Ik vind die lesbische datingshow op Videoland, I kissed a girl, echt leuk.
Zitten ook geen haters bij, zijn allemaal chill naar elkaar en omdat iedereen op iedereen kan vallen blijft het spannend.
Ik vind die lesbische datingshow op Videoland, I kissed a girl, echt leuk.
Zitten ook geen haters bij, zijn allemaal chill naar elkaar en omdat iedereen op iedereen kan vallen blijft het spannend.
Golden Bachelor
Ja precies! Ik denk dat de reünie ook saai gaat zijn, vrees ik.
Ik kijk nu het ‘nieuwe’ seizoen van the real housewives of Salt Lake City op Netflix en echt, wat een shit show is dat zeg. Maar wel heerlijk om te kijken daar niet van.
1 vrouw heeft gewoon 2 of 3 kinderen en 10 miskramen gehad en ze wil geen kinderen meer maar haar man wil dat wel heel erg graag. Dan stelt die man gewoon serieus voor of ze niet een sister wife moeten nemen zodat hij wel nog meer kinderen kan krijgen???
Iemand die love on the spectrum volgt? Ik was vergeten dat het bestond, ben nu weer verder met seizoen 2 (Amerika) en seizoen 3 is ook al bezig. Kan er helemaal gelukkig van worden, maar ook verdrietig. Hoe het zo lastig kan zijn voor sommige mensen. Steve van 60 die zich zo eenzaam voelt
Wie is dat?
Laten we niet vergeten dat één van die housewives na het overlijden van haar oma met haar stiefopa is getrouwd omdat haar oma dat graag wilde en ze een kind met hem heeft
Maargoed zij is zelf ook een fucking cultleider dus ik vind het niet heeeeeel zielig voor d’r maar wel fucked up.
I beg your finest pardon
Ja, haar oma was hoofd van haar eigen kerk/cult en zij heeft haar rol overgenomen inclusief de man.
Sowieso is het daar allemaal raar qua geloof.
Er is een samoaanse vrouw die moslim is geworden voor haar man maar beiden weten ze niks over de islam. Een new yorkse joodse vrouw die mormoon is geworden. Een christen die juist joods is geworden. En twee voormalig mormonen waarvan er eentje met een man is die kinderen heeft die ouder is dan zij en nu heel wild en vrij leeft.
Het is allemaal nogal Bijzonder.
Er is ook een zoon ( van de voormalig christen nu jood) die duidelijk openlijk homo is maar toch is iedereen steeds van omg you cant just out him maar hij is gay personalised dusja heel bijzonder allemaal.
Kijkt er iemand l’agence op Netflix? Ik heb ze weer allemaal gebinged. Zo heerlijk. Ook fantastische huizen itt de smakeloze rommel in selling sunset.
Wel vreemd dat het gezin van die oudste zoon ineens helemaal verdwenen is. Werd ook niks over gezegd? En Valentin met dat weeshuis en over adoptie was nogal cringie.
Dat ging over Jennie Nguyen.
Maar Mary is inderdaad ook zo’n bizar verhaal! Volgens mij haat ze haar man ook echt en die beelden van in haar kerk dat mensen huilend haar in de armen vallen en dat die kerkgangers helemaal hysterisch staan te doen, echt cult vibes inderdaad.
Ja ik vind dit ook heel leuk! Echt prachtige huizen inderdaad en ze laten ook genoeg zien van die huizen zelf. Weinig drama itt andere makelaars series. Er werd trouwens wel even genoemd dat Eve en Martin gescheiden zijn.
Dat weeshuis was wel cringe inderdaad en ook het mogelijke opstapje richting zelf adopteren was matig. Maar dat jungle huis dat Valentin liet zien met die rondingen was dan weer echt .
Ah dat heb ik gemist dat ze zijn gescheiden. Verdrietig zeg. Goed dat ze het lekker buiten beeld houden. Nu zag je haar en de kinderen helemaal niet meer en ook niet op de feestjes. Hopelijk zijn ze er wel gewoon bij maar dan buiten de camera’s.
Ik kan niet geloven dat je vergeet de vermelden dat de bekeerde moslim een grote scammer bleek te zijn die mensen hun pensioenfonds leegtrok om lelijke designer kleren te verkopen. En dat het seizoen erna haar minion gecast werd waar ze ruzie mee had die dan een finsta bleek te hebben waar ze de cast mee aanviel.
Hahaha zo ver ben ik nog niet!
Jaaaaa ik heb idd al wel een aantal afleveringen van seizoen 2 gezien en ken haar en haar man idd al, hij was toen al heel raar.
Maar ik kijk het samen met een vriendin en wordt afgeslacht als ik verder alleen kijk denk ik.
Oh dan heb je echt nog véék dingen te ondergaan haha, SLC is echt alsof ze een parodie maakten van Housewives maar het is gewoon ‘echt’
Golden bachelor
Inderdaad enorm saai, ben wel benieuwd wat er tussen Yvonne en Gerard is gebeurd
Golden Bachelor
Toch minder saai dan ik dacht, moet ik zeggen hierdoor, maar ben ook benieuwd wat er nou was.
Mijn god ik ben net aan de eerste aflevering begonnen en er gebeurt meteen ZO VEEL haha. Wat een types.
Ik zit zelf altijd meer in een andere hoek van Bravo (Below deck, Vanderpump, Southern Charm/Hospitality) en wist nooit waar te beginnen met de housewives, maar ben er nu maar head first ingesprongen
Dinsdag begint seizoen 2 van The Valley, ik mis mijn Vanderpump trash