The Real Housewives van het Zuiden staat weer op videoland. Jeetje, wat een geruzie onder die vrouwen.
Ja maar het is wel leuk om te kijken. Alleen vind ik Marjan soms irritant, want ze wil de hele tijd in het middelpunt vam de belangstelling staan.
Die marjan is echt lunatic. Met haar creepy ogen. Ze wil niet achterin dat karretje zitten maar ze eist wel van die man van haar dat hij rijdt en zij achterin de auto zit. Dat mens is niet goed wat een clown haha
Ik vind het ook leuk om te kijken, vind vooral Ramona erg lief overkomen. Maar dat vond ik ook al in Say yes to the dress met Fred van Leer toen.
Ja zo lief, say yes to the dress met fred van leer is ook leuk om te kijken ja
Klopt idd, maar ook dat ze zegt dat Liz maar terug naar Mexico moet? Like wtff
Kijkt iemand het blok? Het is echt gouden tv maar ik snap sommige keuzes echt niet, vooral dat iedereen ook z’n eigen stijl er per se in wil hebben (vooral het stel met de man met de baard in een staartje) Dat is toch het doel helemaal niet van het programma?
Haha ja ik vind het echt een fantastisch programma.
Ik snap al die persoonlijke keuzes ook niet, die muur met stenen, echt verschrikkelijk
maar van Daan krijgen ze volgens mij wel meer punten als het niet beige is, dus misschien proberen ze daarom maar wat? Er zitten ook zoveel vreselijke mannen in, heerlijk om naar te kijken. Van sommige stellen snap ik echt niet dat ze er nog in zitten
Ik ga elke keer weer stuk om die felrode slaapkamer met grote keien op de wand. Snap verder niet waarom je hieraan zou meedoen, want een kans van 1:7 op 100.000 euro is toch veel te weinig om je maandenlang kapot te werken.
‘DIT IS EEN AMATEUR KLUS PROGRAMMA’
hahah smakelijk gelachen om de totale incompetentie van Marloes en haar man
Dankje voor deze tip! Dit is het soort reality tv dat ik lang gemist heb
Ik trek alleen niet dat ze haar zoon steeds Robertje noemt.
Ik vind het leuker dan RHOAMS maar ik vind Marjan zo hinderlijk, zij verpest echt mn kijkplezier. Wil eigenlijk alles doorspoelen waar zij in voorkomt maar dat is driekwart aflevering
Jongens wie kijkt er mee naar fragmenten van De Bondgenoten?! Eerst kreeg ik ze te zien op Instagram en daarna op Youtube. Ik kijk heel dat programma niet dus enige context ontgaat me vaak wel, maar de drama krijg ik mee via shorts.
Ik moet echt wat kwijt over het gedrag van Robert en vroeg me af of iemand anders er ook zo zijn gedachten over heeft.
Ik zoek medestanders want in de comments zijn die vaak ver te zoeken…
Vind haar doodeng, denk dat zij op een dag ineens SNAPT en dan zijn we allemaal dood.
Ik kijk wel! Wat moet je kwijt?
Wat in de manosphere is zijn gedrag?
Als je de laatste shorts kijkt van Robert en Roxy dan is het continu dat hij op een mega toxic manier grenzen aangeeft. En die moeder en vriend van hem die langskwamen en zeiden: je moet harder zijn. Waarop Robert zegt: nog harder?!
Volgens mij heeft hij te veel naar Andrew Tate gekeken voordat hij het huis inging ![]()
Edit:
Wacht ik ga ff moeite doen om wat quotes uit die shorts te halen, komt ie:
“Als jij op die manier met mij praat, dan ga ik niet met jou praten.”
“Ik ben geen mattie van je of zo.”
“Ik ga niet met jou in discussie. Punt.”
“Ik ga me niet aanpassen. Ik ga dat niet accepteren.”
“Oke, joe.”
“Tegen wie praat jij zo? Ik ben niet je mattie of zo.”
En als iemand vraagt aan Roxy, zou je je haren roze verven: “NEE!” (zegt hij) “Je gaat niks verven. Je blijft of dit of blond.”
“Zulke dingen bespreek je nu in een relatie.”
“Ik zal je nog ff een paar dingetjes leren.”
OMG er komt geen einde aan. Dit is maar van drie shorts. Het is niet alleen wat hij zegt maar ook vooral hoe hij het zegt.
Ik zou willen dat er meer tegengas kwam in de comments. Ik zie amper ophef, echt veel te weinig.
Robert lijkt mij vooral onzeker en dat is versterkt nadat Roxy meerdere malen heeft gedeeld dat ze andere mannen aantrekkelijk vond, zoals Noah en laatst Fabio. Roberts familie heeft ook nog eens bevestigd dat Roxy zich fout gedraagt. Vooral daar schrok ik van. Ook hoe die vriend de tafelmanieren afkeurt en dat Roxy wel een dier lijkt? Ik snap dat ze beschermend kunnen zijn voor Robert, maar hun reactie was in mijn ogen wel heel overdreven. Met zijn opmerkingen en toon lijkt Robert controle te willen uitoefenen op haar, door respect op te eisen. Jaloers gedrag ook toch? En toxic is het zeker.
Okay glad we agree!! ![]()
Dit is echt ff de comment die ik mis onder allll die video’s
Die mensen in de comments zijn misschien net zo toxic. Soms schaam ik me wel een beetje dat ik dit programma kijk hoor. Soort guilty pleasure is het😂