Denk ook nog wel eens terug aan dat tshirt met een teennagel erop
jezus Louisa haar gezicht ziet er echt crazy uit op deze shot met die jukbeenderen en kin
Ik kijk Schiphol Airport en jeeeetje waar die marechaussee allemaal mee te maken krijgt. En ook die grond stewardessen enzo, echt leip zoveel asociale mensen.
Die José is wel echt het toppunt van irritatie man man man
Ik vind die marechaussee in dit programma (vooral die Nick en Hans) echt zo kutttttt. Ze gaan echt veels te goed op hun macht, niet om aan te zien. Waar is die blonde vrouw van vorig seizoen heen?
Wel eens met die aso’s met te grote koffers, maar na 1 afl heb ik deze procedure wel gezien
elke keer hetzelfde
Is het lullig dat ik me altijd afvraag of zij wel goed is in haar werk? Elke keer als ze ergens opdraaft gaat het niet bepaald vlotter, heb sowieso een beetje het idee dat heel veel er knullig aan toe gaat op Schiphol. Vind het ook vreemd dat ze allemaal alleen maar Engels en Nederlands lijken te spreken, zo beperkend.
Ja eens ik vind het soms ook moeilijk in te schatten wat nu wel en niet binnen de perken valt qua marechaussee, maar in de aflevering van vandaag zie je gewoon echt zo’n vrouw helemaal losgaan en schreeuwen omdat ze van boord wordt gehaald terwijl ze onterecht was doorgelopen.
En die te grote koffers/tassen is idd veel hetzelfde maar verbaas me echt dat mensen gewoon helemaal losgaan en gaan schreeuwen tegen die Yusuf ![]()
Ja volgens mij vind ze zichzelf heel wat en ze komt altijd heel gestresst over
die twee mannen van de Welcome Club ofzo, lijkt wel vrijwilligerswerk wat ze doen haha
Ja en die mensen snappen niet dat hij voor Viggo werkt en Transavia die regels bedenkt, hij niet. Vind het knap dat hij zo rustig kan blijven hoor, ik zou die mensen echt aanvallen met die te grote koffer.
Die twee mannen zijn net Buurman en Buurman, hoe ze ook rondkuieren daar en tegen elkaar mompelen.
Ik vond het in de laatste aflevering wel heel suf van ze eigenlijk, echt heel erg moeilijk doen om een klein nektasje terwijl mensen ook gewoon met dikke jassen gaan etc.
Had het idee dat Yusuf en die blonde vrouw vooral geld aan het verdienen waren voor de luchtvaartmaatschappij, de service en toon vond ik persoonlijk echt belabberd.
Mn fave is die blonde vrouw bij de bagage check, die heeft het ook altijd naar haar zin volgens mij.
Dat doen ze ook ![]()
Jose lijkt ook elke aflevering minder capabel te worden en meer te schreeuwen.
Ik zei het al eerder maar I love Daan. Zo’n contrast met José terwijl ze dezelfde functie hebben ![]()
José heeft totaal geen rustgevend effect op mensen en dat lijkt me best noodzakelijk voor die baan, dat heeft die andere floormanager (is dat Daan?) juist wel heel erg. Ik vind haar soms ook zo raar praten over mensen waar ze gewoon bij staan. In de laatste aflevering ging ze een man die zat te wachten op assistentie ineens ergens anders heen duwen en toen zei ze zo met die harde snerpstem ‘ja hij is ook niet helemaal goed geloof ik’ terwijl ze naar haar hoofd wees. Echt wtf?? En altijd als er iemand onwel is geworden zorgt ze alleen maar voor 10x meer paniek en stress. Ze zal het allemaal goed bedoelen maar pff doe is rustig joh!
Ik vind die Nick en Hans soms ook heel kleinerend praten over/tegen mensen trouwens, en dat is dan de marechaussee…
Als José iemand tegenkomt die geen Nederlands of Engels praat, slaat ze meteen een toon aan alsof ze met een baby te maken heeft. Vind dat echt vreemd. Geef mij idd liever Daan in een noodgeval.
Ja, Daan!! Waar is zij?
en ik mis ook al die jonge blonde meid bij de beveiliging/marechaussee.
Oh ja die tweede mis ik als kiespijn want die vond ik héél irritant.
Daan zit er toch gewoon in? Niet zo vaak maar die komt wel een paar keer voor in het nieuwe seizoen!
Oh, dan heb ik niet goed opgelet…
Kijkt iemand ook daar gaan ze weer? Die Julia en Robbert op Ibiza, echt irritainment ![]()
Ja ik kijk zeker! Heerlijke tv.