Algemene reality tv topic

Die ‘leuke boottocht’ van Henno en de crisismanagement achteraf :joy: Ik ga stuk, wat een gouden tv

Ik vind Kyle en Cees echt heeel cute samen

5 likes

Ja klopt, dit wordt echt binnen 10 dagen opgenomen ofzo. En ze slapen dan wel echt daar. Deelnemers die een baan hebben nemen (onbetaald) verlof op.

Ik zit st willebrord te kijken en man man man dat is ook lekker simpel vermaak hoor

Er zitten een paar bijzondere figuren in hahaha

1 like

En dan die communie “ja gaat meer om de jurken en dat die meiden een prinses zijn”

Uhhhh oke hahaha

Edit: Nieuwe familie met de kinderen: Jomano en Chana
Hahahaha

2 likes

Is dat er weer?? Heerlijk!

1 like

Jaaa ik hou van dit programma. Jessica (vrouw van Arjan van de snoepwinkel/drankhandel) is echt mijn favoriet. Dante en z’n gang spoel ik daarentegen altijd door haha.

3 likes

Jaaa staan al vijf afleveringen online!

@Alicante jaaa dat is zooo’n grappig stel. Mijn favoriet zijn die twee kale potten (zo noemen ze zichzelf) en die ouders. Die zijn zo lief voor elkaar!

3 likes

Ja vooral die schoondochter is zo’n lieve vrouw!

2 likes

Jaaa en die vader! Van zo’n man zou je op het eerste gezicht niet verwachten dat hij zn lesbische dochter zou accepteren, inclusief vrouw en kinderen. Heel mooi om te zien!

3 likes

Alle nieuwe vijf afleveringen van Onderweg naar liefde alweer gekeken. Er valt veel meer te zeggen maar hetgeen wat me het meest raakt is toch Silkes stem. Wat een irritante manier van praten, alsof ze altijd met een lach praat. En zo simpel en saai.

1 like

Ik zag iets en dat ging over dat die schoondochter’s dochter nu een zoon was (of andersom idk) en dus trans.

En die vader dan van “ja want er zijn dus twee genders!! Niet meer!!! Dus hij is nu van meisje naar jongen gegaan en dat accepteren we helemaal!”

Vond dat echt de grappigste woke/niet woke combo. Pro trans, anti non-binair deze man :joy::joy:

3 likes

volgens mij is dit niet eens een weinig voorkomende houding. best veel (vooral wat oudere) mensen lijken wel oké te zijn met idd binaire vormen van seksualiteit/gender maar niet met meer vloeibare vormen. homo of lesbisch prima maar bi/queer vinden ze aanstellerij etc etc

6 likes

Bi is toch best geaccepteerd? Want je valt dan op de twee bestaande genders (volgens mensen die alleen in man en vrouw geloven) is letterlijk binair.

Denk dan eerder pan want dan val je ook op non-binaire mensen?

3 likes

Haha ja en die moeder (stiefoma van dat kind) zegt ook steeds hij en zij door elkaar heen. Ze vinden het heel ingewikkeld, maar doen op hun manier wel erg hun best!

5 likes

Sister wives: Kody die zegt dat Robyn niet tegen vrouwenspelletjes kan :joy: Hij is zo blind voor haar. Volgens mij is de enige manier waarop zij een sister wive kan zijn door de laatste te zijn zodat ze niet met de gevoelens over de vrouwen na haar hoeft om te gaan. Die zwarte markeerstiften boven haar ogen staan ook altijd op standje tekortgekomen.

Real housewives of amsterdam
Met mijn thee uitgespuugd tijdens deze tussenstukjes

8 likes

Ohh wat erg die Renée bij RHOAMS
Ik had haar echt nooit van m’n leven herkend als “Renée van TMF”

3 likes

Zij lijkt zó erg op een oudere versie van Jamie Vaes, ook qua praten.

4 likes

Dit vond ik ook idd!!

1 like

Haha nou in de tweede afbeelding komt selma omari binnen in de kapsalon en toen dacht ik ook dat het Jamie Vaes was, ze hebben allemaal precies hetzelfde gezicht

1 like