Ja het zijn echt allemaal karikaturen, het is zo slecht dat het leuk is ![]()
Omg dit moet ik downloaden voor in het vliegtuig! Klinkt echt super haha.
Kijkt er iemand ook Daten in het dorp op Texel?
Elke dag op Npo 3, beetje boer zoekt vrouw vibe, ik vind het wel vermakelijk!
Ik vind het een leuk programma en inderdaad best wel realistisch wat wel en niet kan in een huurhuis. Tot nu toe vind ik het ook wel echt geslaagde make-overs. Dat stukje tussendoor met het buurt onderzoek mogen ze wel weglaten wat mij betreft,
Wat zijn nou echt topseizoenen van Below Deck? Mag ook down under of med zijn ofzo.
Ik heb een aantal seizoenen gezien, vooral de eerste seizoenen en bijna alles van sailing yacht denk ik.
BD seizoen 3 (met Rocky), en BD Med seizoen 5. SY seizoen 2 vond ik ook top maar heb je denk ik al gezien
Ik kom helaas tot de conclusie dat ik deze allemaal al gezien heb
Wel pareltjes ja!
Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken en ik vind het wel echt een wholesome programma, ze zijn echt lief voor elkaar. En krijg ook wel wat inspiratie om iets meer in mijn huurhuisje te gaan doen.
Ik vind ook de stijl van Daan veel leuker dan die van Roos.
Volgt er iemand hier Summerhouse? Ik kwam filmpjes tegen via social media over Amanda die haar beste vriendin Ciara heeft bedrogen met Kyle de jongen waar ze mee aan het daten was en nu wil ik alle seizoenen kijken. Zij is zo de real life Cassie.
Ik vind het wel genieten hoor! Idd beetje bzv maar dan vlotter. Maar waarom is de helft van die vrouwen pabo student of juf? ![]()
Nouja kijk naar de mannen waar je je dus voor op kon geven en ik denk dat verder weinig mensen iets zien in wonen op een waddeneiland waar verder ook weinig werk te vinden is
omg wat is million dollar listing een heeeeelijk programma
Ah daten in het dorp op texel met plezier gekeken! Emma wortelboer doet dat echt goed
Daten in het dorp op Texel spoiler afl 10
De “ontknoping” 6 wk later vond ik wel bijzonder, dat Mike toch nog met Larissa verder ging daten.
Van Mark en Jacco niet heel verrassend. En zo leuk dat Paul en Jeltien elkaar helemaal gevonden hebben!
Die mannen zijn ook zo simpelll, ze willen allemaal een spontane blonde vrouw met mooie rondingen ![]()
Haha ja super vermakelijk ![]()
Ja ik snap bij alle mannen ook wel dat ze lang single zijn
Ik wordt echt simpel van deze kerels.
De stotteraar vind ik het minst erg.
Edit: jacco ziet er steeds uit alsof hij net een make-over heeft gehad in een of ander rtl programma ![]()
De vrouwen hebben het ook alleen maar over mooie ogen bij de mannen hahaha
Ik zag dat er een nieuw seizoen is van clarksons farm. Vind dat echt heerlijk om te kijken. Wat een chaos altijd en love kaleb. Jemery en kaleb gaan in dit seizoen ook naar nederland.
Ben echt aan het bingen vandaag, heerlijk!
Mike is ZO ongemakkelijk omg
Paul;
En Jeltien en Paul zijn super cute. Zij passen werkelijk waar perfect bij elkaar haha.
@Tjiftjaf haha dat stukje over rtl is echt zo ![]()
Ik vind het echt een red flag trouwens bij Mark, dat hij een zoontje heeft en daar niets over genoemd wordt… hier staat ook niks oid Mark (38) - Daten in het Dorp: op Texel - BNNVARA