Algemene reality tv topic

Ik heb net aflevering 2 gekeken:

Hoe die moeder compleet instortte en begon te janken toen Dayton het niet haalde. Totaal buiten proportie. Ze heeft ook vijf(!!!) jaar auditie gedaan en is idd gewoon niet echt goed. Vanaf een afstand lijkt het me heel gezond als zij even ver weg van Dallas en haar moeder gaat wonen en gaat uitzoeken wie zij is buiten het DCC-plaatje dat haar moeder haar van jongs af aan heeft opgelegd.

3 likes

Ik snapte het eigenlijk wel. Het lijkt me killing om te zien dat je kind iets niet krijgt wat die graag wil (ik snap jouw interpretatie ook) daar enorm hard voor werkt en het dan toch niet lukt…

2 likes

Nou dat heb je op een gezonde manier en op een ongezonde manier. Natuurlijk kun je teleurgesteld zijn voor je kind, maar je ziet keer op keer in dit programma dat die moeders compleet zijn blijven hangen in DCC en daarmee ook enorme verwachtingen aan hun dochters hangen. Zij willen hun tijd in het team herleven via hun dochters. Dit zijn geen normale tranen hoor.

Vind dat onthaal door die oud DCC-leden ook altijd zulke sektevibes hebben.

Maargoed ik blijf kijken :joy:

1 like

Ja ik snap deze lezing ervan ook! Het is hoe dan ook vermakelijk. Die sekte vibe vind ik ook zo heftig in hoe kapot die lichamen gemaakt worden van die jonge vrouwen. En tsja dat hoort erbij/opoffering/alles geven oid?

Ben dan altijd benieuwd naar hun niet-DCC kinderen zijn dat dan de zwarte schapen, de rebelse gothics in huis vol pom-poms

3 likes

Ik lees dat ze in het seizoen 2017-2018 al haar eerste auditie deed. Toen weer opnieuw in 2018 - 2019. Om vervolgens weer 2024 - 2025 en 2025 - 2026 auditie te doen. Ze is inmiddels 28. Dat moet je toch ook voor jezelf niet willen zo’n leven. Is gewoon sneu.

Op Dinseyplus/Hulu staat sinds kort Million Dollar Nanny’s, het is zoooo vreselijk ordinair maar echt genieten :joy::cupid:

7 likes

Ja dit. En dat ze waarschijnlijk nooit haar eigen identiteit of dromen heeft ontwikkeld, want haar moeder had haar al voorbestemd om in haar voetsporen te treden. En haar moeder die het liefst had gewild dat de tijd had stilgestaan en ze nog steeds cheerleader was geweest.
Toen haar moeder weer in beeld kwam dacht ik ook eerst: wow is dit Dayton, hier is iets misgegaan met de plastische chirurgie.

1 like

Die reactie van die moeder ietsje later als Dayton wordt afgewezen voor het trainingskamp vond ik ZO intens, mijn hemel. Ze liep gewoon echt te brullen van het huilen. Het is zo duidelijk dat ze haar eigen hoogtijdagen wil herbeleven via haar dochter, erg sneu.

Vind het weer erg smullen dit seizoen verder!

2 likes

Ja ik heb het vandaag opgezet. Ik ga stuk om die werkoutfits van leah en die ander. Een spierwit wijd pak met een lichtgele longsleeve eronder.
En toen kregen ze ook nog witte handschoentjes.

3 likes

I kissed a girl Uk zag ik ook weer online staan. De eerste 2 afleveringen. Echt vermakelijk. Ik weet alleen niet of dat in dit topic hoort of in dat love island topic. Het is bijna hetzelfde concept namelijk. Alleen hier beginnen ze al met tongzoenen :eyes:

4 likes

Ik ben dus ook lekker de Pfaffjes aan het kijken op Videoland. Maar bompa was gewoon echt een vette alcoholist?! Dat had ik als jonge puber niet door :upside_down_face:

5 likes

Dat noemen wij een standaard-Belg

9 likes

Ik was vandaag in de buurt van die toko van de Hanslers in Altea en kon het niet laten om er even langs te lopen :rofl:
Op alle terrassen zaten er mensen maar daar 0. Mike en z’n pa zaten een beetje met hun ziel onder hun arm voor zich uit te staren. Lol

7 likes

Undercover lover is genietennnn

2 likes

Kijkt iemand naar de Bondgenoten, het komt op mijn feed voorbij maar ik vind het zo zielig voor de vriend van Anouk om te zien hoe ze flirt met Diederik.

Hahaha ja, die twee zijn delulu as fuck. Als je héle familie je letterlijk smeekt terug te komen, dan ga je toch. Maar nee, ze blijft bij hem.

@Xiomara fantassstisch wat een types weer

3 likes

Ik volg het via instagram dus weet niet alles. Maar ze kwam altijd arrogant over en uit de hoogte. Ook toen Chess er was en vreemdging in de loods. Nu doet ze hetzelfde, vond het sneu dat haar vriend haar smeekte om terug te komen en ze dat niet doet. En ze blijft maar bij die Diederik plakken, weet niet of hij echt verliefd is of een spelletje speelt. En ging ze nou bij hem in een bed slapen?

2 likes

Op een luchtbed naast elkaar! (Vanwege een opdracht)

1 like

Ja zag je diederik gelijk naar zijn ballen grijpen? :sob: Echt heel sneu voor anouk haar vriend, hoop echt dat hij er sowieso klaar mee is.
Milan vind ik ook al een vervelend ventje geworden. Niemand heeft meer echt de gunfactor daar, behalve Sayf.

3 likes