Algemene reality tv topic

Heeft iemand Age of Attraction op Netlix al gekeken?

Ik heb denk ik vier afleveringen gezien, maar ik ben afgehaakt op het moment dat alle koppels elkaar weer ontmoetten en de leeftijden van de rest hoorden. Ik vond sommige mannen goorlappen (niet heel verrassend met dit concept), iedereen was delusional, en ik vond het flauw dat er geen aandacht werd besteed aan de koppels met weinig leeftijdverschil.

1 like

Ik heb het in de eerste aflevering al afgezet. Vond het on oprecht en ook wat goor.

3 likes

Ik zag alleen een voorstukje op insta dat een vrouw van 27 (dacht ik) was gekoppeld aan een man van 60+ en dat hij meteen de cliché’s erin ging gooien van: age is just a number etc. :rofl:

Kijkt iemand nog echte meisjes? Ik hoop dat die yoghurt tweeling niet terugkomt. Maar aan die schoenen te zien in dat shot zijn zij dat volgens mij. Kan me helemaal voorstellen dat iedereen hun zat is. Zit je daar in die jungle met slaaptekort tussen van die positivo’s die de hele tijd zingen argh.

3 likes

Ja ik zou die echt met yoghurt en al de jungle uit gooien, oprotten met dat blije gedoe

3 likes

Ik ben echt afgehaakt. Al dat gezeik op mekaar. Ben denk ik even reality tv beu. Alles is alleen maar ruzie en gezeik.

6 likes

Dat die ene ook zei "nou dan kunnen we wel samen terugvliegen :grin: " (met yara en fleur) daar wil je toch niet mee in het vliegtuig zitten whaaa

2 likes

Haha ik vind t ook al een paar aflevering heel rustig en senang zonder ruzie enzo. Maar volgende week wel weer als ze terug zijn

1 like

Ja en zij wilde graag kinderen en ivm religie alleen binnen een huwelijk.
Daar had hij geen problemen mee, maar verzweeg in dat gesprek wel even dat hij al kinderen had. Toen kwamen ze dus na het matchen met de rest van de groep weer samen
 en zag je haar tegen de vrouwen zeggen dat hij gelukkig geen kinderen heeft, terwijl hij doodleuk tegen die andere kerels zei dat hij dit detail nog aan haar moest vertellen. Echt zoveel problematische situaties in dit programma :sob:

2 likes

Ahhh Emmsie haha

4 likes

Jaaa, dat moment dat Robert het hem moest opbiechten :sob: die voelde ik wel hoor

2 likes

OMG hahaha, wel zin om dit te kijken nu. Maar 27 en 60+ is toch sowieso niet normi :exploding_head:

1 like

De verraders is alweer afgelopen :sob: vind dat zooo’n leuk programma!

6 likes

Ja ik was ff Verrdaders moe omdat het zĂł vaak kwam voor mijn gevoel, maar dit seizoen was zo goed!

7 likes

Jaaa en ook 3 dagen per week :heart_eyes: loved itt

1 like