Algemene reality tv topic

Hij zei in zijn intro al dat hij voor Anouk zou gaan, dus het komt niet oprecht op me over. Ik geloof ergens wel dat ze gewoon een fijne klik hebben maar alles samen doet gaat ver. Daarom vond ik het ook wel mooi dat Delano tegen Diederik zei dat hij (Died) het ook niet goed zou vinden als zijn vriendin zo close zou zijn met een andere gast.
Ik weet niet wat het is met Anouk, ik vind haar in ieder geval heel bijzonder.

Ik ben benieuwd of Roma en Simone naar elkaar toe zullen trekken, ze lijken allebei onbegrepen binnen de loods.

En Milan laat ineens echt een andere kant zien inderdaad. Zo snauwerig en gemeen. Die overdreven leidersrol toen met die drie nieuwe deelnemers.

Mijn ergernis is trouwens het overdreven gedoe tussen Valentijne en FabiĆ«nne. Ik bedoel okĆ© die twee viben misschien gewoon lekker en dat is prima en leuk, maar dat geklik, clock it en vinger in de mond… echt niet mijn ding🫠🫠🫠

Omg undercover lover op prime is echt geweldig haha

6 likes

Echt hĆØ, het is echt en uitslaande brand waar ik naar blijf kijken.

3 likes

Ben nog bezig met afl 1, maar hoe werken die regels? Als niemand van de koppels iemand mag aanraken, dan val je toch snel door de mand daar?

Dat bepalen de koppels zelf. Maar idd zoals die ruben (wat is dat voor gast hahaha lijkt wel een cartoon) wil niet dat ze een kus op de wang geeft, of een knuffel. Ja dat kan je beter niet meedoen. Een ander koppel heeft weer als regel dat je wel mag zoenen bijvoorbeeld.

1 like

Wat een gare vent die Ruben

2 likes

Ja je zou bijna denken dat het nep is. Wat in godsnaam ziet zij in hem? Zo’n mannetje die nog steeds andrew tate geweldig vind.

2 likes

Hahaha echt hoe durft hij te zeggen, als ze knuffelt is het einde relatie.

Wees blij dat je zo’n prachtige vriendin aan de haak hebt geslagen. Wil hem wel eens in die villa zien staan

4 likes

Hij benadrukte een paar keer dat hij haar veel te bieden heeft en dat ze het niet slecht bij hem heeft. Hij zal wel erg veel geld hebben, want van zijn persoonlijkheid en uiterlijk moet hij het niet hebben.

Ik kan ook geen enkele andere reden bedenken dan dat hij wel loaded moet zijn. Maar die indruk kreeg ik niet van hem. Maar jeetje wat zijn sommige relaties toch pure treurnis :cry: ook al geef je me elke week een miljoen, ik wil er niet naast wakker worden.

2 likes

Maar zij spoort volgens mij ook niet he, betrokken geweest bij een grote drukgszaak

2 likes

Die chick in Undercover lover die een soort enorme wenkbrauwen boven haar borsten heeft getatoeƫerd?!

2 likes

Kijkt iemand nog eotb? Ik vind die Ferry echt zo’n doodenge jongen, is echt snel in staat tot agressie en heeft echt rapist vibes.

8 likes

Ja echt die laatste aflevering, wat een gek!
Toen hij net de villa in kwam, leek hij mij nog wel een prima vent. Die vrij open was, maar wat een engnek met issues.
Ze zouden de eotb deelnemers mee moeten laten doen aan therapy on the beach.

5 likes

Ja ik dacht eerst ook dat ie vriendelijk was, vond het vorige week al heftig hoe hij was maar nu was het ā€œje gaat huilen als ik geen seks krijg vandaagā€ en das echt gewoon bedreiging gadverdamme.

2 likes

Ja echt zo’n kerel die in de manosphere zit en vrouwen gaslight, gadverdamme. Hoop echt dat Kim het licht ziet.

1 like

Ben net begonnen aan the ultimatum. Kijkt lekker weg. Lekker toxic van die ultimatums om te trouwen.

2 likes

Ik ben waarschijnlijk heel late to the party, maar ben begonnen met Million Dollar Listing Holland. Wat een poppenkast zeg en wat een mensen. Ik ga van de ene verbazing naar de andere.

Ik vind het zoooo sneu voor Max dat Anouk openlijk toegeeft dat ze geen zin in seks heeft met haar vriend maar wel met iemand anders (Diederik duhhh). En nu Diederik tegen haar heeft gezegd dat ze geen vrienden kunnen zijn omdat hij haar meer dan vrienden ziet kan ze niet meer ontkennen dat het alleen maar vriendschap is tussen ze.

Huh wanneer was dat? Ik kan me wel herinneren dat Julia dit een tijd geleden vroeg in de keuken waarbij ze inderdaad nee zei en nee ook niet met iemand anders. En er daarna duidelijk een grap van maakte. Toen was Anouk ook nog niet zo close met Diederik toch

2 likes