Algemene reality tv topic

Bondgenoten: Heeft iemand de drama een beetje gevolgd nu Anouk en Diederik het huis uit zijn. Ze zijn met hun hoofd overal op tv en Anouk komt echt empathieloos over naar haar ex vriend. Ze heeft in een interview gezegd: Ik ben toch wel ergens vreemdgegaan. Uhhhh duuuhhh je BENT vreemdgegaan ja, op TV. En blijkbaar hadden zij en Diederik vanaf het begin hun gevoelens naar elkaar uitgesproken ook toen ze tegen haar vriend zei: Ik ga blijven en jou het tegendeel bewijzen, die arme jongen had helemaal zijn vakantie afgezegd voor haar.

Nu heeft Mercedes (die iets met Salar had) tijdens de bondgenoten toegegeven dat ze buiten de loods ook iets kreeg met Diederik en dat hij een master manipulator is. Ik denk echt dat Diederik een weddenschap heeft met iemand dat hij zoveel mogelijk vrouwen die een relatie hadden in de Bondgenoten iets mee wilde doen. Hij geeft mij echt narcistische vibes.

3 likes

He wow plot twist over Died en Merrie? Ze noemt hem alleen niet bij naam, dus in hoeverre is het bevestigd dat het om Died gaat?

Wow echt ja :exploding_head:

Salar heeft ook zijn naam genoemd. Ik vond het wel gek dat hij nog helemaal goed met haar was toen ze uit de loods was maar blijkbaar wist hij het toen nog niet. Was netjes geweest van Mercedes om het direct te zeggen. Ik denk dat Anouk helemaal gek wordt, aan de andere kant heeft zij Salar wel gezien recent dus misschien wist ze het al.

Wow ja, wat een plot twist. Ik ken niemand die de bondgenoten kijkt dus kan er met niemand over praten :grimacing: leuk dat we er hier over kunnen praten.
Dus toen ze langskwam om Salar te bezoeken ging ze al met Diederik? Crazy… had ik ook niet echt van haar verwacht. Ik vind Diederik ook echt een naar mannetje, hij kan zo ineens omslaan en dan heel gemeen doen vind ik. Maar over Anouk heb ik ook niets goeds te zeggen… die zal nu wel helemaal gek worden idd…
Denk niet dat die lang bij elkaar blijven. Is volgens mij alleen maar drama.

Ja ik vind het ook leuk om er hier over te praten, maar Anouk heeft gereageerd met plot twist: it all goes well and it will all work out.

In principe had Mercedes geen relatie met Salar maar het was netjes geweest als ze had gezegd dat ze met een ander aan het daten was.

Ik heb het interview gezien van Anouk en Diederik bij Macs date maar ik vind Diederik zo een narcistische kwal, hij heeft toe dat hij heeft meegedaan voor de kijkcijfers, dat hij mogelijk nog een keer mee wil doen, dat hij meer volgers wil etc.

Ze heeft het zelf bevestigd aan realityfbi.

Ik vind ze allebei echt zo een lege psychopaten blik hebben, echt dood eng. Anouk doet nu ook zo overdreven dat ze vriendinnen is met Do, echt om te kotsen.

1 like

O ja dat account zit op slot dus ik kan daar niks van kijken, zo irritant.

1 like

Ja terwijl ze best naar deed tegen Do, vooral toen Do aangaf dat ze zich eenzaam voelde. Maar ik denk dat Anouk gewoon niet zo veel vrienden meer heeft vanuit de Bondgenoten

3 likes

Ik heb een stukje van macs date gekeken maar het lijkt echt alsof Nick gewoon zijn camera aan heeft gezet en niet meer heeft geƫdit?

En omg ja merrie en diederik? Huh?

1 like

Oefffff de nieuwe post van Mercedes!!! Ongelofelijk wat een kwal die Diederik is, goed dat ze Anouk waarschuwt

3 likes

Wow dit heb ik ook helemaal gemist! Vermoedde wel dat het over was tussen Salar en Mer, maar wanneer heeft ze hier iets over verteld? Ik wil het wel teruglezen als dat nog ergens staat.

Insta stories, anouk heeft Salar ontvolgd terwijl hij haar heel erg steunde eerder

1 like

Even drie stappen terug hoor, je schrijft dat Merrie met een ander (Died) aan het daten was maar dat haal ik niet uit haar post. En in haar nieuwste post erover licht ze toe dat ze Died maar 2x gezien heeft (met mensen erbij nota bene) en dat er verder alleen appcontact was met veel love bombing

Ik weet niet, haar post leek aanvankelijk meer te suggereren dan nu blijkt? Ze hebben niet gedatet?? Maar hij lovebombde (wat een woord) haar wel en dreigde berichten (waarover eigenlijk??) openbaar te maken

Ik kijk de Roelvinkjes (don’t judge) maar kan Marijn pleeeease uit de serie of in ieder geval een minder prominente rol krijgen.

5 likes

Vind hun relatie als kijker ook heel awkward om te zien op de een of andere manier. Zie de match niet helemaal

2 likes

Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik vind dave te nuchter voor zo’n oppervlakkige meid. 5 skipakken mee voor 5 dagen en dan moet je je de godganse dag je bezig houden op vakantie met foto’s maken en je instagram. Wat een leeg bestaan. Dave wordt er ook duidelijk moe van.

11 likes

Bondgenoten

Nu probeert Anouk haar broertje weer te pluggen op Insta. Hij heeft zijn account op prive gezet en Died had daarover eerder gezegd dat hij dat expres deed om ā€˜volgertjes te pakken’. Anouk zelf had ook eerder haar account op prive. Het is echt een neverending story, ze willen gewoon allemaal fame pakken nu. Zal je zien dat ze er nog een goede fluflu carriere uithalen ook. Op dit moment heeft dat broertje maar 300 volgers of zo, ben benieuwd of mensen ook geinteresseerd zullen zijn in hem en massaal gaan volgen.

Over de aflevering, dat fragment met Joshlyn joh, dat vond ik wel heel sneu overkomen eigenlijk. Hoe ze het zo helemaal ging oefenen met Fatima. Ik vind Fatima echt een leuke meid en dit mean girl gedrag vind ik toch minder. Ik denk dat Joshlyn misschien nog wel haar felle kant gaat laten zien de aankomende maand en dat dat potentieel voor wrijving zorgt binnen dat bondje.

En serieus jammer dat een bondje -100 punten krijgt als iemand vertrekt. Er gaat nu een gerucht dat er een rode kaart is gegeven aan een deelnemer en omdat Wesley eerder al geel kreeg zou hij dat weleens kunnen zijn. Nou dan zou dat bondje ineens nog maar met 3 deelnemers zijn. Ik ben heel benieuwd wat er van waar is

1 like

Ik heb dus gehoord dat Fabienne en Valentijne gevochten hebben over de slippers