Ja het is leuk idd! Ik ben nu bij en komt pas vrijdag weer een aflevering
dacht dat ik lekker door kon kijken en een van de geeks kreeg een make over ![]()
Wat mij opviel is dat bram en zijn vrouw fysiek heel veel op elkaar lijken. Lang en dun en een zelfde soort gelaat. Deed me denken aan max verstappen en zijn vriendin, broer en zus had ik gelijk gelooft.
Maargoed het gaat niet om die 2 lol.
Iig wel een leuk realityprogramma om weer te volgen na echte jongens op safari.
Maar zouden ze daar echt slapen? Ik bedoel ik neem aan dat die geeks wel een vaste baan hebben en wat is het nut van dat appartement?
Dus dat hele concept van daar âslapenâ begrijp ik niet. Het is geen love island.
Lijkt me wel dat ze daar slapen want niet iedereen komt uit Rotterdam/nl, en qua baan misschien vakantiedagen opgenomen. Die opnames zullen wel in een paar weken gemaakt worden
Geloof dat dit soort opnames vrij heftig zijn qua werkdruk. Dat alles binnen max 2 weken wordt opgenomen. Weet ik niet zeker hoor!
Ja zoiets denk ik ook inderdaad, misschien niet goed verwoord haha
Ik vind Henno ook wel een beetje eng ![]()
Vind dit bijna leuker dan b&b vol liefde, ze komen ook echt op zulke mooie plekken
Ja ik ook hoor!!! Begrijp mij niet verkeerd
echt een verschrikkelijke man MAAR op sommige momenten denk ik oké hij heeft ook wel iets goeds in zich. Ik vind het minder een totale narcist dan bijvoorbeeld die Joris ![]()
Bijvoorbeeld met dat drone vliegen (sorry ik weet niet welke aflevering dit is maar ik denk dat dit geen belangrijke spoiler is ofzo haha), zij zit daar helemaal niet op te wachten en hij zou zich ook in haar kunnen verdiepen, maar ik vind het wel (relatief) leuk dat hij haar steeds meeneemt en probeert dingen te leren die voor hem belangrijk zijn. En dan is hij ook heel bemoedigend. Ik bedoel, hij zou haar ook kunnen dwingen gewoon te kijken naar hem en zân speelgoed.
Maar goed, de lat ligt laag hoor ![]()
Nevermind ik ben toch hooked geraakt en ben nu ondertussen ook begonnen aan seizoen 1. Het is zo lekker zomers ook ![]()
Ik kijk het sinds gisteren en ik erger me enorm aan Henno. Alles moet op zijn manier, alles mansplainen pff erg vermoeiend.
Die andere spiri gast vind ik ook irritant, met zijn invoelen of ze in de camper mag slapen of in de tent. En dan moet ze elke dag afwachten of ze die dag in de camper mag? Doe normaal man
Oh Joris is dat, met zijn verbinding en dat zijn date niet mocht vragen naar vorige dates. Hou op hoor
Die âleuke boottochtâ van Henno en de crisismanagement achteraf
Ik ga stuk, wat een gouden tv
Ik vind Kyle en Cees echt heeel cute samen
Ja klopt, dit wordt echt binnen 10 dagen opgenomen ofzo. En ze slapen dan wel echt daar. Deelnemers die een baan hebben nemen (onbetaald) verlof op.
Ik zit st willebrord te kijken en man man man dat is ook lekker simpel vermaak hoor
Er zitten een paar bijzondere figuren in hahaha
En dan die communie âja gaat meer om de jurken en dat die meiden een prinses zijnâ
Uhhhh oke hahaha
Edit: Nieuwe familie met de kinderen: Jomano en Chana
Hahahaha
Is dat er weer?? Heerlijk!
Jaaa ik hou van dit programma. Jessica (vrouw van Arjan van de snoepwinkel/drankhandel) is echt mijn favoriet. Dante en zân gang spoel ik daarentegen altijd door haha.
Jaaa staan al vijf afleveringen online!
@Alicante jaaa dat is zoooân grappig stel. Mijn favoriet zijn die twee kale potten (zo noemen ze zichzelf) en die ouders. Die zijn zo lief voor elkaar!
Ja vooral die schoondochter is zoân lieve vrouw!
Jaaa en die vader! Van zoân man zou je op het eerste gezicht niet verwachten dat hij zn lesbische dochter zou accepteren, inclusief vrouw en kinderen. Heel mooi om te zien!
Alle nieuwe vijf afleveringen van Onderweg naar liefde alweer gekeken. Er valt veel meer te zeggen maar hetgeen wat me het meest raakt is toch Silkes stem. Wat een irritante manier van praten, alsof ze altijd met een lach praat. En zo simpel en saai.
Ik zag iets en dat ging over dat die schoondochterâs dochter nu een zoon was (of andersom idk) en dus trans.
En die vader dan van âja want er zijn dus twee genders!! Niet meer!!! Dus hij is nu van meisje naar jongen gegaan en dat accepteren we helemaal!â
Vond dat echt de grappigste woke/niet woke combo. Pro trans, anti non-binair deze man ![]()
![]()