volgens mij is dit niet eens een weinig voorkomende houding. best veel (vooral wat oudere) mensen lijken wel oké te zijn met idd binaire vormen van seksualiteit/gender maar niet met meer vloeibare vormen. homo of lesbisch prima maar bi/queer vinden ze aanstellerij etc etc
Bi is toch best geaccepteerd? Want je valt dan op de twee bestaande genders (volgens mensen die alleen in man en vrouw geloven) is letterlijk binair.
Denk dan eerder pan want dan val je ook op non-binaire mensen?
Haha ja en die moeder (stiefoma van dat kind) zegt ook steeds hij en zij door elkaar heen. Ze vinden het heel ingewikkeld, maar doen op hun manier wel erg hun best!
Sister wives: Kody die zegt dat Robyn niet tegen vrouwenspelletjes kan
Hij is zo blind voor haar. Volgens mij is de enige manier waarop zij een sister wive kan zijn door de laatste te zijn zodat ze niet met de gevoelens over de vrouwen na haar hoeft om te gaan. Die zwarte markeerstiften boven haar ogen staan ook altijd op standje tekortgekomen.
Ohh wat erg die Renée bij RHOAMS
Ik had haar echt nooit van m’n leven herkend als “Renée van TMF”
Zij lijkt zó erg op een oudere versie van Jamie Vaes, ook qua praten.
Dit vond ik ook idd!!
Haha nou in de tweede afbeelding komt selma omari binnen in de kapsalon en toen dacht ik ook dat het Jamie Vaes was, ze hebben allemaal precies hetzelfde gezicht
Zo zonde al die fillers, ze is er niet knapper op geworden
Haha ja true, maar Renée praat en beweegt zelfs bijna hetzelfde. Echt bijna eng!
Ik gier om die Elvira dat ze zegt ‘ja ik ben echt 39, goede genen’ en dan heeeelemaal verbouwd en opgespoten.
Renee had inderdaad de tweelingzus van jamie vaes kunnen zijn. Echt identiek.
Die vrouwen bij Beauty and the Geek denken steeds heel serieus na of ze misschien een toekomst met een van de geeks zien zitten lol zo fake, alsof er iemand hier ook maar 1 sec serieus over nadenkt ![]()
ONL
Wát zietttt Silke in die Simon?? ![]()
![]()
Ik heb de laatste aflevering van deze week nog niet gezien maar evengoed deel ik deze vraag!! Echt zo’n lompe, sullige, dommige, viezige guy haha ook die camper die echt zo’n enorme teringzooi was, terwijl… je weet toch dat je bij je date aankomt en dat ze waarschijnlijk je camper wil zien???
En dan daar tegenover die zachtaardige, vriendelijke, leuke guy
Ja hij heeft echt 0 inhoud, stelt ook nooit een vraag terug aan haar.
En dan kan je denken ohh mss vindt ze ‘m gewoon erg knap maar je bent toch gelijk genezen als hij begint te praten ![]()
het moment dat je hoort over die eieren knap je toch gelijk af? Dat in combinatie met zijn camper geeft hem voor mij iets onherstelbaar walgelijks. Vind haar trouwens ook irritant praten, de hele tijd zo vragend en ook wel een beetje afstandelijk.
Ja maar zij snapt hem wel want zij eet ook vaak 3 eieren met de lunchhhhhh en dat vinden haar vriendinnen ook raar!
Alles wat hij zegt ziet zij als iets positiefs, ook als zij samen pizza zitten te eten zit zij zich te verontschuldigen dat zij ongezond eten en hij juist lekker gezond (aka eieren met een homp vlees) echt delulu ![]()
Die meid heeft maanden alleen met haar kat rondgereden. Die ziet een goed lijf, blijkbaar voor haar een aantrekkelijke uitstraling en dat lichaam slaat gewoon ff compleet op tilt, zegt ze zelf ook in een van de laatste afleveringen. Dat ze wel ff bewust bezig moet gaan met of ze er meer in ziet dan alleen iemand met een goed lichaam en ze zich afvraagt of ze wel een goed gesprek met hem kan voeren.
Hoe die knul ook praat? Combinatie van mompelen en accent ofzo. Vind dat eigenlijk al erg genoeg.