Algemene reality tv topic

Ik vind Onderweg naar liefde dit jaar wel echt veel minder leuk dan vorig jaar :frowning: vorig jaar had ik de meeste van die kandidaten op een bepaalde manier echt in m’n hart gesloten, Marieke, Marion, Walter, en dan Martijn voor de juiste dosis cringe-hatewatch. Nu zijn de mensen veel minder boeiend vind ik? Ik hoef zeker niet alleen maar heel bijzondere/rare types te zien, ik vond het vorig jaar ook juist heel leuk door een aantal mensen die ik echt op hun manier leuke mensen vond. Maar nu voel ik niets voor die kandidaten!! Echt don’t care for Silke, Mark is gewoon precies wat je van een jongen van 22 verwacht en dus oninteressant, ik vond die ginger Joris eerst een rare kwibus maar eigenlijk best wel een leuke man met Alieke maar nu met die nieuwe meid is het echt zooo lame :joy:, die andere Joris is een enge creep waar ik misselijk van wordt maar niet zo vermakelijk als Martijn was, Kyle vind ik mwuah… alleen Henno heeft entertainment waarde

2 likes

Ja same. Ik heb nu alle afleveringen gezien tot nu toe, maar ik kan de namen niet eens onthouden. Dat zegt wel genoeg.

Ja je hebt echt gelijk. Henno en Joris hebben beide hate watch Martijn vibes, maar niet genoeg X-factor om zo vreselijk als Martijn te zijn. Silke heb ik echt het gevoel dat ze de hele tijd een toneelstuk opvoert met dat stemmetje. Kyle is echt zo’n ultranormalo, net zoals die chick uit Groningen. Ik vind Joris en Mark beide overkomen alsof ze 22 zijn dus volkomen oninteressant.

En hun dates precies hetzelfde, vorig jaar had je die kikker van Marion nog die het een beetje interessant maakte. Nu is het niets aan, vind alleen die date van Kyle wel hot met die krullen, alleen heeft hij die naar huis gestuurd dus daar kan ik dan ook niet meer naar kijken.

Ik vond die date van kyle eigenlijk ook heel saai :yawning_face:

Ohja Marit vind ik trouwens wel een heel leuke meid, ik zou het heel leuk vinden als zij nog een leuke match heeft, maar ik vind haar niet op dezelfde manier leuk als Marieke vorig jaar (die Marieke in Zweden? Of noord Europa i.i.g.)

er zit gewoon veel minder diepgang in, vraag mij af of ze misschien veel minder gefilmd hebben dit jaar? Ook heel de tijd afleveringen waar we gewoon 800x shots hebben van mensen die eigenlijk precies niets doen en dan ook een voiceover die iets in de strekking van ā€œJoris is nog steeds alleen en lekker aan het chillen op het strand aan het wachten op de volgende dateā€ zegt. Ja okĆ© who cares?? Anderhalve aflevering gewacht tot Mark en Roxy eindelijk gingen surfen mijn god :yawning_face: en elke aflevering wel een date die tegen de camera zegt ā€œja ik zou wel graag weer wat tijd met z’n tweeen hebbenā€ OKƉ JA IEDEREEN WIL DAT LAAT HET GEWOON ZIEN

1 like

Ja hij is heel saai, maar ik vind hem wel knap om te zien.

Jaaaa, je merkt ook echt dat de programmamakers hebben georganiseerd dat ze iets moeten DOEN, zoals dat kayakken bij Joris omdat hij anders alleen op een bankje zit of te bakkeleien over boodschappen. En trouwens ook dat kayakken bij die andere Joris en die dat echt niet leuk vond omdat hij VEEL AVONTUURLIJKER is dan dat, terwijl je hem ook vooral voor zijn camper ziet zitten en zijn hinder uitlaat. Kun je wel in een camper wonen, betekent niet dat je zo avontuurlijk bent.

4 likes

Ja ik vind die Kyle verhaallijn ook kapot saai, echt een humorloze guy. En hij stond echt een week of langer zelfs op zo’n sfeerloze camping ergens. Nu wel ergens bij het strand maar alsnog, saaaaiiii

2 likes

Ik denk bij die Joris steeds hoezo laat je je honden achter in zo’n oververhitte (denk ik) camper :weary:

Die eindeloze Nederlandse dating shows boeien me niet maar deze week wel de reünie van Secret Lives of Mormon Wives :pray::pray: come ye saints and come ye sinners, ik had niet durven dromen dat deze serie zo deranged zou worden

7 likes

LEAD US NOT INTO TEMPTATION

2 likes

Sjorleone bij de Bankzitters, waar kijk ik naar??! Waarom zijn de Bankzitters überhaupt populair? Erger me ook kapot aan Yordi, wat een druktemaker

1 like

Ginger Joris in Griekenland een leuke man? Ik vind dat zo’n vies mannetje. Hij eet zo ongekend goor, met mond open, praten met volle mond, heel zijn gezicht onder de yoghurt en dan doorlopend die grapjes over seks met zn witte vlekken, laat je satisfyer maar thuis en goh ik gebruik toiletpapier voor iets heel anders :nauseated_face:

4 likes

:joy: ja ik heb hem op geen enkel moment zelf ā€œleukā€ gevonden maar ik vond hem helemaal in het begin echt een rare kwibus maar ik was met alieke dus wel positief verrast over hem. Met haar leek hij best emotioneel volwassen ofzo. Maarja wat ik zeg, met die nieuwe meid is dat 100% weg :joy:

7 likes

Ik denk de hele tijd Milou runnnnnnnn meid :cry: Hoe Henno haar nu al behandelt kan weinig goeds betekenen voor de toekomst

4 likes

Heeft iemand zich al gewaagd aan de Hanslers?Twijfel om het te gaan hatewatchen, maar gun moeder Hansler niet de kijkcijfers.

2 likes

Ja wel eens dat Henno redelijk kut is, maar ik vind haar ook niks? Beetje verwend tutje

1 like

Ik ben echt de grootste Nederlandse reality tv sloerie, ik kijk alles, maar ik heb een grens en dat is mama mo.

15 likes

Zoooo echt he, met dat ā€˜wat zit je nou te lachen dan’. Hij was al niet aardig bezig, echt een zeikvent vind ik het. Ook enorm vervelend dat hij zo mansplaint en ze wil testen enzo

Goed van Milou dat ze er niet echt op inging en niet in de verdediging schoot.

2 likes

Vraag over Opweg naar liefde

Ik ben nog aan het bijkijken dus ik ben niet bij, maar weet iemand in welke regio Silke is als ze die eerste wandeling met Jasper gaat doen? Dan gaan ze vanaf een natuurcamping, geen idee waar, een stuk rijden naar een natuurgebied met veel hoogteverschil.
Met steile trappen en die hangende loopbruggen enzo. Ik vind via internet locaties dichtbij de zee maar dat was dit niet geloof ik.

Die Myrthe bij Joris vind ik heel cringe en opdringerig, en hoe Joris dat leuk vindt vind ik ook zo typisch. Lekker zweverige bende ~gezellig met z’n allen~ terwijl je ziet dat die andere chick het eigenlijk zo a-relaxed vindt. Echt allergisch word ik ervan. Het woord speels ook brrrr

En Lammert bij Silke dat wordt toch niks hoe heeft ze hem uitgenodigd :joy: arme jongen

3 likes

ja net als die roodharige jongen bij Marit, leek wel alsof er van de productie ook wat rustige/nerdy jongens in moesten zitten ofzo.

2 likes