Algemene reality tv topic

Amy-Rose en die moeder, hoe kun je zo zijn? En dan denken dat ze classy zijn haha. Superclassy om niet je excuses aan te bieden als iemand ze jou aan biedt en jij ook fout zat, en om mensen ordinair te noemen, om ze jaloers te noemen, om zo verheven te doen, om om dingen heen te draaien enz.
En dat A-R over familie in Nederland, Zwitserland en Italië begon, ik moest zo hard lachen, wat een onnodige countrynamedropping. Hebben zij ook niet door dat ze als nieuw geld overkomen?

18 likes

Volgens mij dacht Amy-Rose in dit programma heel likeable en relatable over te komen, niet heel erg geslaagd :sweat_smile:.

5 likes

En Saul komt zooo leuk over op TikTok met z’n kookvideo’s :pleading_face:

4 likes

Ja wtf doet die Amy Rose joh. Die komt hier echt totaal niet lekker uit. En ook de hele tijd over hoe geweldig haar leven ‘op de berg’ is. De laatste keer dat ik haar op tv zag was ze aan het janken omdat ze zich zo alleen voelde op die berg. Wat wil je nu ineens bewijzen. Echt een naar mens.

3 likes

Ja echt vreeeeselijk zij en haar moeder.

Die tweeling uit Urk vind ik onverwachts leuk!

En degene die de moeder van Louise wegstuurde vind ik ook heel grappig. “Het lijkt hier wel een gesticht” hahaha.

Roxanne en Mylene vind ik veel te normaal en saai voor dit programma.

3 likes

Die moeder is echt de grootste loser die OOIT aan dit programma heeft meegedaan, nog treuriger dan al Michella’s verblijven daar.

Hoe ben je bijna 70 ofzo en fluister je hardop tegen je dochter dat twee andere mensen die minstens 30 jaar jonger dan jij zijn JALOERS zijn omdat jullie knapper zijn? Dat was echt een argument in de rangorde op de middelbare school, voor haar 50 jaar geleden en nog steeds in die mentaliteit. Zo triest.

Die Urker tweeling (love them) ziet een fucking oude vrouw, geen concurrentie (voor wat überhaupt ook?)

15 likes

Zowel Amy-Rose als haar moeder geven me ‘peaked in high school’ vibes

12 likes

Ik dacht hier gelezen te hebben dat één van de recente buitenlandse seizoenen van de verraders heel leuk was. Ik weet alleen niet over welke het ging. Kon me herinneren dat iemand zei dat de strategieën heel goed waren en dat de verraders elkaar echt niet mochten maar wel samen moesten spelen. Weet iemand welk seizoen dit is? Ik kom niet verder met de zoekfunctie.

Ik dat niet de meest recente die op Videoland staat, UK versie? Heb enorm genoten van dat seizoen

2 likes

Thanks! Dan ga ik die kijken. Heb in het begin wel vaak de verraders (NL) gekeken, maar op een gegeven moment was het same old same old. Dus keek wel uit naar een seizoen wat wat minder voorspelbaar was. :blush:

1 like

Het uk celebrity seizoen vind ik ook een aanrader!

4 likes

Het jachtseizoen en Waar is stuk vond ik allebei vermakelijk om te kijken. Dus ik dacht gisteren ik ga De drop een poging geven. Maar dat vind ik echt een flater. Zooo saai, een paar bn’ers/infuencers in een verlaten gebouw droppen en er gebeurd precies niks.

1 like

Nou bye bye amy en haar moeder. Ik keek de aflevering vandaag en ik dacht, hoe raar is het om een 1 eiige tweeling te zijn. Je hebt gewoon een kloon van jezelf rondlopen. Lijkt me echt verschrikkelijk :joy:

8 likes

Is net mijn droom :laughing: nooit echt alleen zijn, altijd een partner in crime hebben, kan ik soms best jaloers op zijn.

2 likes

Kijkt er iemand ook het nieuwe seizoen van the secret lives of mormon wives? Ik ben nu in aflevering 3 er gebeurt veel!:sweat_smile:

3 likes

Ik ben ook begonnen, ben inmiddels bij aflevering vier. Hilarisch elke keer die vragen aan Demi en dan die lege bank met krekelgeluiden :smile: Het is wel weer heel veel van hetzelfde, word zo moe van dat gezeik over die Marciano… maar het blijft heerlijke trash tv

3 likes

Ja zijn naam kan ik niet meer aan horen. Ik heb hem bijna uit, ik zit er lekker in😅

1 like

Ik zat laatst dus de Verraders te kijken, en tijdens het quoten vond ik Robert van Hemert zoooo erg op Gregor lijken?! :rofl: hahaha ik kende hem niet dus misschien zien anderen de vergelijking niet maar ik dacht echt ff huhhh foefje is that you :joy:

Edit: misschien alleen op bewegend beeld :smiling_face_with_tear: want hier zie ik het niet meer hahah

foefs

7 likes

Ik vind hem eerder op Fred van Leer lijken

9 likes

Geza lijkt serieus echt 1.50cm naast al die lange Hollanders

3 likes