Algemene reality tv topic

Ja we hebben haar idd letterlijk gearresteerd zien worden dus het is sowieso onzin dat ze bij the bachelorette nu pas weten wat er aan de hand was. Dit is vooral een media schandaal en geen oprechte bezorgdheid.

@Zemraluani het wordt wel best anders en dramatischer, ik zou doorkijken! En dan uiteindelijk seizoen 4 is gewoon tragisch

9 likes

Blijkbaar is er niet zo lang geleden weer politie op af moeten komen bij een ruzie van ze en haar ex heeft nu een contactverbod aangevraagd en wil volledige voogdij over hun kind en door die rechtzaak zijn die oude beelden van de ruzie uit 2023 naar buiten gekomen.
Dus het is iets van lang geleden maar ook iets wat recent is gebeurd. (Volgens instagram)

Ja, eind februari is er ook een melding gedaan van huiselijk geweld. Volgens mij werd dat deze week pas bekend bij de pers.
Door die melding komt de eerdere arrestatie voor huiselijk geweld 2023 weer omhoog. TMZ heeft vervolgens een video van de gebeurtenis uit 2023 opgevraagd bij de politie ( Dakota had het gefilmd en de video zat in het dossier). Dat is een heftig/nare video waar ook weer veel ophef over is ontstaan. En daarna werd de Bachelorette gecanceld. Maar alsnog zoals @grace zegt een mediaschandaal want ze werd in het eerste seizoen daar al voor gearresteerd en ABC was op de hoogte.

En Jordan heeft een scheiding aangevraagd dus hopelijk is dit iig het einde voor Dadtok.

(Ja was afgelopen week aan het bingewatchen en de subreddit aan het lezen, vandaar)

2 likes

Kijk, dit bedoelde ik hahah:

6 likes

Ja ik zie het wel hoor

6 likes

Love je spoiler verberger

4 likes

Ghahahahaha omg :joy: ik moest snel handelen ja :stuck_out_tongue:

Can’t unsee hoor, zit echt te wachten tot hij straks een keer foefje roept.

1 like

Oh my Lorddddd dat einde van afl 9 de Verraders!!! Wat een spanning haha (al weet je natuurlijk al wat er gaat gebeuren, maar the feelssss)

Heeft iemand Age of Attraction op Netlix al gekeken?

Ik heb denk ik vier afleveringen gezien, maar ik ben afgehaakt op het moment dat alle koppels elkaar weer ontmoetten en de leeftijden van de rest hoorden. Ik vond sommige mannen goorlappen (niet heel verrassend met dit concept), iedereen was delusional, en ik vond het flauw dat er geen aandacht werd besteed aan de koppels met weinig leeftijdverschil.

2 likes

Ik heb het in de eerste aflevering al afgezet. Vond het on oprecht en ook wat goor.

3 likes

Ik zag alleen een voorstukje op insta dat een vrouw van 27 (dacht ik) was gekoppeld aan een man van 60+ en dat hij meteen de cliché’s erin ging gooien van: age is just a number etc. :rofl:

Kijkt iemand nog echte meisjes? Ik hoop dat die yoghurt tweeling niet terugkomt. Maar aan die schoenen te zien in dat shot zijn zij dat volgens mij. Kan me helemaal voorstellen dat iedereen hun zat is. Zit je daar in die jungle met slaaptekort tussen van die positivo’s die de hele tijd zingen argh.

4 likes

Ja ik zou die echt met yoghurt en al de jungle uit gooien, oprotten met dat blije gedoe

3 likes

Ik ben echt afgehaakt. Al dat gezeik op mekaar. Ben denk ik even reality tv beu. Alles is alleen maar ruzie en gezeik.

6 likes

Dat die ene ook zei "nou dan kunnen we wel samen terugvliegen :grin: " (met yara en fleur) daar wil je toch niet mee in het vliegtuig zitten whaaa

2 likes

Haha ik vind t ook al een paar aflevering heel rustig en senang zonder ruzie enzo. Maar volgende week wel weer als ze terug zijn

1 like

Ja en zij wilde graag kinderen en ivm religie alleen binnen een huwelijk.
Daar had hij geen problemen mee, maar verzweeg in dat gesprek wel even dat hij al kinderen had. Toen kwamen ze dus na het matchen met de rest van de groep weer samen… en zag je haar tegen de vrouwen zeggen dat hij gelukkig geen kinderen heeft, terwijl hij doodleuk tegen die andere kerels zei dat hij dit detail nog aan haar moest vertellen. Echt zoveel problematische situaties in dit programma :sob:

2 likes

Ahhh Emmsie haha

4 likes