Ja vond ik ook en zo heel wazig eroverheen lullen
En constant die seks grapjes
Kijkt iemand ticket to the tribe oid op prime?
Dan wil hij dat prive houden lijkt me?
Zou kunnen. Het voelde alsof hij niet deelneemt aan de opvoeding, door de woorden die hij gebruikte. Maar kan het mis hebben
Ja hij zei ergens toch dat hij zich er niet teveel over uit kon/wilde laten ivm de relatie met de moeder van t kind ook? Maar goed, alsnog kan je wel breder delen dat je uberhaupt een zoon hebt lijkt me.
Heb het seizoen dit weekend ff gebinged en vond het ongelofelijk vermakelijk! WĆ”t een types, te cutie van Paul & zān liefde van zān leven en Mike is inderdaad ongekend ongemakkelijk. En Jacco, het lijkt mij ooooverduidelijk dat hij helemaal niet op vrouwen valt?
Ik zou mocht ik meedoen aan zoān programma (i could never) ook ivm de privacy van mijn zoon niet veel over hem/ons delen maar delen dat ik überhaupt een kind heb lijkt me the bare minimum
Ja dit van Jacco dacht ik ook, maar hij zegt er niks over dus zal toch wel niet?
Och iemand die ik ken is dit jaar ook uit de kast gekomen van ruim in de 40 met gewoon een gezin en dat hoor je vaker! Dus heb wat dat betreft niet direct zorgen maar hoop vooral dat, als het echt zo is, hij zich sneller vrij genoeg gaat voelen om dit open te kunnen delen dan pas wanneer hij al in de veertig is en een gezin heeft
Ik snap dat wel, vond het ook niet heel heftig want het kind is bijna volwassen. Programma is daarnaast in een paar dagen gedraaid dus zo lang is het niet geheim.
Heb me wel vermaakt, wat een types zijn die mensen. Met als hoogtepunt dat Jacco zijn zaken (=van zijn ouders) de hele tijd moest benadrukken.
Weet niet zeker of dit in een spoiler moet maar voor de zekerheid. Over aflevering 10 van daten in het dorp
Hahaha boven op die uitkijktoren. Mike terwijl hij een hartje kerft: āMike loves Kimā Kim: āJa⦠hartstikke mooiā
![]()
Je kon echt al duidelijk zien dat het bij 3 van de 4 niets zou worden. Jacco ook superlullig met dat ghosten
Dacht eerst dat Jeltien veel te overheersend zou zijn voor Paul maar toch wel cute
Ik heb dus nog nooit de Grannies van Amsterdam gekeken. Maar de herhalingen zijn nu op tv en ik ben het aan het kijken en ik vind het verassend leuk. Stiekem leuker dan real housewives of Amsterdamš¤
Jaaa dit is zo leuk en wholesome
Jaaaaa ik heb het ook net ontdekt!
Mug en Joycelin (schrijf ik het goed) zijn echt mijn favoriet.
Wat is het toch fantastisch om zo (op deze manier) oud te mogen worden/zijn ![]()
Ik snap alleen niet hoe ze allemaal vriendinnen zijn geworden. Ze zijn zo verschillend aan elkaar maar sommige zijn al 40 jaar bevriend
Ja die zijn ook mijn favorietš en ik ben ook benieuwd hoe ze vriendinnen zijn geworden
Ik heb dus dat kut ASS programma gekeken en ik haaaaaat deze winnaar. Wat een kut programma en wat een kut winnaar ![]()
Pff jaa die terugblikken steeds met dat kut deuntje
Keek zo niet lekker weg. En inderdaad Luca zooo irritant
Ik kijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van DCC en omg die Dayton wiens moeder ooit cheerleader was en die het maar blijft proberen, en dan zie je haar 2 seconden dansen en het is gewoon een stijve hark die niet meekomt? Jezus kan niemand tegen haar zeggen dat ze iets anders moet gaan doen, dit is toch sneu
De pfaffs staat dus op videoland, het is me eerder nooit opgevallen maar wat is die kelly gemeen tegen dr moeder zegn. Man man man
OMG hoe zeg je dit zo casual dit is essentiƫle informatie!!!
Omg ja sorry dit is samen met het wk echt top entertainment deze maand