Algemene reality tv topic

Absoluut eens.

In een latere aflevering vertelt een vrouw (Marie??) ook over burgerlijke gezinnen waar de man na zijn werkdag gewoon helpt en dat koppels samen dingen doen in het huishouden. Ik vat het wel op als nou dat zou ik ook wel eens lekker vinden. Vraagt ze ook aan dr man: zou je niet eens een kopje thee voor mij willen zetten?

Nou eigenlijk niet dus.

Ik vond “bij ons op het kamp” leuk om te kijken. Maar dat stopte abrupt? Bij reizigers vrouwen heb ik het idee dat ze het wel enorm aandikken allemaal.

1 like

Ja volgens mij omdat de helft van die cast is opgepakt destijds

1 like

Hahahaah ja mooi was dat
Klein detail

2 likes

Vrijwel alle reizigersvrouwen die ik ken vonden het een vreselijk programma en niet de werkelijkheid weergevend. Ik heb het wel gekeken en vond het best leuk

3 likes

Nou, ik kom net een fragment tegen dat ie compleet geflipt is. Rode kaart?

Ik hoop het. Hij is de laatste tijd wel heel vervelend aan het doen.

Er is een nieuw programma op videoland/rtl. Huizenruilers.

Ben pas net begonnen dus heb geen idee of het leuk of goed is verder maar vind het idee wel goed.

Huizenruilen kan zo’n goede optie zijn voor veel mensen! Daan doet ook weer mee, hij kan echt niks verkeerd doen in mijn ogen. Ik vind zijn stijl dan ook heel leuk.
Roos doet ook mee, die vind ik dan weer helemaal niks maarja

Nog iemand die gaat kijken?

1 like

Ik zit t nu te kijken, maar omdat ze het eigen huis klaar gaan maken voor de andere partij, hoop ik steeds dat ze full out in holland staat een huis gaan doen (wie kent t nog) maar daar is t te serieus voor :smiling_face_with_tear:

1 like

Oeh dat heb ik nooit echt gekeken. Het is vooral liefelijk, dus vind het wel lekker kijken een beetje langzame tv.

Ben benieuwd wat je van de make overs vind

afl. 1

Ik vind wederom dat Daan het beter heeft gedaan en niet omdat het waarschijnlijk meer budget was. Ik vind het ook wel jammer dat ze de stylisten niet hebben omgedraaid. Vind de kleuren die Roos heeft uitgekozen mooi, maar het voelde een beetje als, zij wil kleur? Dan doen we alles in dezelfde kleur met (naar mijn mening) foei lelijk behang. Al leek de huurster er oprecht wel blij mee, dus dat is fijn. Denk toch dat het andersom beter was geworden.
Anyway, leuk dat ze de kringloop laten zien en promoten.

7 likes

Ja Daan is gewoon echt wel heel goed met kleur, vind dat elke keer weer knap ook in blind gekocht. Maar vind t wel leuk dat het echt eigen huizen worden met eigen meubelen en niet dat mega stylishe van kopen zonder kijken. Veel realistischer.

6 likes

En ik gun die vrouw nog een paar vrienden erbij

7 likes

Ja ach inderdaad! Wel heel fijn dat moeder en zoon elkaar beter hebben gevonden!

Ik ben ook fan dat ze het eigen huis maken en het “realistisch” maken.

4 likes

Ik vond ze zo lief voor elkaar :heart:

3 likes

Weet iemand nog een site om below deck (nieuwste seizoenen) te streamen? Mijn adresje doet t niet meer

1 like

Hayu als je legaal wilt streamen, eztv als je wilt torrenten
Het huidig seizoen Down Under is :fire:

4 likes

Ja heb net hayu genomen, ik wilde per se verder kijken

4 likes

Ik gebruik sinds hurawatch down is (rip) en de ‘nieuwe’ below deck niet heeft flixmomo. Werkt priem.

1 like

Voor liefhebbers van Selling Sunset en Million Dollar Listing: ik kan Million Dollar Listing: Holland van harte aanbevelen (Videoland). Het is echt heerlijk cringe en op zijn Nederlands ‘net niet’, maar wel met mooie huizen.

Kleine spoiler:

In aflevering 1 komt Mauricio Umansky zelfs voorbij!

8 likes

Ik vind het echt heeeel cringe :joy: blijf wel stug doorkijken natuurlijk, haha! Maar die moeder en dochter? En de zus van reality meid Kelly? Wat een types