Algemene reality tv topic

Ik heb soms het gevoel dat als jose van schiphol airport een dag alleen maar rondjes zou lopen op schiphol niemand het zou opmerken haha. Omdat je eigenlijk toch niet op een vaste plek aanwezig moet zijn (toch?).

5 likes

Ik denk dat ze vooral geluidsoverlast veroorzaakt

5 likes

Kijken er nog mensen naar de real housewives van het zuiden?
Ik ben nu bezig met afl 3 maar die Brigitte is toch de hele tijd hartstikke dronken haha, vooral bij dat diner van Estelle. Ze kan nauwelijks meer praten joh

4 likes

Ja volgens mij gaat Cheyenne daar ook iets van zeggen aan de vooruitblik te zien.

4 likes

En dan die dieren fluisteraar bij Petruschka, wat een aanfluiting.

3 likes

Ja mijn god zeg, ook zo ongemakkelijk toen brigette liz ging “troosten”.

2 likes

Zit nu de nieuwste aflevering van Schiphol te kijken en ik ga me ook echt per week meer ergeren aan Jose. Die vrouw is toch totaal niet geschikt voor dit werk?!

Ik vind Jan van de douane wel erg leuk.

3 likes

Ik vind haar echt zo vervelend. Ze komt altijd zo denigrerend over, met haar slechte Engels. Hoe ze destijds ook reageerde op die jongen die overprikkeld was en laatst tegen die man die zijn vrouw kwijt was.

2 likes

Real housewives of het zuiden
Marjan over Liz; beetje onvolwassen (dat ze zat te huilen aan tafel)
Also Marjan aan tafel;

Ik ga stuk… :joy:

19 likes

Jaaa hij is mijn favoriet ook

2 likes

God nou ze praat ook tegen vooral oudere mensen alsof ze focking achterlijk zijn

Nog over Schiphol Airport: snap die grote bek tegen de marechaussee of zo echt niet. Ik ben niet bang aangelegd maar op Schiphol zing ik wel een toontje lager hoor man man man

4 likes

Die vrouw in de laatste aflevering van schiphol tegen Jan ‘hé Jongetje’ :joy:

2 likes

Ja aflevering 7:

die vrouw die dr tieten ineens laat zien??? Gaat het ff hahaha

3 likes

Hahah ja wat was dat. Ik vind deze 2 gasten van de marechaussee wel veeel sympathieker dan die andere 2 btw

1 like

Oh ik vind al die mannen van de marechaussee wel oke! Komt ook omdat ik GEEN geduld heb dus super veel respect voor ze heb. Ik was na een uur al mn geduld verloren en ontslagen hahah.

3 likes

Ze trok haar wapens haha

Ja ik heb stiekem een crush op Alex :heart_eyes:

1 like

Mijn man kwam Daan tegen op Schiphol. “Wow ze bestaat echt!!!” :joy::joy::joy: Vind haar echt het leukste :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik vind het nieuwe reizigers vrouwen programma echt heerlijk. Vooral ook fascinerend, omdat het zo ver van mijn leven staat.

Ik verbaas mij toch soms wel over de normen en waarde van deze mensen. Ik snap op zich nog wel dat ze gewend zijn dat de vrouwen niet werken en het huishouden doen etc.
De vrouwen zeggen ook allemaal akkoord te zijn met een vent die letterlijk niks doet. Maar ik geloof wel echt niet dat je gelukkig kan zijn met een vent die niet eens zijn eigen kinderen in bed wil leggen.

4 likes