoord geeft over wat :sparkles:zijn lichaam en zijn core zegt :sparkles:. Ook wel lekker makkelijk om je steeds daarachter te verschuilen. Ik weet niet wat me daar nou zo aan irriteert maar het is wel zo :joy: Ik kan er gewoon niet tegen als iemand iedere zin begint met ‘ik voelllll…’ (misschien moet ik ook bij mezelf inchecken wat dit over mij zegt)

Ik vind Mies wel een schatje, hoop dat surfboy een beetje aardig en respectvol met haar omgaat (en niet de dingen tegen haar zegt die hij tegen de camera zegt pff)

7 likes

He schijt zit helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van paradise hotel, verkeerd onthouden, elke donderdag een nieuwe aflevering. Klote voor mij

1 like

Kijkt iemand ook beauty & the geek op prime?
Oh lees net reactie van @Cam erover

5 likes

Ik heb gister de 1e aflevering gekeken en vind het leuk! Het zijn ook echt typische geeks waarbij je denkt. Oh wow ze bestaan echt haha

1 like

Ja het is leuk idd! Ik ben nu bij en komt pas vrijdag weer een aflevering :unamused: dacht dat ik lekker door kon kijken en een van de geeks kreeg een make over :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat mij opviel is dat bram en zijn vrouw fysiek heel veel op elkaar lijken. Lang en dun en een zelfde soort gelaat. Deed me denken aan max verstappen en zijn vriendin, broer en zus had ik gelijk gelooft.
Maargoed het gaat niet om die 2 lol.
Iig wel een leuk realityprogramma om weer te volgen na echte jongens op safari.
Maar zouden ze daar echt slapen? Ik bedoel ik neem aan dat die geeks wel een vaste baan hebben en wat is het nut van dat appartement?
Dus dat hele concept van daar “slapen” begrijp ik niet. Het is geen love island.

1 like

Lijkt me wel dat ze daar slapen want niet iedereen komt uit Rotterdam/nl, en qua baan misschien vakantiedagen opgenomen. Die opnames zullen wel in een paar weken gemaakt worden

3 likes

Geloof dat dit soort opnames vrij heftig zijn qua werkdruk. Dat alles binnen max 2 weken wordt opgenomen. Weet ik niet zeker hoor!

4 likes

Ja zoiets denk ik ook inderdaad, misschien niet goed verwoord haha

Ik vind Henno ook wel een beetje eng :sob:

Vind dit bijna leuker dan b&b vol liefde, ze komen ook echt op zulke mooie plekken

3 likes

Ja ik ook hoor!!! Begrijp mij niet verkeerd :joy: echt een verschrikkelijke man MAAR op sommige momenten denk ik oké hij heeft ook wel iets goeds in zich. Ik vind het minder een totale narcist dan bijvoorbeeld die Joris :smiling_face_with_tear:

Bijvoorbeeld met dat drone vliegen (sorry ik weet niet welke aflevering dit is maar ik denk dat dit geen belangrijke spoiler is ofzo haha), zij zit daar helemaal niet op te wachten en hij zou zich ook in haar kunnen verdiepen, maar ik vind het wel (relatief) leuk dat hij haar steeds meeneemt en probeert dingen te leren die voor hem belangrijk zijn. En dan is hij ook heel bemoedigend. Ik bedoel, hij zou haar ook kunnen dwingen gewoon te kijken naar hem en z’n speelgoed.

Maar goed, de lat ligt laag hoor :joy:

Nevermind ik ben toch hooked geraakt en ben nu ondertussen ook begonnen aan seizoen 1. Het is zo lekker zomers ook :sunny:

2 likes

Ik kijk het sinds gisteren en ik erger me enorm aan Henno. Alles moet op zijn manier, alles mansplainen pff erg vermoeiend.

Die andere spiri gast vind ik ook irritant, met zijn invoelen of ze in de camper mag slapen of in de tent. En dan moet ze elke dag afwachten of ze die dag in de camper mag? Doe normaal man

Oh Joris is dat, met zijn verbinding en dat zijn date niet mocht vragen naar vorige dates. Hou op hoor

1 like