Algemene reality tv topic

Aflevering per week? Dan wacht ik even maar daarna maandje Hayu on my list!

@grace @Babka

Waarschijnlijk komt in dit seizoen ook de ‘grote onthulling’ dat Jax…

Een cokeverslaving had :scream::exploding_head:

2 likes

Ik vind Steve zo’n lieve man! Helaas zit hij niet in seizoen 3.
Dit is wel een heel happy seizoen trouwens, met twee hele leuke nieuwe mensen.

1 like

I am SHOCKED

1 like

Voor mijn mede Below Deck fans: the return of an icon!

9 likes

Chef Ben! Held

4 likes

Ik ben in shock dat Daisy nog wilt meedoen

1 like

Ik geniet ook echt van only Joling shoot me :dizzy_face:

1 like

Ben! Geweldig!

Meer mensen die morgen klaar zitten voor The Real Housewives van het Zuiden? :dancer:t5:

6 likes

Ja zin in! Maar is het niet pas op zaterdag?

Videoland zegt 18 april!

1 like

Komt inderdaad zaterdag op tv, maar volgens mij is dat alleen bij de eerste aflevering.

1 like

Ik vind Sint Willebrord, mirakel van Brabant hahaha toch echt vrij entertaining.

Ben low key best wel fan van die Rolling Stones liefhebbende vrouw en haar man die de hele dag over elkaar zeuren en hun dochter Linda en haar bekeerde heterovrouw. Vind ik echt allemaal leuke mensen.

En de rest is gewoon goed irritainment.

10 likes

Het is heerlijk! Echt een goede periode nu, Willibrord, I kissed a girl en straks real housewives van het zuiden :star_struck:

3 likes

Ik hoor bij I kissed a girl dus steeds Irene Moors als voice over. Vond dat al een gekke combi. Maar het is Nikkie :rofl:

Echt kwaliteits tv love it, corrie is echt een queen idd

1 like

Ik dacht dat I kissed a girl een versie zou zijn van de bachelor. Maar het is eerder soort versie van love island? Maar wat is het doel? Zoveel mogelijk koppels die samen naar huis gaan na een aantal weken?

Weekje op vakantie geweest en nu alles bingen, kijk helemaal uit naar St Willebrord en MAFS :pinched_fingers:

2 likes

Er is geen doel, je kan het niet winnen. Gewoon de liefde vinden? Ik snap je wel hoor, want ik had ook niet verwacht dat er ineens zoveel mensen naar huis gingen. Je kan er toch ook gewoon blijven lijkt mij.

1 like