Algemene reality tv topic

Ik moet echt KOTSEN van hoe Joris omgaat met Sarah :nauseated_face: wat een goorlel onder het mom van onderzoeken

1 like

Hij wil gewoon een ‘poly’ relatie waarin hij seks, liefst trio’s, kan hebben met wie hij wil en zijn vriendin alleen hem bewonderd.

5 likes

Ik zit sint willebrord te kijken en ga helemaal stuk om arjan die met 6 man een partytent in elkaar probeert te zetten hahahah wat een heerlijke tv

Mijn hemel die Renee bij TRHOA. Ultieme cringe met haar girlband

6 likes

Onderweg naar liefde
Afl 26

• Jeeeeezus wat is Mark een slappe zak, sws dat hij iemand in groepsverband wegstuurt maar ook dat hij met zn favoriet bespreekt dat hij de ander niet leuk vindt.
  • En Henno wil weer een groepsmassage tering ik als vrouw zou denken ik kom voor jou heb geen zin om een andere vrouw te gaan masseren?
  • Jorissen: its in a name, oversekst maar de ginger komt er tenminste nog straight voor uit
4 likes

Ik kan ginger Joris echt niet meer aanzien, hoe kan je als volwassen mens zo ongekend smerig eten joh

4 likes

Montenegro Joris be like: wil graag de nacht naakt onder de dekens met iemand doorbrengen om te ‘’’’’‘voelen’’’’’’ om diegene vervolgens de volgende ochtend naar huis te sturen omdat je het niet ‘’’‘voelt’’’’ en gaat daarna zelf zielig doen zodat zij HEM moet gaan troosten?? Oh ja en degene met wie hij het al wel ‘’’‘voelde’’’’’ moet het allemaal maar accepteren en lijdzaam gaan zitten afwachten. Sorry maar what the fuck, de mannen in dit programma zijn echt next level

6 likes

Ik vind hem eng
Het is egoisme verpakt als spiruwaliteit

3 likes

Ja heel egoïstisch. ‘Ik voel dat ik een gesprek moet gaan voeren dat ik het niet voel’. Je vindt die ander gewoon leuker, zeg dat dan gewoon ugggh. Door alles zo in te pakken creëer je een soort afstand, alsof je dan alles maar kan maken en zeggen. Ik vind het echt een vieze man

1 like

Ik ben zo benieuwd hoe hij is zo geworden en hoe dit soort dingen met een strak gezicht kan zeggen. Steeds met ‘kriebels’ en ‘energie’, klinkt gewoon alsof ie geil is.

Zijn er bij ginger Joris nou maar twee vrouwen geweest? (Ik moet de laatste aflevering nog kijken) Maar die gevallen was met de fiets past wel bij hem. Beetje zelfde grapjes en uitspraken. ‘Home is where you poop’ en ‘Home is where you park’

Ik vind Henno zo grappig. Heel vrij en spiritueel maar nog wel heel cooperate. Allemaal een 1 op 1 op de zelfde boot om even in te checken. Heel efficiënt

1 like

Wajow, die laatste Lang aleve de Liefde kerspecial. Heerlijke types, maar dan die Stefan. Wajow, dat traditionele van hem. Echt blij dat de rest hem er er wel op aanspreekt

Die Joris van Montenegro, ik vind hem zo’n irritante lul. Hij voelt zich helemaal het geile mannetje en gaat daar net iets te goed op. En hij kan niet gewoon iets zeggen, er kom eerst een hele intro van ik merk of ik voel. Je kan ook gewoon zeggen ‘ik ben heel blij’ ipv van ‘ik merk dat ik blijdschap voel’ :face_vomiting: Dan denk ik doe je dit nu steeds omdat het dan overkomt dat je heel erg in touch bent met jezelf en zo lekker grounded en spiritueel bent?

10 likes

Ik word er ook helemaal kriegel van hem! Ik hoop dat Sarah zelf opstapt want ze verdient zoveel beter. Vind het stiekem wel heerlijk cringe om naar te kijken, mensen die zich zo verliezen in het spiriwiri wereldje…

4 likes

Sarah is toch net zo? Ze verdienen elkaar allemaal

2 likes

Hahaha! Nee ik denk dat achter Sarah wel een lievere en wijzere persoon schuilt en dat ze gewoon beter kapt met de spiriwiri maar Joris is hopeloos

3 likes

Onderweg naar liefde

Nog nooit zo’n slechte cover van Let It Be gehoord, mijn god

7 likes

Jaaa haha pas na een minuut door welk liet hij überhaupt aan het zingen was. Wel leuk dat zij hem zo hot vindt en alles wat hij doet leuk vindt. Wel opvallend dat Marit en bij zo veel minder mensen hebben dan de rest? Op hem hebben dus maar twee mensen geschreven?

3 likes

Ik vind onderweg naar liefde geen reclame voor Denemarken eerlijk gezegd :laughing: Het lijkt alsof het alleen maar regent en waait en ze dragen de hele tijd superdikke winterjassen

@Venkel volgens mij heeft Marit er wel een stuk of 5 gehad?

3 likes

3 maar toch? En die Joris uit Griekenland ook maar 2

Edit: omg ik vind die Sarah zoooooo irriiii

2 likes

God dat ik toch nog een zwak voor Simon heb gekregen!

2 likes