Kunnen we vermelden waar je over praat als je een nieuw bericht plaatst
Een programma dat 98% hier niet kent
Ik heb die uitspraak ook even gemist, maar kennelijk komt er vanavond weer het een en ander op tvā¦
Bij sommige fragmenten denk ik: ja hoor sbs6, lekker uit de context gehaald, zo is het erg suggestief
Maar bij andere fragmenten denk ik weer: oei Anouk, dit is niet handig
Ik ben benieuwd hoe het met Max en Anouks familie gaat, dit lijkt me niet echt fijn voor hen. En Anouk ondertussen daar blijven en doen wat goed voelt voor haar. Gaat zij nou einde maand naar huis?
Nah dit is toch gewoon continue zo, niet alleen bij enkele fragmenten. Haar familie en vriend smeekt om naar huis te komen, maar neeeee er is niks tussen hun ![]()
Nah ik vertrouw de zender daar niet helemaal in hoor, die editors zullen de fragmenten ook wel gunstig kiezen. Na Chess en Thomas is een nieuwe romance in de loods goed voor de kijkcijfers.
Neemt niet weg dat de bewoners zelf ook zeggen dat die twee aan elkaar geplakt zitten en zelfs tegelijktijdig douchen ![]()
Ja helemaal mee eens. Ze is echt niet slim bezig door de hele tijd tot diep in de nacht met hem te zitten en continu samen te zijn, maar volgens mij wordt er inderdaad ook veel geknipt in die fragmenten.
Ik heb geen idee of ze naar huis gaat. Ik hoor haar er niet meer over. En aangezien de kans klein is dat ze deze cyclus wint of überhaupt in de finale staat, ga er ik een beetje vanuit dat ze blijftā¦
Ze heeft nu toegegeven dat ze gevoelens heeft voor Diederik. En dat ze die maar voor 1 persoon heeft (niet haar vriend dus). En vandaag krijgen ze ruzie en zegt Diederik : Leuk als je een relatie hebt vergooid voor een avontuurtje van vijf weken.
Ik wist wel dat hij een red flag was en nu ze haar gevoelens aan hem heeft toegegeven hij haar niet meer interessant vindt.
Bondgenoten is dit trouwens
Amai (ben ff sprakeloos)
Hoe weet je dit eigenlijk? Als de afl pas vnv is
Ik kijk de afleveringen niet maar kijk af en toe filmpjes van hun instagram, het zou kunnen dat het knip en plakwerk is maar anders moet je even kijken.
O ja check! Ik kan het niet zien op Instagram maar zie het nu wel via YouTube inderdaad
Het is mij nu niet duidelijk wat eerst was, de ruzie of de bekentenis
Hoe dan ook, dit wordt smullen, wel jammer voor Max want hier kan je niet echt omheen ![]()
Ik denk de ruzie eerst. Max heeft de fotos van Anouk verwijderd en heeft gezegd dat we volgende week gaan zien wat er is gebeurd. Nu gaat de roddel dat Anouk en Diederik hun 24 uur buiten hebben aangevraagd en dat Diederik toch terug de loods in is gegaan.
Ja heerlijk die roddels. Waar zijn we straks zonder die twee? Al word ik wel moe van het gekibbel tussen die twee, dan denk ik echt pfff next!
Nou ik vind het wel leuk om wat van die anderen te zien. Ik denk dat het ook echt niet goed is voor die twee dat er zo veel focus voor ze is als ze straks uit de loods zijn.
Hm ja ik ben benieuwd naar Roma. Zij was eerst best wel aanwezig en nu lijkt het alsof ze niet meer echt aansluiting vindt. Volgens mij heeft zij het best lastig deze maand. Vind ik sneu
De spoiler voor volgende week ziet er slecht uit: Anouk en Diederik gaan met elkaar naar bed. Echt sneu om te zien dat je vriendin op tv vreemdgaat.
Het is de preview voor vnv toch?
Ja
(Undercover lover)
Wat een gillerrrr dat Maxim betrapt is tijdens dat huisbezoek met dat domme briefje ![]()
![]()
Echt een kneus vind ik dat
Denk eigenlijk niet dat er nog een koppel met 50k naar huis gaat
ben ff uit de running
wat is t meest juicy en vermakelijke reality tv programma van t moment
alvast bedankt x
Undercover Lover ![]()
@Xiomara ja hij stond daar ook echt zo ![]()
![]()
![]()
bij en marie met die smoeltjes dat is toch ook kapot opvallend. Ik snap niet dat ze haar niet meteen kunnen confronteren maar moeten wachten tot zoān stemmingsronde