Algemene reality tv topic

Andy en Melisa…
Het is fantastisch en oh zo erg. Die kinderen, wat een nachtmerrie. Heerlijk vermaak wel

9 likes

Die kinderen zijn zo brutaal, tering.

4 likes

This is my house. These are my rules.

3 likes

Ik wil gewoon dat ze net als vroeger alle make-overs in één keer doen bij Beauty and The Nerd :frowning:

5 likes

Jezus wat heeft die Lilian lelijke fillers in haar gezicht :grimacing:

Edit:
Rene trouwens ook. Natuurlijk hebben ze allemaal fillers maar vind het bij deze echt verre van mooi.

2 likes

Wie zijn Lilian en Rene

2 likes

Real housewives of Amsterdam :slightly_smiling_face:

1 like

maar eh kijkt iemand nog paradise hotel???

saaie bende dit jaar

2 likes

Het tempo van wisselen ligt gewoon te hoog, waardoor je iedereen nauwelijks kent of zo

10 likes

ik heb een nieuwe bec bij onderweg naar liefde en het is Myrthe :face_vomiting:

2 likes

Ik vergeet al die namen maar is dat die van Joris met dat zalvende maniertje van praten?

jaa klopt die nieuwe. ik kan er echt NIET tegen als iemand zo praat. elk laatste woord van een zin rekt ze helemaal uit, bloedirritant

2 likes

Ja eens, en iedereen lijkt nog dommer dan de vorige keer. Ik vind er een paar ook heel irritant en niemand leuk of grappig, ik weet eigenlijk niet waarom ik het nog kijk.

3 likes

Helemaal mee eens. Eerste seizoen was leuker, leukere types ook…dat snelle gewissel slaat echt nergens op en ik vind niemand ook maar een beetje sympathiek of grappig overkomen?

6 likes

ONL
Silke die die pizzabakker naar huis stuurt omdat hij geen vragen stelt. Maar dat doet Simon toch ook niet?? Zeg gewoon dat je hem niet aantrekkelijk vindt. Echt een laffe smoes wel. Zie het ook niet gebeuren met Simon trouwens aangezien ze net al zijn kleding (terecht) heeft afgezeken lol

En Marit vind ik zo naïef, alsof die jongen echt gaat stoppen met roken (en vlees eten) voor jou. Maar ze zijn wel cute samen in de laatste aflevering

4 likes

Er komt een nieuwe serie aan en het lijkt me echt verschrikkelijk maar het intrigeert me ook. Met o.a. Terror Jaap en Soundos presenteert het.

3 likes

Ja dit is zo’n vreselijk ongeluk. Je wilt niet kijken, maar doet het toch. (Ik zit klaar :popcorn:)

2 likes

Ja ik zag de trailer en dacht echt dit word vreselijke tv, en toch iets in mij wilt toch kijken :sob:

2 likes

omg met malgosia @Zemraluani

Ja maar ik heb een hekel aan die ene gay gast. Weet ff z’n naam niet maar je weet direct wie ik bedoel.

Ja sorry maar ik trek van die reality gay mannen heel erg slecht, heb ik ook met Ziggy, Nick en die plastic gast uit echte jongens, gewoon van die stereotypische over the top twinks, heb ik echt een hekel aan. Was ook een reden dat ik dat boerderij-met-Randstad-types niet kon aanzien.

Ben dat een beetje zat, geef me gewoon echte mensen. Niet van die plastic vervelende mannetjes. Heb ik ook met nieuwere seizoenen RPDR, zijn ook te veel van dat soort jonge stereotype twinks, itt de eerste 10 seizoenen.

Ik bedoel dus niet alle reality tv gay mannen uiteraard, heb niks tegen Meedo en Justin uit echte jongens bijvoorbeeld.

4 likes