Algemene reality tv topic

Sjorleone bij de Bankzitters, waar kijk ik naar??! Waarom zijn de Bankzitters überhaupt populair? Erger me ook kapot aan Yordi, wat een druktemaker

1 like

Ginger Joris in Griekenland een leuke man? Ik vind dat zo’n vies mannetje. Hij eet zo ongekend goor, met mond open, praten met volle mond, heel zijn gezicht onder de yoghurt en dan doorlopend die grapjes over seks met zn witte vlekken, laat je satisfyer maar thuis en goh ik gebruik toiletpapier voor iets heel anders :nauseated_face:

4 likes

:joy: ja ik heb hem op geen enkel moment zelf “leuk” gevonden maar ik vond hem helemaal in het begin echt een rare kwibus maar ik was met alieke dus wel positief verrast over hem. Met haar leek hij best emotioneel volwassen ofzo. Maarja wat ik zeg, met die nieuwe meid is dat 100% weg :joy:

8 likes

Ik denk de hele tijd Milou runnnnnnnn meid :cry: Hoe Henno haar nu al behandelt kan weinig goeds betekenen voor de toekomst

4 likes

Heeft iemand zich al gewaagd aan de Hanslers?Twijfel om het te gaan hatewatchen, maar gun moeder Hansler niet de kijkcijfers.

2 likes

Ja wel eens dat Henno redelijk kut is, maar ik vind haar ook niks? Beetje verwend tutje

1 like

Ik ben echt de grootste Nederlandse reality tv sloerie, ik kijk alles, maar ik heb een grens en dat is mama mo.

15 likes

Zoooo echt he, met dat ‘wat zit je nou te lachen dan’. Hij was al niet aardig bezig, echt een zeikvent vind ik het. Ook enorm vervelend dat hij zo mansplaint en ze wil testen enzo

Goed van Milou dat ze er niet echt op inging en niet in de verdediging schoot.

2 likes

Vraag over Opweg naar liefde

Ik ben nog aan het bijkijken dus ik ben niet bij, maar weet iemand in welke regio Silke is als ze die eerste wandeling met Jasper gaat doen? Dan gaan ze vanaf een natuurcamping, geen idee waar, een stuk rijden naar een natuurgebied met veel hoogteverschil.
Met steile trappen en die hangende loopbruggen enzo. Ik vind via internet locaties dichtbij de zee maar dat was dit niet geloof ik.

Die Myrthe bij Joris vind ik heel cringe en opdringerig, en hoe Joris dat leuk vindt vind ik ook zo typisch. Lekker zweverige bende ~gezellig met z’n allen~ terwijl je ziet dat die andere chick het eigenlijk zo a-relaxed vindt. Echt allergisch word ik ervan. Het woord speels ook brrrr

En Lammert bij Silke dat wordt toch niks hoe heeft ze hem uitgenodigd :joy: arme jongen

3 likes

ja net als die roodharige jongen bij Marit, leek wel alsof er van de productie ook wat rustige/nerdy jongens in moesten zitten ofzo.

2 likes

Andy en Melisa…
Het is fantastisch en oh zo erg. Die kinderen, wat een nachtmerrie. Heerlijk vermaak wel

9 likes

Die kinderen zijn zo brutaal, tering.

4 likes

This is my house. These are my rules.

3 likes

Ik wil gewoon dat ze net als vroeger alle make-overs in één keer doen bij Beauty and The Nerd :frowning:

5 likes

Jezus wat heeft die Lilian lelijke fillers in haar gezicht :grimacing:

Edit:
Rene trouwens ook. Natuurlijk hebben ze allemaal fillers maar vind het bij deze echt verre van mooi.

2 likes

Wie zijn Lilian en Rene

2 likes

Real housewives of Amsterdam :slightly_smiling_face:

1 like

maar eh kijkt iemand nog paradise hotel???

saaie bende dit jaar

2 likes

Het tempo van wisselen ligt gewoon te hoog, waardoor je iedereen nauwelijks kent of zo

10 likes