Algemene reality tv topic

Is hij ook :joy:

4 likes

Was hij het ook niet die Wiplala speelde ooit?

1 like

Voor de SLOMW kijkers; Complex Pop on Instagram: "ABC has officially cancelled S22 of ‘THE BACHELORETTE’ The season has been scrapped by ABC following the release of a 2023 video showing lead Taylor Frankie Paul attacking her ex-partner. The network acted days before the premiere as domestic violence allegations and an investigation continue."

Bachelorette met Taylor wordt gecanceld :eyes:

5 likes

Had die video online gezien van 3 jaar geleden maar echt zo zielig en heftig voor haar dochtertje die erbij was en blijkbaar zelfs geraakt werd door een stoel die ze naar haar ex gooide😭
Maar het is me nu niet duidelijk of dit allemaal komt door die video of door iets anders.

Ja ik zag de video op m’n for you page op insta, echt heel heftig. Afschuwelijk voor haar kind(eren)!

Will Momtok survive this?

• Ja er komt nog wel een seizoen
  • Nee alles cancelled

0 stemmers

Will dadtok survive this?

• Nee want ik ga die kneuzen hoogstpersoonlijk in elkaar slaan met hun sneue filmpjes en volledige hoofd-transplantatie plastische chirurgie

0 stemmers

4 likes

Ik vind het wel knap dat ze allemaal een soort volwassen kleuter vent hebben gevonden :joy:

2 likes

Mormons :woman_shrugging:t3: De mannen zijn net kleine kinderen en de vrouwen zijn net überdramatische tieners. Het grote verschil is dat kinderen en tieners leren van hun fouten en zich daardoor verder ontwikkelen…

3 likes

Ik snap de nieuwe ophef niet zo goed allemaal. Ik heb alleen het eerste seizoen gezien maar dit was de plotline tussen aflevering 1 en aflevering 2 in seizoen 1 en werd toen ook verteld (zonder beelden). Dus waarom doet de wereld opeens alsof ze dit niet wisten en wordt ze nu overal gecanceld.

1 like

Ik heb momtok seizoen 1 gezien maar is 2 ook een aanrader?

Ik was altijd zo gefascineerd door die ene vrouw die eruit zag of ze stervende was en 5 kinderen had ofzo en pas 22 was? Verder kan ik me niemand herinneren eigenlijk, ze leken allemaal zo op elkaar.

2 likes

Ja dat is wel waar, ze beginnen zo ontzettend snel aan kinderen/trouwen! Echt een nachtmerrie gewoon.

2 likes

Ja we hebben haar idd letterlijk gearresteerd zien worden dus het is sowieso onzin dat ze bij the bachelorette nu pas weten wat er aan de hand was. Dit is vooral een media schandaal en geen oprechte bezorgdheid.

@Zemraluani het wordt wel best anders en dramatischer, ik zou doorkijken! En dan uiteindelijk seizoen 4 is gewoon tragisch

9 likes

Blijkbaar is er niet zo lang geleden weer politie op af moeten komen bij een ruzie van ze en haar ex heeft nu een contactverbod aangevraagd en wil volledige voogdij over hun kind en door die rechtzaak zijn die oude beelden van de ruzie uit 2023 naar buiten gekomen.
Dus het is iets van lang geleden maar ook iets wat recent is gebeurd. (Volgens instagram)

Ja, eind februari is er ook een melding gedaan van huiselijk geweld. Volgens mij werd dat deze week pas bekend bij de pers.
Door die melding komt de eerdere arrestatie voor huiselijk geweld 2023 weer omhoog. TMZ heeft vervolgens een video van de gebeurtenis uit 2023 opgevraagd bij de politie ( Dakota had het gefilmd en de video zat in het dossier). Dat is een heftig/nare video waar ook weer veel ophef over is ontstaan. En daarna werd de Bachelorette gecanceld. Maar alsnog zoals @grace zegt een mediaschandaal want ze werd in het eerste seizoen daar al voor gearresteerd en ABC was op de hoogte.

En Jordan heeft een scheiding aangevraagd dus hopelijk is dit iig het einde voor Dadtok.

(Ja was afgelopen week aan het bingewatchen en de subreddit aan het lezen, vandaar)

2 likes

Kijk, dit bedoelde ik hahah:

6 likes

Ja ik zie het wel hoor

6 likes

Love je spoiler verberger

4 likes

Ghahahahaha omg :joy: ik moest snel handelen ja :stuck_out_tongue:

Can’t unsee hoor, zit echt te wachten tot hij straks een keer foefje roept.

1 like

Oh my Lorddddd dat einde van afl 9 de Verraders!!! Wat een spanning haha (al weet je natuurlijk al wat er gaat gebeuren, maar the feelssss)