Algemene reality tv topic

Ja klopt dat had ik ook😃

3 likes

Amy rose geeft aan dat ze spijt heeft en iets anders had verwacht. Dat laatste begrijp ik totaal niet???

Waarschijnlijk had ze verwacht dat ze sympathieker over zou komen… Wat nu niet echt het geval is.

6 likes

Love echt meisjes, misschien wel 1 van mn fave realityprogramma’s. Ik heb trouwens het gevoel dat het budget de afgelopen jaren behoorlijk omhoog is gegaan als je kijkt naar de opzet van de proeven. En die Fleur is zo’n onverschillig persoon he. Krijg bijna het gevoel als iemand dood voor dr neervalt dat ze dan nog gewoon haar schouders zou ophalen en denken boeieeee :joy:

6 likes

Ik hou van Fleur. Zij en Demi komen bij mij uit de omgeving en ik vraag me soms echt af of ik ook zo achterlijk klink :joy:

2 likes

Oh maar bedoel je dan een accent? Want dat valt me niet zo op. Vind haar ook leuk het boeit haar allemaal geen ene moer.
Viel me wel op dat het merendeel zich ergerde aan jetty en aisha, maar ik zag niet echt een reden waarom? Ja misschien dat ze jetty dan te aanstellerig vonden. Ik vind die tweeling sharon en esmee juist vreselijk, wat een enorm negatieve zeikstralen.

2 likes

Ja haha accent!

2 likes

Ik vind fleur leuk, de tweeling te normaal voor dit programma en ik vind Amy-Rose echt verschrikkelijk. Ik heb haar seizoen van BB vol liefde niet gezien (kijk de winter edities niet), maar was ze daar ook zo vervelend?

De rest van de mensen heb ik nog geen mening over. Baal wel van Louisa, vind dat geen leuk persoon maar ook niet grappig of interessant om te haten en had gehoopt dat we een keer zonder de eeuwige Louisa en Michella zouden kunnen kijken.

Oh! En ben ik de enige die vind dat Amy-Rose en Louisa hetzelfde hoofd hebben, maar AR dan jonger? AR lijkt wel drag vind ik.

Michella heeft ook een volwassen dochter (dus ze kan een duo vormen), benieuwd hoe lang het duurt voordat zij toch weer ten tonele verschijnt…

Welke tweeling vind je te normaal? Die ā€œyoghurtwijfenā€? Zoals louisa ze noemde.

1 like

De eerste twee afleveringen van de slechtste chauffeur staan weer online en wat een heerlijke tv

Kijkt iemand MAFS Australiƫ? Dit is de eerste keer dat ik dit kijk en ik vind het nu al leuk. Ben net met aflevering 2 begonnen.

2 likes

Jaaa ik ga vanavond beginnen. Zin in

1 like

Ik heb net aflevering 1 van MAFS gekeken en het gevoel dat ik er al 3 gekeken heb. Zo lang duren ze

1 like

MAFS is lekker divers weer. De vrouwen zijn bijna allemaal dun en wit. Jammer.

1 like

Nou he? Ik dacht precies hetzelfde.

1 like

Ik begin nu ook aan het nieuwe seizoen! Ik heb snacks gekocht en lekker een avond voor mezelf dus zin in!

1 like

Ja en allemaal 27-35 (tot nu toe ben bij afl 3).
Ik geniet wel weer tbh

Oh die eerste bruid, wat errrrrg weer. Genieten wel!

Ik vind het zo jammer van die muziek (viool denk ik maar ben wel een idioot) bij mafs aus. Ik kijk vaak met een half oog en dan voel ik mezelf helemaal gestresst worden door die onnodige spannende muziek. Laat de drama zelf de drama doen!

2 likes