Ik denk dat Mats nu dan nog de meeste kans heeft. Hij lijkt ook ineens helemaal van iedereens radar omdat er nu vol op Maxime en Marie-Louise gegaan wordt. Ook echt dom om eruit te liggen door smoeltjes
.
Benb vol liefde sommige deelnemers zijn apart en andere wel leuk. Ik vermaak me wel dit seizoen en ik kijk het ook vooruit😀
Ja maar dat adres van dat doktersrecept (?) kwam wel weer overeen met Mats dus denk dat ze hem ook wel door hebben
Ergens ook wel jammer dat Max ontdekt is want iedereen ging ineens hele random mensen verdenken vanwege die foto ![]()
Ja ook Jorren werd ineens genoemd bijvoorbeeld. En inderdaad dat van dat recept was ik vergeten ja. Zou het ergens ook wel jammer vinden als ze door dit huisbezoek ineens alle 3 er direct uit liggen. Voelt te makkelijk of zo.
Maar de winnaars zijn toch al gespoild door een van die juice kanalen?
Maar zij weten het zelf allemaal nog niet, dus het is toch alsnog leuk om te kijken?
Oei, ze hebben ook echt seks gehad blijkt. Ik snap echt dat je verliefd kunt worden op een ander maar als ik haar ex was en dit zo op tv zou zien dan zou ik helemaal gek worden. Nu zijn ze beiden uit de loods maar heeft Diederik al iemand een DM gestuurd op instagram. Ik weet echt niet of ze het vol gaan houden in het echte leven. En ik snap niet dat ze het met een grijns op haar gezicht aan Do verteld de volgende dag, gelukkig reageert Do erg gelaten.
Spoiler wie de finale speelt
De grootste grap is nog wel dat dat hele team nu de finale mag spelen. Ik ben wel benieuwd wie de gunfactor heeft om een finalespel minder te spelen. Ik vermoed Sayf omdat hij toch het meest kumbaya is met iedereen?
Ik heb helemaal zin in deze week Bondgenoten. Volgende week wordt sowieso een stuk saaier ![]()
Ik kon hier gewoon nieeeeet naar kijken, zo cringe. En dan ook nog “hihihi hij vroeg hoe mijn nacht was geweest”
Zooo blij dat die twee walgelijke mensen eruit zijn.
Bondgenoten
Hahahaha dat fragment van Fatima die even haar hart lucht.
Ik kan nu al niet wachten tot de nieuwe aflevering
Bondgenoten
Die beelden ook van slapende Do en pindakaas etende Sayf tussendoor waren prachtig ![]()
Ja de producers weten precies wat ze aan het doen zijn
Ook echt een dramatische banger van een nummer onder die seksscene
Slapende Do maakte het wel echt nog ongemakkelijker om er naar te kijken vond ik zelf ![]()
Ik ben Fatima fan, hoop ook voor haar dat er iets moois op gaat bloeien met Can
Ja die pindakaas ook, hij wordt zo vaak gecorrigeerd dat hij te veel pindakaas smeert en nu dacht hij: Do slaapt en de anderen zijn afgeleid, mijn moment om lekker veel pindakaas te eten
Haha ja ik geef hem groot gelijk, dat gezeur over een extra laagje pindakaas of wat kruiden de hele tijd. Ik zou daar echt verhongeren als ik dit zo zie en non stop hangry zijn
Okay ik kom er dus nu pas achter dat hier de bondgenoten wordt besproken. Ik kijk het sinds januari, wat een heeeeerlijk programma.
Wat ik dus echt geniaal vond van de aflevering van gisteren is dat Mark en Dominique vroeg of ze lekker had geslapen, en zei reageerde met dat ze niet heeft geslapen. En daarna vroeg Mark aan Anouk of ze een goede nacht heeft gehad ahahahahahaha.
Verder vind ik Anouk en Diederik echt niet leuk, eerste maand vond ik Anouk prima maar ben blij dat ze weg zijn.
En ik zag hierboven Roma, nou idd die is echt compleet op de achtergrond verdwenen joh.
En gaat Mila er nou ook uit deze maand?
Ik hoop wel dat er wat oudere mensen komen met de nieuwe cyclus. Dat maakt t wel leuker om te kijken.
Bondgenoten
Mogen berichten over de finale van vnv in een spoiler alsjeblieft ![]()
Omg hoe doe je spoiler waarom weet ik dit niet
Bij het aanmaken van een bericht zie je rechtsboven een tandwieltje, als je daar op klikt kun je kiezen voor details verbergen of blur spoiler
Details verbergen
Deze tekst wordt verborgen
Of
Blur spoiler
Hoe dom is die meid ook day ze dat briefje niet beter verstopt. Of kras de namen gewoon door.