Algemene reality tv topic

Ik zou echt willen wijnen met ons cor :weary::heart_eyes: echt een gezelligert in hart en nieren, love de chaos en dat ze zich kapot irriteert als die man veel praat maar dat zelf ook de hele dag doet. En haar duo Lingo streak, echt een schat. Vind dat hele gezin heel leuk en warm.

En vind die kledingverkopers die alles samen doen ook leuke mensen, heel schattig samen in hun bubbel.

Alleen die snoep verkoper mag wel wat minder van mij, vind hem saai en raar.

3 likes

Oh ja ik blijf het zeker wel kijken hoor! Ik snap alleen het concept niet echt. Dus zegmaar als het afgelopen is dan is er geen finale oid.? Vind het juist wel verfrissend dat er niet zon typische stemronde is wie naar huis moet.

1 like

De finale houdt een laatste kiss off in en dan gaat het er meer om zie je echt een toekomst met diegene, wil je hierna verder samen. In de UK versie draaide sommige zich niet om wat dan een shock was voor de ander. In de UK versie was je dan de dag ervoor niet samen maar met familie/vrienden. De laatste aflevering was daar ook een reĂŒnie aflevering, wie nog samen was na een paar maanden.

2 likes

Ik vind dat er in de real housewives van het zuiden nu al veel leukere/interessantere types inzitten vergeleken met die van amsterdam.
Vorige seizoen van amsterdam waren echt een stel dode vogels bij elkaar.

3 likes

Brigitte van real housewives van het zuiden is de niet-kringlopende opgespoten versie van Edith Dohmen

3 likes

Haha die marjan van echte vrouwen is volgens mij zo’n feeks he, love it.

2 likes

Oke ik ben ook begonnen maar vind Annu beetje sad, niet getrouwd maar toch alvast ff de naam van je partner aannemen voor de fame? :unamused:

3 likes

Ik vond haar ook hoogst irritant :joy: en Brigitte lijkt inderdaad op die vlogster/thrifster (weet even haar naam niet)

2 likes

Edith

1 like

Ik vind Annu ook irritant en een beetje belangrijk doen telkens dat ze er niet bij kon zijn.

Petrouschka lijkt trouwens heel erg op Sarah van Soelen!

4 likes

Heb heel lang zitten denken waar ik haar van ken, maar ze zat ook in steenrijk straatarm en eigenlijk is ze sws wel vaak met de hoofd op tv

1 like

Mooie ogen maar de onderkant van haar hoofd is heel erg nmsmvpe. Vind Laura juist heel leuk, FlĂĄvie ook idd! En denk dat ibi er gewoon graag in wil blijven maar die dooie Talitha is echt niet haar match.

Ja Laura is echt m’n bec

En Flavie is vanaf nu m’n faveee

Ik vind deze ook echt veel leuker!

Maar die Brigitte is ook een portret hoor. Ze bleef maar zeggen hoe bescheiden ze wel niet is, hoeveel champagne ze wel niet drinkt en ze heeft echt geen louche bordeel maar wel een bodyguard vanwege het bedrijf wat ze runt.

4 likes

Hij heet gewoon Robert, maar zij noemt hem Robertje. Zo vreemd ook dat zij nog bij haar moeder woont wtf. En die man ergens in Duitsland.

2 likes

Love Laura in I kissed a girl, de wereld is echt haar snoepwinkel hĂš haha

2 likes

Dat kind is ook echt enorm onopgevoed, echt gĂȘnant als ze hem meeneemt naar een golfwinkel. Denk dat zij echt diep disturbed is, klopt iets niet aan die vrouw.

2 likes

Idd zij spoort volgens mij niet hoor. Het is ook niet dat zij in een noodsituatie zit waardoor ze bij haar moeder moet wonen. De rest dacht ook van eh wat zeg jij?! Toen ze dat vertelde.

2 likes

Ja klopt, maar ik vind het eerlijk gezegd vet dat het haar elke keer lukt, ze is vrij onweerstaanbaar.

1 like

Ik vond haar deze aflevering zo intens, zou er helemaal naar van worden haha.

3 likes