Het uk celebrity seizoen vind ik ook een aanrader!
Het jachtseizoen en Waar is stuk vond ik allebei vermakelijk om te kijken. Dus ik dacht gisteren ik ga De drop een poging geven. Maar dat vind ik echt een flater. Zooo saai, een paar bn’ers/infuencers in een verlaten gebouw droppen en er gebeurd precies niks.
Nou bye bye amy en haar moeder. Ik keek de aflevering vandaag en ik dacht, hoe raar is het om een 1 eiige tweeling te zijn. Je hebt gewoon een kloon van jezelf rondlopen. Lijkt me echt verschrikkelijk ![]()
Is net mijn droom
nooit echt alleen zijn, altijd een partner in crime hebben, kan ik soms best jaloers op zijn.
Kijkt er iemand ook het nieuwe seizoen van the secret lives of mormon wives? Ik ben nu in aflevering 3 er gebeurt veel!![]()
Ik ben ook begonnen, ben inmiddels bij aflevering vier. Hilarisch elke keer die vragen aan Demi en dan die lege bank met krekelgeluiden
Het is wel weer heel veel van hetzelfde, word zo moe van dat gezeik over die Marciano… maar het blijft heerlijke trash tv
Ja zijn naam kan ik niet meer aan horen. Ik heb hem bijna uit, ik zit er lekker in😅
Ik zat laatst dus de Verraders te kijken, en tijdens het quoten vond ik Robert van Hemert zoooo erg op Gregor lijken?!
hahaha ik kende hem niet dus misschien zien anderen de vergelijking niet maar ik dacht echt ff huhhh foefje is that you ![]()
Edit: misschien alleen op bewegend beeld
want hier zie ik het niet meer hahah
Ik vind hem eerder op Fred van Leer lijken
Geza lijkt serieus echt 1.50cm naast al die lange Hollanders
Is hij ook ![]()
Bachelorette met Taylor wordt gecanceld ![]()
Had die video online gezien van 3 jaar geleden maar echt zo zielig en heftig voor haar dochtertje die erbij was en blijkbaar zelfs geraakt werd door een stoel die ze naar haar ex gooide😭
Maar het is me nu niet duidelijk of dit allemaal komt door die video of door iets anders.
Ja ik zag de video op m’n for you page op insta, echt heel heftig. Afschuwelijk voor haar kind(eren)!
Will Momtok survive this?
- Ja er komt nog wel een seizoen
- Nee alles cancelled
0 stemmers
Will dadtok survive this?
- Nee want ik ga die kneuzen hoogstpersoonlijk in elkaar slaan met hun sneue filmpjes en volledige hoofd-transplantatie plastische chirurgie
0 stemmers
Ik vind het wel knap dat ze allemaal een soort volwassen kleuter vent hebben gevonden ![]()
Mormons
De mannen zijn net kleine kinderen en de vrouwen zijn net überdramatische tieners. Het grote verschil is dat kinderen en tieners leren van hun fouten en zich daardoor verder ontwikkelen…
Ik snap de nieuwe ophef niet zo goed allemaal. Ik heb alleen het eerste seizoen gezien maar dit was de plotline tussen aflevering 1 en aflevering 2 in seizoen 1 en werd toen ook verteld (zonder beelden). Dus waarom doet de wereld opeens alsof ze dit niet wisten en wordt ze nu overal gecanceld.
Ik heb momtok seizoen 1 gezien maar is 2 ook een aanrader?
Ik was altijd zo gefascineerd door die ene vrouw die eruit zag of ze stervende was en 5 kinderen had ofzo en pas 22 was? Verder kan ik me niemand herinneren eigenlijk, ze leken allemaal zo op elkaar.
Ja dat is wel waar, ze beginnen zo ontzettend snel aan kinderen/trouwen! Echt een nachtmerrie gewoon.