Jaaa, dat moment dat Robert het hem moest opbiechten
die voelde ik wel hoor
OMG hahaha, wel zin om dit te kijken nu. Maar 27 en 60+ is toch sowieso niet normi ![]()
De verraders is alweer afgelopen
vind dat zoooân leuk programma!
Ja ik was ff Verrdaders moe omdat het zĂł vaak kwam voor mijn gevoel, maar dit seizoen was zo goed!
Jaaa en ook 3 dagen per week
loved itt
Ja sorry dit is triest maar ik keek net uit pure verveling dat nieuwe oud-voetballers programma op video en het zat best goed in elkaar en was vermakelijk genoeg. Maar erger was dat ik na een kwartier zat te denken âgoh die Wesley Sneijder is eigenlijk best een lieve manâ. Hij verbaasde me eigenlijk wel.
Oh dat had ik ook toen ik laatst die docu van Yolanthe op Netflix keek, toen dacht ik ook oh wat gaan zij nog lief met elkaar en hun zoon om en zij belt hem of hij een dag eerder naar LA kan komen zodat zij eerder op vakantie ofzo kon en ja joh geen probleem ik ben er.
Haha ik vind het ook een leuk programma! En Wesley vind ik denk ik de leukste!
Waar kan ik dit zien?
Videoland
Ja hier kom ik weer met mn echte meisjes post haha. Maarja de yoghurt tweelling kwam uiteraard toch terug aaaaahhg. Ergens vind ik die haat ook gewoon sneu want ze doen niks fout. Ze zijn gewoon veel te blij
ik ben geen van fan louisa maar kan soms wel lachen om haar opmerkingen. Dat gerda weg ging als âeen woeste neushoornâ hahaha ja sorry hoor ![]()
Bij toeval vorige week bij de Momtok serie terecht gekomen, en jeetje, wat een drama! Ben nu bij seizoen 3 maar er is maar weinig gezelligheid tussen die vrouwen. Heb er eerst een aantal dagen over moeten doen om Demi, Jen, Jessi en Mikayla uit elkaar te kunnen houden, maar wat is er allemaal gaande? Natuurlijk staat mijn hele feed nu vol met berichten rondom Taylor. Wat een wespennest. En toch blijf ik kijken ![]()
Ik ben 2x opnieuw begonnen omdat ik er niet in kon komen. En sinds vorige week zit ik er ineens helemaal in.
Ik vind Louisa normaal ook niet leuk (ken haar wel alleen van eerdere seizoenen haha verder nooit iets van haar gezien) maar vind haar deze keer eigenlijk wel de leukste deelneemster!
Er staat een nieuw seizoen van hakken over de sloot op prime. Vond seizoen 1 leuk, veel leuker dan ik in de eerste instantie had verwacht.
Winnaar Echte meisjes
Haha ik love deze winnaars wel, vond ze echt wel leuk dit seizoen ook die oude moeder alles meedoen steeds zonder gezeur. Maar vond sharon en Esmee ook prima te doen dit seizoen
Samenvatting
Louisa, je moeder verdrinkt!
Ik heb ook hardop gelachen om dat shirt dat ze in de finale aanhad, âI pee when I laughâ, zo droog. Zie dan voor me dat die arme vrouw dat uit Louisaâs koffer heeft getrokken maar geen idee heeft wat dat betekent ![]()
![]()
Ja en een haarklem dat lijkt op een pakje marlboro ![]()
Omg dat is me nieteens opgevallen ![]()
![]()